naštelovaní podtlakové baňky turba

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
TadyAnonym
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 13.05.2008 20:43

naštelovaní podtlakové baňky turba

Příspěvek od TadyAnonym »

Ahojte,


potřeboval bych jak doladit podtlakovou nadobu turbna . Nastavil jsem to podle předchazejicí bance, ale po cca 10 dnech mi to vyhodilo závadu : kod zavady: P2563 - 000 - nelatný signál.

Jsem z toho dost špatný, auto mam od kamaráda na oparvu a ted si nevím rady.

jedná se o auto vw passat , moto 2.0tdi 103kw, common rail kod motoru CBAB!
(poprve jsme zalepili matičky aby se nepovolovali, ale nastavení bylo špatné a pak se nám protočila šroubovice z banky, ale banka podtlak drží, jen ne a ne se nam podařit doštelovat tu banku tak aby to jelo bez hlášení závad!!! většinou se zavada projeví při zahratí motoru na provozni teplotu a po vypnutem motoru a během chvilky nastartovaní se objeví kontrolak žhraviče(problém se vstřikovacím ustrojím)

podle vagu jsem v toleranci rozdíl tlaku mezi 80-250 ( mam tam 939 na volnoběh a 1102 na 1400/ot za min.)
spodní mezní hodnota pod 10% tak jak chce vag
horní mezní hodnota tlaku 90-100% dle vagu je ok ( nekdy mi tak skočí 100,2%)

všem děkuji za připomínky a rady :) popřípadě nekoho kdo to umí z Brna rozchodit.

Díky a mějte se :)

TadyAnonym
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 13.05.2008 20:43

Re: naštelovaní podtlakové baňky turba

Příspěvek od TadyAnonym »

nikdo nic ???

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: naštelovaní podtlakové baňky turba

Příspěvek od Jarda S. »

zkus RF auto
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“