Prosím smazat, děkuji :)
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Jaris85
- Řidič
- Příspěvky: 185
- Registrován: 30.06.2008 17:40
- Bydliště: (JM)
- Kontaktovat uživatele:
Prosím smazat, děkuji :)
smazat
Naposledy upravil(a) Jaris85 dne 18.06.2013 06:14, celkem upraveno 2 x.
- Jaris85
- Řidič
- Příspěvky: 185
- Registrován: 30.06.2008 17:40
- Bydliště: (JM)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV - cvakani v L kole v plnem P rejdu
Smazat
Naposledy upravil(a) Jaris85 dne 18.06.2013 06:14, celkem upraveno 1 x.
- sakytu
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 10.11.2009 18:39
- Bydliště: SVWK/ Zlate Moravce / Nitra
Re: Golf IV - cvakani v L kole v plnem P rejdu
pravdepodobne lozisko, treba ho dotahovat na moment, lebo ja som sa bal to dotiahnut a nove lozko zacalo za mesiac sustat a bolo zas v prdeli.
Po vymene loziska alebo po povoleni dvanasthrannej matice na naboji to treba dotiahnut na 200Nm, potom povolit cca o jednu otacku, potom znova dotiahnut na 50Nm a potom este 60 stupnov.
Tych 60 stupnov ide riadne ztuha, ja som pouzil 1,5 trubku , predtym so to dotiahol len trhakom na cca 40 stupnov a lozisko poslo.....
Po vymene loziska alebo po povoleni dvanasthrannej matice na naboji to treba dotiahnut na 200Nm, potom povolit cca o jednu otacku, potom znova dotiahnut na 50Nm a potom este 60 stupnov.
Tych 60 stupnov ide riadne ztuha, ja som pouzil 1,5 trubku , predtym so to dotiahol len trhakom na cca 40 stupnov a lozisko poslo.....
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
- Jaris85
- Řidič
- Příspěvky: 185
- Registrován: 30.06.2008 17:40
- Bydliště: (JM)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV - cvakani v L kole v plnem P rejdu
Smazat
Naposledy upravil(a) Jaris85 dne 18.06.2013 06:14, celkem upraveno 1 x.
- sakytu
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 10.11.2009 18:39
- Bydliště: SVWK/ Zlate Moravce / Nitra
Re: Golf IV - cvakani v L kole při P rejdu
skontroluj ci ti nahodou nesucha guma kolesa o tlmic alebo skontrolovat brzdy => kotuce, platnicky, alebo skontrolovat manzetu na vnutornom klbe.
Najlepsie bude zdvihnut koleso a poridne ho roztocit a pocuvat kde to vrzga (napr. na jednotke alebo dvojke, hlavne pozor na odletujuce kamienky z kolesa ).
Najlepsie bude zdvihnut koleso a poridne ho roztocit a pocuvat kde to vrzga (napr. na jednotke alebo dvojke, hlavne pozor na odletujuce kamienky z kolesa ).
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm