1.4TSI škube při razantním přidaní plynu
Napsal: 27.10.2015 16:03
Ahoj,
mozna tu neco podobneho je, tak pripadne lock a prosim odkaz.
auto: GVI, 1.4TSI, 2012, 90kw, rozvody řetěz, dělaný v 162tis.km (to je asi úspěch), nyní 174tis.km
problém: auto mezi 2-3tis.ot. při normalním zrychlování nic, ale při razantnějším škube. Dle síly akcelerace počet škubnutí, klidně i tři. Ale tah nepolevuje, nema vypadky.
Bylo napíchlé na delphi i bosch a nic, vse ok, zadna chyba, vse v norme.
V 166tis. udelany chip, dobre reference. Navyseni mirne na 103kw, hlavne stred a vrsek, zadna divocina. Ale predtim to nedelalo. Takze to dost odkazuje na chip. Nicmene vite jak to je. S vyssi vykonem se odhali veci, ktere do te doby byly jaks taks. Krasny priklad - svicka na 4. valci. Do te doby ok, pak cukani, ale takove, ze vypadaval tah. Doslo se k tomu, ze uz chtely ven (chyba VAG) a pote v pohode. Respekive aktualni situace - cuka, ale tah nepolevuje a na vag nic.
Takze to zkousim nahodou, jestli nekdo nema podobnou zkusenost, ze je neco take nacle, ale jeste je to v norme, takze to nic nediagnistikuje... cerpado, palivovy filter... cokoliv.
Anebo je zkratky spatny chip anebo je to vyhoneny na ten moturek moc a nestiha cerpadlo..? Moment ma mezi 2-3,5 nejvyssi nastup. Ale to jen strilim. Pokud na to nedupnu (rozumej nepridam vic, ale porad lidsky), tak mi to neudela. Jde fakt o tu zatez a prislusne otacky... za tipy diky.
mozna tu neco podobneho je, tak pripadne lock a prosim odkaz.
auto: GVI, 1.4TSI, 2012, 90kw, rozvody řetěz, dělaný v 162tis.km (to je asi úspěch), nyní 174tis.km
problém: auto mezi 2-3tis.ot. při normalním zrychlování nic, ale při razantnějším škube. Dle síly akcelerace počet škubnutí, klidně i tři. Ale tah nepolevuje, nema vypadky.
Bylo napíchlé na delphi i bosch a nic, vse ok, zadna chyba, vse v norme.
V 166tis. udelany chip, dobre reference. Navyseni mirne na 103kw, hlavne stred a vrsek, zadna divocina. Ale predtim to nedelalo. Takze to dost odkazuje na chip. Nicmene vite jak to je. S vyssi vykonem se odhali veci, ktere do te doby byly jaks taks. Krasny priklad - svicka na 4. valci. Do te doby ok, pak cukani, ale takove, ze vypadaval tah. Doslo se k tomu, ze uz chtely ven (chyba VAG) a pote v pohode. Respekive aktualni situace - cuka, ale tah nepolevuje a na vag nic.
Takze to zkousim nahodou, jestli nekdo nema podobnou zkusenost, ze je neco take nacle, ale jeste je to v norme, takze to nic nediagnistikuje... cerpado, palivovy filter... cokoliv.
Anebo je zkratky spatny chip anebo je to vyhoneny na ten moturek moc a nestiha cerpadlo..? Moment ma mezi 2-3,5 nejvyssi nastup. Ale to jen strilim. Pokud na to nedupnu (rozumej nepridam vic, ale porad lidsky), tak mi to neudela. Jde fakt o tu zatez a prislusne otacky... za tipy diky.