Zdravím,
prosím o radu, pasují sací svody z BAM na AGU, vznikne tím nějaký neřešitelný problém pro původní mechanickou škrtící klapku
a její montáž?
Předem díky za rady T.
převrácené sání z BAM na AGU
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: převrácené sání z BAM na AGU
v podstatě ničemu neva...
jen vyřešit dopnutí lanka ke klapce... systémem rohatky a západky...nebo udělátorem dle fantazie...
a pak už jen to že degraduješ velké sací kanály AGU motoru malýma kanálama v parohách vylepšením z ekoteroristicky zatíženého motoru......
důvod téhle záměny..??? krom toho že je míň práce s vedením vzduchu při montáži FMIC.....
jen vyřešit dopnutí lanka ke klapce... systémem rohatky a západky...nebo udělátorem dle fantazie...
a pak už jen to že degraduješ velké sací kanály AGU motoru malýma kanálama v parohách vylepšením z ekoteroristicky zatíženého motoru......
důvod téhle záměny..??? krom toho že je míň práce s vedením vzduchu při montáži FMIC.....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11.11.2013 10:58
Re: převrácené sání z BAM na AGU
Ano jde mi o snadnejsi montaz chladice, s tema sacima kanalama uz jsem na to taky prisel a jen pro informaci kdyby to nekdo resil tak na to pasujou svody ze SAG 1.8t myslim ze kod motoru ahj tzn. maji sirsi saci kanaly. Jinak ja asi pujdu cestou svareni svodu z bam a agu a tim dostanu tu prevracenou verzi.