Při plém plynu se zadusí, SCIROCCO 1.8

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
danek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vítkov (ne ten v Praze)
Kontaktovat uživatele:

Při plém plynu se zadusí, SCIROCCO 1.8

Příspěvek od danek »

Tak mě zlobí můj JH motůrek, jede normálně, ale jak mu dám rychle plný plyn tak se zadusí - něškube prostě přestane táhnout, jak kdyby byl bez vzduchu. Když nedám plný plyn, tak motor jde v poho do omezovače, ale jak sešlápnu do plného tak se zadusí i na 4. tisících. Včera jsem to měl na našince co měří obsah CO atd. Směs je v pořádku, svíčky v pořádku, kabely taky. Nevíte někdo co by to mohlo dělat??? Už jsem v koncích nevím co s tím. (Nemůžů pořádně akcelerovat) Dělá to jen pří záběru, když
auto jede, na volnoběch se to neprojeví. Prosím o radu :)

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

nemas malo benzinu ?? regulator nebo tak

Uživatelský avatar
danek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vítkov (ne ten v Praze)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danek »

LeeBa píše:nemas malo benzinu ?? regulator nebo tak
kdyby bylo malo benzinu tak by to škubalo, ale přestane jek jaky kdyby jsi tomu vzal vzduch

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

no skubalo ... nemusi podle me ... ¨nehuli se z toho nejakou barvou kdyz to dela ?

Uživatelský avatar
danek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vítkov (ne ten v Praze)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danek »

LeeBa píše:no skubalo ... nemusi podle me ... ¨nehuli se z toho nejakou barvou kdyz to dela ?
To jsem nezkomal, ale prozkoumam.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

typnul bych čerpadlo nebo filtr, zkus připojit tlakoměr na ventil studenýho startu, zapni čerpadlo a zvedni klapku vzduchu, tlak nesmí klesnout.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
danek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vítkov (ne ten v Praze)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danek »

lister píše:typnul bych čerpadlo nebo filtr, zkus připojit tlakoměr na ventil studenýho startu, zapni čerpadlo a zvedni klapku vzduchu, tlak nesmí klesnout.
To jsem nejak nepobral, ventli studeneho startu je "paty vstrik" nevim jake cerpadlo mam zapnout a jakou klapku zvednout.????

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

čerpadlo samozřejmě palivový - vytáhneš jeho rele a kusem drátu propojíš kontakty (v rele panelu) tak aby čerpadlo jelo i když motor stojí.

klapku váhy vzduchu to je ta kulatá věc pod tou velkou gumovou věcí kterou jde vzduch od filtru k sání :wink:

čím víc se klapka zvedá tím víc benzínu jde do motoru, jde o to ověřit jestli čerpado dává, nebo filtr stačí filtrovat dostatečný množství benzínu, aby i při větším zatížení neklesal tlak.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

lister: A podávací čerpadlo v nádrži by to nemohlo být? Jinak se přikláním k názoru toho čerpadla či tlaku co dává...

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nemohlo, scirocco má jen jedno - hlavní čerpadlo...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“