Zdravím,
mám Passata b7 z roku 2014, najeto 160tis km, 2.0tdi 103kw. Při studeném motoru do zahřátí cca 50 - 60 stupňů motor se zařazenou rychlostí cuká a je slyšet takové jemné klepání, které je i po zahřátí motoru nepatrně slyšet. Cukání ale po zahřátí ustoupí. Děje se to od 1500 do 2500 otáček a pouze pokud je motor v tahu.
Diagnostika neukazuje nic, vstřiky jsou, dle naměřených hodnot, OK.
Nemáte někdo nějaký nápad, čím by to mohlo být, prosim?
Passat B7 2.0tdi 103kw - cuká a klepe - studený motor
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19.08.2017 13:09
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.03.2018 21:30
Re: Passat B7 2.0tdi 103kw - cuká a klepe - studený motor
Ahoj,
já mám Passat B7 2.0tdi 103kw - najeto 198.000 km a dělá to pro změnu naprosto to samé - cukání a klepání, které pokračuje když je motor v tahu chvilku po startu a zmizí to až když je olej zahřátý na 56-60 stupňů. V servisu na nic nemohou přijít. Vyměnili jsme žhaviče, filtry včetně palivového, diagnostika ukazuje, že je všechno v pořádku. Mírně se to zlepšilo použitím nejdražšího paliva od OMV a taky diesel Aditiv. Jakmile to tam nenaleju a načerpám u Shellky nebo Benziny obyčejnou naftu, tak to začne zase silně klepat.
Poraďte prosím, pokud tušíte, co by to mohlo být.
Zdraví Petr
já mám Passat B7 2.0tdi 103kw - najeto 198.000 km a dělá to pro změnu naprosto to samé - cukání a klepání, které pokračuje když je motor v tahu chvilku po startu a zmizí to až když je olej zahřátý na 56-60 stupňů. V servisu na nic nemohou přijít. Vyměnili jsme žhaviče, filtry včetně palivového, diagnostika ukazuje, že je všechno v pořádku. Mírně se to zlepšilo použitím nejdražšího paliva od OMV a taky diesel Aditiv. Jakmile to tam nenaleju a načerpám u Shellky nebo Benziny obyčejnou naftu, tak to začne zase silně klepat.
Poraďte prosím, pokud tušíte, co by to mohlo být.
Zdraví Petr
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Passat B7 2.0tdi 103kw - cuká a klepe - studený motor
Jestli to bylo na přehřátí SW (Dizelgejt) bude to dělat pravděpodobně EGR který doposud běhal v jiném rozsahu a nové hodnoty dle SW má problém pobrat.