Passat B6 2.0 TDI, problém s motorem-hulí a smrdí štiplavě
Napsal: 27.07.2016 18:10
Zdravím všechny členy zdejšího fóra,
předem bych zde chtěl uvést, že nepíšu téma, které bych si mohl najít, že se to zde již několikrát řešilo. Máme problém s tímto vozem již rok a teď už si vážně nevíme rady a tak poprvé píši sem. (Hulí jak stará Avia a i tak smrdí po nespálnené naftě)
Historie problému:
Kamarád koupil toto auto, dovoz z Německa, už po cestě od prodejce asi po 100km začlo lehce pokuřovat, ale jelo bez problému. Prodejce nebral telefon a udělal tu chybu, že po konzultaci zde nechal zrepasovat vstřiky, protože věděl, že by ho to jistě v budoucnu čekalo a auto nevrátil.
Dle firmy byly 2 horší a 2 v pohodě, ale rozhodně nebyly mrtvé, ale i tak prošly repasem. Vstřiky se namontovaly, s novým těsněním a nastavily se na 180° - beze změny.
Dále jsme přišli na to, že je vyřezaný DPF filtr, tak jsme namotovali nový - beze změny. Nechali jsme pro jistotu nahrat originální SW do jednotky, kdyby jej někdo špatně upravil po vyřezání filtru - beze změny.
EGR ventil jsme vyčistili, chodí jak má - žádná změna. Nezbylo nic jiného, než hlava dolů, při repasu hlavy přisli na to, že jsou všechny 4 výfukové ventily ohlé. Takže nová repasovaná hlava + ventily, motor se složil s novými rozvody - beze změny.
Turbo nemá žádné vůle.
Voda se neztrácí, že by prokapával fridex do výfuku přes ohřev vody výfukovými plyny.
Mé momentální otázky zní:
Jak velký vliv na hulení z výfuku má nastavení vačky (předvstřiku)? Je to až tak zásadní, nebo jen čistě na spotřebu a chod motoru? Kde jsme mohli udělat chybu? Napadá Vás ještě něco? Nesetkal se někdo s podobným problémem?
Nevěřím tomu, že nám pomůže jedině druhý motor, chci to vybojovat, už na tom kus práce a peněz a já věřím, že to už musí být prkotina, a nebo ja tam zásadní problém v bloku motoru.
Děkuji všem co si tohle přečetli až do konce a pokusí se jakkoliv pomoci.
Jedná se o auto: VW Passat B6 2.0 TDI BMP 2006 Automat DSG.
předem bych zde chtěl uvést, že nepíšu téma, které bych si mohl najít, že se to zde již několikrát řešilo. Máme problém s tímto vozem již rok a teď už si vážně nevíme rady a tak poprvé píši sem. (Hulí jak stará Avia a i tak smrdí po nespálnené naftě)
Historie problému:
Kamarád koupil toto auto, dovoz z Německa, už po cestě od prodejce asi po 100km začlo lehce pokuřovat, ale jelo bez problému. Prodejce nebral telefon a udělal tu chybu, že po konzultaci zde nechal zrepasovat vstřiky, protože věděl, že by ho to jistě v budoucnu čekalo a auto nevrátil.
Dle firmy byly 2 horší a 2 v pohodě, ale rozhodně nebyly mrtvé, ale i tak prošly repasem. Vstřiky se namontovaly, s novým těsněním a nastavily se na 180° - beze změny.
Dále jsme přišli na to, že je vyřezaný DPF filtr, tak jsme namotovali nový - beze změny. Nechali jsme pro jistotu nahrat originální SW do jednotky, kdyby jej někdo špatně upravil po vyřezání filtru - beze změny.
EGR ventil jsme vyčistili, chodí jak má - žádná změna. Nezbylo nic jiného, než hlava dolů, při repasu hlavy přisli na to, že jsou všechny 4 výfukové ventily ohlé. Takže nová repasovaná hlava + ventily, motor se složil s novými rozvody - beze změny.
Turbo nemá žádné vůle.
Voda se neztrácí, že by prokapával fridex do výfuku přes ohřev vody výfukovými plyny.
Mé momentální otázky zní:
Jak velký vliv na hulení z výfuku má nastavení vačky (předvstřiku)? Je to až tak zásadní, nebo jen čistě na spotřebu a chod motoru? Kde jsme mohli udělat chybu? Napadá Vás ještě něco? Nesetkal se někdo s podobným problémem?
Nevěřím tomu, že nám pomůže jedině druhý motor, chci to vybojovat, už na tom kus práce a peněz a já věřím, že to už musí být prkotina, a nebo ja tam zásadní problém v bloku motoru.
Děkuji všem co si tohle přečetli až do konce a pokusí se jakkoliv pomoci.
Jedná se o auto: VW Passat B6 2.0 TDI BMP 2006 Automat DSG.