Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
tady máš třeba po srovnání jak by to mělo kopírovat požadavek - moje auto B5.5 1.9 96kW s novým turbem, N75, hadičkama, váhou vzduchu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Majkl206
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 20.03.2008 11:16
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
Jj, díky za vysvětlení, teď jsem dělal ještě log na jednu Octavii 1,9 Tdi 66kW s kompletně zaseklou regulací a vadnou váhou vzduchu...
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
jo je to tam krásně vidět (ta váha může a nemusí být vadná když turbo netlačí ani polovinu požadavku těžko soudit)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13.02.2020 09:10
Re: Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
Ahoj ve spolek. Mam prosbu. Sehnal jsem Octavku 1,9TDi 77kw ,4x4 (BKC) ,najeto 350tis. Auto melo novej EGR (udajne co jsem ho koupil - asi od ted 2mesice a, pak turbo (to si myslim, ze je tam uz tak pa 10tek tis, ale jestli to byl spis repas..nevim. ) a ted nova i spojka+setrvak.
Stve me obcasne zakoureni - ani ne tak v tahu, spis v urcitem rezimu konstantni rychlost , treba 1800ot. a 80km/h na 5ku. ..priklad, pokud mam tempomat ,tak napr. v kopci si prida a pak lehce zpomali a zase prida. Spotreba se v ten moment zvedne. Cistil a pak vymeni vahu vzduchu za jinou z vrakace (testoval jsem 2ks). Cistil jem EGR+klapku (byl docela zadelanej (mam foto). Delal jsem vcera log do kopce (normalni ne brutal prudkej) na 3. kv. /1500-4200ot . Hodi na to nekdo oko? Me se to jevi nejak zvlastne...
Jinak mam podtlakovou/pretlakovou pumpicku s manometrem. Kontroloval jsem membranu EGR a zveda se asi pro 300mba a pri tlaku asi 800mba je otevrena a drzi. U Turba jsem meril tez reakci banky na podtlak/podtlak +/- 500mba a podtlak drzel. Nepoznam ale ,jestli jde ztuha, nevidim na ni. Jinak reg. ventil u EGR a ta se tez hejbala pri natlakovani pumpickou. Log bych rad pridal, ale nevezme me prilohu kvuli pripone ..i kdyz ji zrusim. https://www.dropbox.com/s/m1kcwji5s5a9a ... 1.CSV?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: novy log - https://www.dropbox.com/s/gfbqilfpk0ltm ... .xlsx?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false; jediny, co z toho vidim ,tak ze namereny hodnty EGR ventilu jsou vetsinou nizsi nez maj byt ... takze to vypada, ze se otevre a blbe zavira. Muze to bejt jen domnenka. Pokud seslapnu plyn az na podlahu pri kazdy akceleraci, tak auto defakto nezakouri. V prade, ze ho drzim jakoby "na spotrebu" a citim, ze polevuje vykon "klesa vykon" ,tak se pri seslapnuti plynu musim vic snazit nez plyn zareaguje a zaakceleruje. Je ot takovy "necitlivy" na seslapnuti plynu. No a v urcite fazi jizdy na lehkou nohu se stane, ze po lehkem pridani zacne auto kourit a logicky se zvedne i spotreba...Vtriky jsou na hodnotach kolem - 0,2 a jeden max +0,49 (to me neprijde nejak zle)
Diky
Stve me obcasne zakoureni - ani ne tak v tahu, spis v urcitem rezimu konstantni rychlost , treba 1800ot. a 80km/h na 5ku. ..priklad, pokud mam tempomat ,tak napr. v kopci si prida a pak lehce zpomali a zase prida. Spotreba se v ten moment zvedne. Cistil a pak vymeni vahu vzduchu za jinou z vrakace (testoval jsem 2ks). Cistil jem EGR+klapku (byl docela zadelanej (mam foto). Delal jsem vcera log do kopce (normalni ne brutal prudkej) na 3. kv. /1500-4200ot . Hodi na to nekdo oko? Me se to jevi nejak zvlastne...
Jinak mam podtlakovou/pretlakovou pumpicku s manometrem. Kontroloval jsem membranu EGR a zveda se asi pro 300mba a pri tlaku asi 800mba je otevrena a drzi. U Turba jsem meril tez reakci banky na podtlak/podtlak +/- 500mba a podtlak drzel. Nepoznam ale ,jestli jde ztuha, nevidim na ni. Jinak reg. ventil u EGR a ta se tez hejbala pri natlakovani pumpickou. Log bych rad pridal, ale nevezme me prilohu kvuli pripone ..i kdyz ji zrusim. https://www.dropbox.com/s/m1kcwji5s5a9a ... 1.CSV?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: novy log - https://www.dropbox.com/s/gfbqilfpk0ltm ... .xlsx?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false; jediny, co z toho vidim ,tak ze namereny hodnty EGR ventilu jsou vetsinou nizsi nez maj byt ... takze to vypada, ze se otevre a blbe zavira. Muze to bejt jen domnenka. Pokud seslapnu plyn az na podlahu pri kazdy akceleraci, tak auto defakto nezakouri. V prade, ze ho drzim jakoby "na spotrebu" a citim, ze polevuje vykon "klesa vykon" ,tak se pri seslapnuti plynu musim vic snazit nez plyn zareaguje a zaakceleruje. Je ot takovy "necitlivy" na seslapnuti plynu. No a v urcite fazi jizdy na lehkou nohu se stane, ze po lehkem pridani zacne auto kourit a logicky se zvedne i spotreba...Vtriky jsou na hodnotach kolem - 0,2 a jeden max +0,49 (to me neprijde nejak zle)
Diky
Naposledy upravil(a) Digis dne 19.02.2020 08:57, celkem upraveno 3 x.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
ten log je o ničem - je potřeba mít na trojku plný plyn celou dobu od 1500 - 4200ot jinak na tom prd zjistíš
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13.02.2020 09:10
Re: Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
udelal jsem novej log . Jeste jsem experimentoval a odpojil podtakovou hadicku od EGR. Udelal jsem si jeste jeden log a nijak zasadne se nic nezmenilo , krom toho, ze auto prestalo hulit. Po par jizdach to akorad nabonzovala asi vaha vzduchu RJ a objevila se informace "emise, auto do dilny" s malym prutokem na EGR. To jsem cekal. Predpokladam, ze vaha vzduchu nema pozadovany hodnoty, ktery ocekava od EGR, pokud nekecam. Je to jak zacarovanej kruh.
Uz me to se**. Dnes rano to zase spadlo do nouze asi po 1km jizdy. Predpokladam kvuli nedostatecnymu tlaku turba. Je to takovy linejsi. Auto se rozjizdi po seslapnuti plynu ,ale rozhodne me to netlaci do sedacky..a kolem 4300ot to vejs moc nejde, natoz do kopce/na 3jku/
Podle toho logu kolem 2000ot. tlaci turbo celkem ok ,hodnoty vahy komem 900mg/str. jsou max. , co to da..
Uz me to nebavi - je mozny vyndat turbo vrchem u BKC motoru 77kw , ma nekdo nejakou radu, jak na to v domacich podminkach?
diky moc
Uz me to se**. Dnes rano to zase spadlo do nouze asi po 1km jizdy. Predpokladam kvuli nedostatecnymu tlaku turba. Je to takovy linejsi. Auto se rozjizdi po seslapnuti plynu ,ale rozhodne me to netlaci do sedacky..a kolem 4300ot to vejs moc nejde, natoz do kopce/na 3jku/
Podle toho logu kolem 2000ot. tlaci turbo celkem ok ,hodnoty vahy komem 900mg/str. jsou max. , co to da..
Uz me to nebavi - je mozny vyndat turbo vrchem u BKC motoru 77kw , ma nekdo nejakou radu, jak na to v domacich podminkach?
diky moc
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10.02.2019 09:51
Re: Správná funkce turba 1.9TDi 77kW ??
Ahoj všem, mám Tourana 1,9 Tdi 77Kw BLS s DPF, a řeším stejný problém tak jako vy. Bohužel nemám diagnostiku, a v servisech jsem moc neuspěl. Je tu někdo z vás v okolí Prahy 10 kdo by mi dokázal udělat logy za jizdy a říct, co je špatně? Předem díky za info