Stránka 1 z 1

Kouř z výfuku

Napsal: 17.10.2015 17:08
od Petula2014
Chtěla bych se poradit...
mám Passata r.v.2001 diesel, 1.9.
poslední dobou se mi stává že když nastartuju tak motor jako by párkrát zachrochtá a
z výfuku mi jde dost kouře a to po celou dobu...je to něco vážného???
Předem děkuji všem za info :-)

Re: Kouř z výfuku

Napsal: 22.10.2015 06:35
od 11mAjA11
Asi by bylo dobré s tím někam zajet (k někomu kdo ví co má hledat a bude schopen říct jestli je to v pořádku nebo ne.
Myslím tím obecně i včetně toho nefunkčního zamykání..
Když si doplníš bydliště (nebo aspoň přibližně) tak je spousta zručných lidí kteří by třeba pomohli..
Internetové oprav stojí za houno a ne vždy jsou korektní..

Re: Kouř z výfuku

Napsal: 22.10.2015 09:31
od Petula2014
Dobře, asi to tak budu muset udělat a svěřit to odborníkovi :-)

Re: Kouř z výfuku

Napsal: 24.10.2015 20:58
od Dymák
nafta vždycky zahulí..... ale nejspíš málo žhaví a tudíž v zimě na studeným motoru zahulí....

Re: Kouř z výfuku

Napsal: 25.10.2015 13:13
od johnns
Ochladilo se, zkus 2-3 nažhavit a pokud lepší = výměna žhaviček.

Re: Kouř z výfuku

Napsal: 25.10.2015 14:32
od 11mAjA11
A jsme u internetového opravování..
Je velice komické že nikdo krom majitelky to auto neviděl přímo, neviděl studený start a už je jasné čím to je a jak to zakouří..
Takže pokud nikdo kdo tomu rozumí to auto přímo neuvidí, aby posoudil skutečný stav a případně provedl diagnostiku, tak rozhodně nemůže být řeč o tom co a jak je dobře nebo špatně..

:roll: :roll: :roll: :roll:

Re: Kouř z výfuku

Napsal: 26.10.2015 07:54
od Dymák
no vidiš, a já myslel, že od toho tady tu poradnu máme.....
poslat někoho do servisu je sice taky rada (neříkám, že úplně špatná), ale pak to tady můžem celý rozpustit a jít na pívo....

a zrovna johnnsova rada zkusit vícekrát nažhavit dává smysl a zkouška nestojí nic

Re: Kouř z výfuku

Napsal: 26.10.2015 08:06
od 11mAjA11
Jenže já neříkám že má jet rovnou do servisu.
Má v popisu bydliště Ústí nad Labem tam je přeci spousta klubáků co se v autech snad vyznají a vědí co mají hledat.
Resp. jak se to auto má chovat, když je všechno v pořádku.
Když bohužel holčina neví jestli je daný projev po startu v normě, tak jak jinak bys to řešil.
Není na tom nic špatného domluvit se s někým kdo ví co a jak, aby se na to podíval, než aby jezdila s vědomím (pochyceným na netu) že je vlastně všechno v pořádku.
Dvojí trojí nažhavení u přímovstřikového nafťáka má jisté opodstatnění, ale ten musí chytit i bez žhavení (a právě pak může jít jiný než standardní kouř z výfuku).
Navíc potřebuje řešit zámek ( zamykání ) takže je více závad navíc..