Ahoj,
Dříve: auto jemně pocukávalo v tahu od 2000 do 3000ot/min.
Teď: při cestě na dálnici po ujetých 350km auto začalo jet na tři válce na benzín i LPG. Začala blikat kontrolka check-engine. Napojil jsem vůz na diag, smazal závady a ihned se objevily tyto nové:
vstřikovací ventil El. závada v obvodu,
zapalování vynechává,
snimac. polohy vack. hridele -- přerušení, zkrat na plus.
Vše ohledně prvního válce. Viz příloha.
Zkoušel jsem:
vyměnit svíčku i cívku na prvním válci -- nepomohlo
odpojit napájení vstřikovače -- chová se stejně, jede na tři válce.
Hledám někoho šikovného v Brně a okolí. Cena dohodou. Děkuji.
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW r.v.2001 kód motoru AZD.
Brno Golf IV variant 1.6 16V benzín i LPG jede na tři válce
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Pilot
- Příspěvky: 856
- Registrován: 25.12.2008 16:48
- Bydliště: Krnov/Brno
Brno Golf IV variant 1.6 16V benzín i LPG jede na tři válce
Naposledy upravil(a) Tomaskocz dne 12.12.2016 22:40, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 1.6 16V AZD
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Brno Golf IV variant 1.6 16V benzín jede na tři válce, hledám opraváře, dnes/zítra
Tak evidentně když píše chybu el. obvodu na vstřikovači prvního válce tak asi bude chyba tam.
Vyndal bych vstřik z prvního a dal bych ho kamkoli jinam (zaměnil) pokud se chyba přenese na jiný válec se vstřikem je jasné že je KO..
Vyndal bych vstřik z prvního a dal bych ho kamkoli jinam (zaměnil) pokud se chyba přenese na jiný válec se vstřikem je jasné že je KO..
-
- Pilot
- Příspěvky: 856
- Registrován: 25.12.2008 16:48
- Bydliště: Krnov/Brno
Re: Brno Golf IV variant 1.6 16V benzín jede na tři válce, hledám opraváře, dnes/zítra
Já hledám člověka, který ví co má dělat a poradí si. Kdybych si to mohl opravit sám, tak zde nebudu psát nabídku
VW GOLF IV 1.6 16V AZD
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Brno Golf IV variant 1.6 16V benzín jede na tři válce, hledám opraváře, dnes/zítra
Tak když někomu chceš za to zaplatit tak je to tvá volba..ve dvojce ses taky šťoural sám, tohle je jen o tom něco vyšroubovat a našroubovat zpět.
Kdybych byl já ten "někdo" tak jako nejjednodušší diagnostiku provedu přemístění vstřiku, který dle VAG je NOK na jiný válec, tím se mi ta závada buďto potvrdí (přenesením na jiný válec) a nebo zůstane na původním, což pak znamená dodatečné přemístění cívky na jiný válec a opět kontrola paměti závad..
Jednoduché a levné řešení, myslel sem že by sis to takto zdiagnostikoval sám a pak sháněl třeba "jen" vstřik, který opět sám zvládneš vyměnit na ulici..
Kdybych byl já ten "někdo" tak jako nejjednodušší diagnostiku provedu přemístění vstřiku, který dle VAG je NOK na jiný válec, tím se mi ta závada buďto potvrdí (přenesením na jiný válec) a nebo zůstane na původním, což pak znamená dodatečné přemístění cívky na jiný válec a opět kontrola paměti závad..
Jednoduché a levné řešení, myslel sem že by sis to takto zdiagnostikoval sám a pak sháněl třeba "jen" vstřik, který opět sám zvládneš vyměnit na ulici..
-
- Pilot
- Příspěvky: 856
- Registrován: 25.12.2008 16:48
- Bydliště: Krnov/Brno
Re: Brno Golf IV variant 1.6 16V benzín jede na tři válce, hledám opraváře, dnes/zítra
vstřiky vyčišteny ultrazvukem,
vstřiky jsou dle servisu OK,
vstřik přemísteň na jiný válec,
tlaky ve válcích OK,
výměna cívky a svíčky -- to je napsáno v prvním příspěvku...
zatím nic nepomohlo, je to v servise, tak uvidím, zda na něco příjdou..
EDIT:
Chyba byla v ŘJ LPG (studeňák na DPS) + špatně zapojeného signálu do benz. vstřiku z jednoho nejmenovaného servisu v Brně..
vstřiky jsou dle servisu OK,
vstřik přemísteň na jiný válec,
tlaky ve válcích OK,
výměna cívky a svíčky -- to je napsáno v prvním příspěvku...
zatím nic nepomohlo, je to v servise, tak uvidím, zda na něco příjdou..
EDIT:
Chyba byla v ŘJ LPG (studeňák na DPS) + špatně zapojeného signálu do benz. vstřiku z jednoho nejmenovaného servisu v Brně..
VW GOLF IV 1.6 16V AZD