Prosím smazat, děkuji :)

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jaris85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 185
Registrován: 30.06.2008 17:40
Bydliště: (JM)
Kontaktovat uživatele:

Prosím smazat, děkuji :)

Příspěvek od Jaris85 »

smazat :)
Naposledy upravil(a) Jaris85 dne 18.06.2013 06:14, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Jaris85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 185
Registrován: 30.06.2008 17:40
Bydliště: (JM)
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf IV - cvakani v L kole v plnem P rejdu

Příspěvek od Jaris85 »

Smazat :)
Naposledy upravil(a) Jaris85 dne 18.06.2013 06:14, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
sakytu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 10.11.2009 18:39
Bydliště: SVWK/ Zlate Moravce / Nitra

Re: Golf IV - cvakani v L kole v plnem P rejdu

Příspěvek od sakytu »

pravdepodobne lozisko, treba ho dotahovat na moment, lebo ja som sa bal to dotiahnut a nove lozko zacalo za mesiac sustat a bolo zas v prdeli.

Po vymene loziska alebo po povoleni dvanasthrannej matice na naboji to treba dotiahnut na 200Nm, potom povolit cca o jednu otacku, potom znova dotiahnut na 50Nm a potom este 60 stupnov.

Tych 60 stupnov ide riadne ztuha, ja som pouzil 1,5 trubku :mrgreen: , predtym so to dotiahol len trhakom na cca 40 stupnov a lozisko poslo.....
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm

Uživatelský avatar
Jaris85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 185
Registrován: 30.06.2008 17:40
Bydliště: (JM)
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf IV - cvakani v L kole v plnem P rejdu

Příspěvek od Jaris85 »

Smazat :)
Naposledy upravil(a) Jaris85 dne 18.06.2013 06:14, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
sakytu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 10.11.2009 18:39
Bydliště: SVWK/ Zlate Moravce / Nitra

Re: Golf IV - cvakani v L kole při P rejdu

Příspěvek od sakytu »

skontroluj ci ti nahodou nesucha guma kolesa o tlmic alebo skontrolovat brzdy => kotuce, platnicky, alebo skontrolovat manzetu na vnutornom klbe.

Najlepsie bude zdvihnut koleso a poridne ho roztocit a pocuvat kde to vrzga (napr. na jednotke alebo dvojke, hlavne pozor na odletujuce kamienky z kolesa :mrgreen: ).
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“