!!! Pomoc - umřel mi katalyzátor :-/ !!!

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Ondrej píše:hmm, tady jeden borec s A3 psal že vyhodil kat a dal tam lambdu, jak popisuješ a furt se mu rozvěcel check a nejelo to. Ta lamda podle emisí mění směs pokud vím. Tak si myslím že to pak musí bejt úplně zmatený, pravda že lamda je v přední části katu. blíže k motoru tak by vlastně měla měřit emise před katlizátorem. Tak nevím... Každopádně u GIII to bude asi trochu jinak než u GIV (tam to myslím bude stejně udělaný jako na A3)

Proč by to bylo zmatený? Před KATem máš ty hodnoty pořád stejný ať tam KAT je, nebo není. Já to mám na GIII udělaný takhle a není s tím žádnej problém. Musel jí umístit asi jinak než byla původně. Ale stejně by to nemělo mít vliv, emise jsou v potrubí ve stejném místě stejné. Leda by to přisávalo někde vzduch, to by pak byl problém.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

Pokud je lambda před katem nebo na jeho začátku tak ji tam prostě nech a nic se nebude dít. Jestli je lambda i za katem tak musíš koupit nový kat.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“