Ahojte
mam Caddy-nu 2005 1.9 TDI 55kW kod motora BSU bez DPF-ka a auto zrazu stratilo vykon. Neslo skoro do ziadnych otacok, na cierno dymylo, klepalo a skoro az skapinalo. Tak sme to dali na VAG a vyhodilo chybu P0234 - vysoky tlak v sacom potrubi. - chybu sme vymazali.
Tak sme zacali najjednoduchsim. Pozical som si ventil N75 ale nepomohlo - cez akcne cleny cvakali oba.
Potom ma napadlo ze problem moze byt v podtlakej nadobe na turbe. Lenze tiahlo po nastartovani a skapani krasne chodilo.
Ale predsa, odpojil som podtlakovu hadicku na turbe a pripojil som k turbu velku injekciu. Vyvynul som podtlak. Isiel som sa previezt a auto zrazu islo, dymylo stale ale zrazu islo do vykonu.
Tak som isiel na istotu... Myslel som si ze je pridreta variabilita lopatiek v turbe.
Kupil som nove repasovane turbo a problem stale ten isty.
Teraz dokonca ked je motor nastartovany tak sa tiahlo cca kazdych 10s samovolne stiahne a znovu vrati spat. - neviem ci to tak ma robit.
Dalej sme skontrolovali znacky na rozvodoch, ci neni preskoceny o jeden zub, ale tiez vsetko v poriadku.
Odvtedy ako sme vymazali chybu P0234 sa ziadna ina nezobrazila.
Uz fakt neviem co je s tym.
Ak by ste mali nejaky typ alebo nieco co by mi pomohlo bol by som moc vdacny.
Dakujem za kazdy nazor.
1.9 tdi - nove turbo, ziadny vykon, klepanie, cierny dym
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2016 06:46
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: 1.9 tdi - nove turbo, ziadny vykon, klepanie, cierny dym
a co ventil n75
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.9 tdi - nove turbo, ziadny vykon, klepanie, cierny dym
Píše,že měl druhý a nepomohlo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2016 06:46
Re: 1.9 tdi - nove turbo, ziadny vykon, klepanie, cierny dym
Takže problem vyriesený.
Okrem toho ze nefungovala klapka pred chladicom vyfukovych spalin. Aj ked neviem naco sluzi
V celom chladici v ktorom prudi voda, su nejake dve komory medzi ktorymi prepina prave tato klapka.
Pokazila sa podtlakova nadoba, ktora ma ovladat tu danu klapku.
Ale problem bol inde.
Stale pootvoreny a zasekavajuci sa egr-ventil. Vybral sa, vycistil, cez VAG trochu rozchodil a auto odvtedy slape.
Zaujimave je, ze ked som to turbo potiahol cez injekciu tak ako pisem hore, tak to islo lepsie. Asi som umelo spravil vacsi tlak v potruby a tie spaliny mu uz az tak nevadili.
Okrem toho ze nefungovala klapka pred chladicom vyfukovych spalin. Aj ked neviem naco sluzi
V celom chladici v ktorom prudi voda, su nejake dve komory medzi ktorymi prepina prave tato klapka.
Pokazila sa podtlakova nadoba, ktora ma ovladat tu danu klapku.
Ale problem bol inde.
Stale pootvoreny a zasekavajuci sa egr-ventil. Vybral sa, vycistil, cez VAG trochu rozchodil a auto odvtedy slape.
Zaujimave je, ze ked som to turbo potiahol cez injekciu tak ako pisem hore, tak to islo lepsie. Asi som umelo spravil vacsi tlak v potruby a tie spaliny mu uz az tak nevadili.