Hotovo...ŠLUŠ...Ámen...prosím o radu...třetí servis a nic...BORA 1.9TDI

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
josef.josef
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 15.01.2017 21:48

Hotovo...ŠLUŠ...Ámen...prosím o radu...třetí servis a nic...BORA 1.9TDI

Příspěvek od josef.josef »

Zdárec všichni!

Vzhledem k mojí situaci, už nevím kam dál.
Tak jsem se rozhodnul obrátit na Vás. Doufám, že tady bude někdo, kdo třeba někdy řešil něco podobného.

Koupil jsem si před pár měsíci VW Boru 1.9TDI 85kW (AJM) rv. 2000, najeto 340.000, s jednou "malou" vadou - zlobí starty. Říkal jsem si v poho, to dáme :) . Teď mám za sebou, už třetí servis, kde si prostě nikdo neví rady.

V rychlosti řeknu pár detailů (bohužel jsem totální laik, tak prosím o shovívavost v mém vyjadřování)

Problém je "jednoduchý" a spočívá pouze ve startech, někdy prostě chytne, někdy ne. Ze začátku jsem hned vypozoroval, že auto chytá lépe za studena, kdežto po ohřátí je problém víc znatelný. Jakmile, ale auto chytne, tak je vše v pořádku. Nikdy poté nechcípne, ani není znát jakýkoliv propad ve výkonu.

Nastala návštěva prvního servisu. Vyčtení chyb z jednotky - diagnostikován problém ve snímači otáček na klikové hřídeli, tudíž výměna za nový. Bez jakékoliv změny. Tak se vyměnil svazek, který ke snímači vedl. Také nic. Nastalo kolečko řešení, zdali to není baterkou, špatně udělanými rozvody, startérem, žh. svíčkami, celou elektrikou, atd.
Ze všech pokusů nebylo nic správně. Zamrzly nápady, tak jsem musel o dům dál.