2x chyba z VAGu. Prosím o radu co to způsobuje.

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

2x chyba z VAGu. Prosím o radu co to způsobuje.

Příspěvek od Ipanema »

Prosím o kontrolu logu z VAGu.
Může to být svíčkou nebo něčím jiným? (Mám necelých 5000 km po výměně svíček.)

000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 176591 km
Indikace času: 0
Datum: 2018.14.07
Čas: 17:09:20

info o závadě:
Otáčky: 3103 /min
Výkon/klapka: 82.7 %
Rychlost: 27.0 km/h
Teplota: 54.0*C
Teplota: 20.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 14.351 V


000772 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu
P0304 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 176591 km
Indikace času: 0
Datum: 2018.14.07
Čas: 17:09:20

info o závadě:
Otáčky: 3103 /min
Výkon/klapka: 82.7 %
Rychlost: 27.0 km/h
Teplota: 54.0*C
Teplota: 20.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 14.351 V
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4768
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 2x chyba z VAGu. Prosím o radu co to způsobuje.

Příspěvek od srotty »

Svíčkou to být může.Vymontuj ji a podívej se jak vypadá.Stalo se mi,že byl mezi elektrodami kousek karbonu nebo čeho a házelo to stejnou chybu.Po očištění svíčky byl už klid.
Ale může to dělat i zapal.modul. Zkus ho přehodit např. na 3.válec,jestli se chyba taky přesune na 3.válec. Pak máš jistotu,že je to tím.

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: 2x chyba z VAGu. Prosím o radu co to způsobuje.

Příspěvek od Ipanema »

Díky za odpověď. Na svíčku jsem zatím nekoukal.
Zapalovací cívku jsem si dnes objednal. Zítra/pozítří ji vyměním a uvidíme co dál.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“