Golf IV (1.9 TDi) - 81 kW [2000] - pískání

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
F4KEPOWER
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.12.2016 17:05

Golf IV (1.9 TDi) - 81 kW [2000] - pískání

Příspěvek od F4KEPOWER »

Zdravím všechny,

chtěl bych se Vás zeptat, já jelikož nejsem odborník, ale pouze lajk, co je rád, že dojede z bodu A do bodu B a vím, kde co je. Vyměním kolo, zkontroluji olej a vše potřebné. Tak s tímto si nevím rady.

Jel jsem si najednou z ničeho nic začalo foukat nebo pískat něco. Při sešlápnutí plynu nebo i když ho pustím, tak jako bych měl pod kapotou meluzínu takové jemné hvízdání a když na to pořádně šlápnu, tak se hlasitost zvětšuje. Byl jsem u technika ten na to koukl zběžně. Nic nikde nekape. Auto necuká. Jede jak má a do nouzáku nepadá. Turbo bylo venku tak před 3 měsíci a bylo čištěné. Jelikož se potkal motor, tak by to tam mělo být vše komplet nové. Turbo tahá jak má. Jen za boha nemůžeme přijít, kde ten problém může být?

Někdo říkal zkontrolovat výfukové potrubí a někdo těsnění ERG, že by to mohlo dělat. Neměl někdo prosím podobný problém? Děkuji všem.

Auto:
VW Golf IV
1.9 TDi (81 kW)
Ročník - 2000
Najeto 220 000 tis. (možná už tak 350 jestli ho už někdo stáčel a prodal v 175 tis :mrgreen: )

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Golf IV (1.9 TDi) - 81 kW [2000] - pískání

Příspěvek od srotty »

Měl jsem něco podobného,takové slabé pohvizdávání závislé na otáčkách motoru. Nakonec byly povolené výfuk.svody (turbo taky bylo po repasi) Asi ho málo při montáži dotáhli. Stačilo dotáhnout všechny matky a byl klid.

F4KEPOWER
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.12.2016 17:05

Re: Golf IV (1.9 TDi) - 81 kW [2000] - pískání

Příspěvek od F4KEPOWER »