2.0 TDI BKP

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Ouhy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.07.2018 11:16

2.0 TDI BKP

Příspěvek od Ouhy »

Ahoj.
Mám takový problém... Mám VW Passat 2.0TDi 103KW BKP. Má najeto 273.xxxKm. Ve 200.000Km dostal nové vstřiky na svolávačku, a jezdil jak drak. Po nějaké době začal při předjíždění (4 - plný plyn) padat do nouzáku… přidřená regulace turba. Vyměnil jsem za jiné - repasované. A tady začal můj problém .. po výměně turba náhle auto začalo tahat až někde po 2.000 ot/min. Jako fakt rapidní rozdíl - dřív třeba 1.600 - 1.800 ot/min. Tak jsem to turbo reklamoval a dostal jsem jiné, jenže stejný problém... tak že už jsem to neřešil a smířil jsem se s tím. Jenže někdy to jezdilo jako dřív od těch 1.600 ot/min, někdy až po těch 2.000 ot/min... jezdil jsem, ale ty rozjezdy nic moc, následně opět nouzáky a přidřená regulace turba - asi po 70.000Km - 99% město... následně jsem začal jezdit mimo město a po nějaké době vozidlo začalo blbě startovat a kouřilo jak blázen, po cca týdnu vibrace a upálila se svíčka a motor KO. (prasklá hlava mezi výfukovým ventilem a žhavící svíčkou - 3 válce...)
Tady začíná další zapeklitá věc - vyměnil jsem motor - prý má někde okolo 140.000KM... dal jsem jiné repasované turbo od AZ turbo - můj kolega tam turba kupuje pořád a problém nikdy nemá... ( tudíž si troufnu tvrdit, že problém nebude v těch turbech) dal jsem nové rozvody, nechal jsem vyčistit a zrepasovat vstřikovače Siemens, dal jsem všechny nové filtry, a po složení to auto zase tahá až okolo 2.000 ot/min. Zkusil jsem tedy odpojit váhu vzduchu, ale beze změny …. tak jsem jí taky dal novou a o malinko se to zlepšilo, ale o zázraku se mluvit nedá. Regulační ventil turba jsem zkusil vyměnit taky a pořád stejný...

Jediný co mě ještě znepokojuje je lehká netěsnost na sacím potrubí u vířivých klapek jak je ten ovladač, ale to jsem rozebral, a udělal jsem takovou závlačku, která zamezuje tomu, aby ta hřídelka vylejzala ven... regulace pohyblivá ale beztak to nemá vliv na tu křivku výkonu... a k tomu všemu to auto jezdí tak za 8.6L nafty...

Nesetkal jste se s tím někdo? Na co ještě kouknout, nebo jestli je to normální? Ještě nevím zda to třeba nemůže dělat nějaký chip. To mi ten co mi to prodával neřekl...

Díky za tip a omlouvám se jestli to sem třeba nepatří, ale už jsem zoufalej 60.000Kč v p..i a výsledek 0 :(

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 2.0 TDI BKP

Příspěvek od majrek001 »

to dělá skoro každé repasované turbo, že nemá spodek - dej nový turbo a u bude to jezdit jako dřív a když už náhodou funguje, tak stejně kolem 50tkm začne propouštět olej - zlatě jetý origo..
U turba se šetřit nevyplácí nový máš cca 15 000,- https://www.eturbo.cz/osobni-vozy/turbo ... 4930-5009/" onclick="window.open(this.href);return false;

udělej log na trojku kanálů 3 10 11 od 1500 - 4200ot tam to bude vidět..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Ouhy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.07.2018 11:16

Re: 2.0 TDI BKP

Příspěvek od Ouhy »

Děkuju za Tip …. rozumím tomu, co píšeš, ale beztak mi to nedává smysl... sice se to projevuje od výměny turba, ale proč to někdy jede normálně a někdy ne? To by podle mě nastavení turba nedělalo... a teď to poslední turbo je repasované s novým středem … https://www.azturbo.cz/cz-detail-932705 ... hadlo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Až budu mít po dovolené nechám si to prověřit přes tu diagnostiku...

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 2.0 TDI BKP

Příspěvek od majrek001 »

to, že to jede někdy odspodu bude spíš placebo efekt, že trefíš někdy vhodné otáčku když už to má nafoukané, ale běžně jsou ty repasy přiškrcené, aby to něco vydrželo.. už jsem pár repasů logoval, ale s tím neuděláš to ani čipem nedoženeš - leda to zkusit poladit na turbu, ale to bych ti moc nedoporučoval

repas je většinou vždycky s novým středem - spíš jde o to odkud pochází jestli je to polák nebo čína, když porovnáš origo turbo s repasem, tak to má trošku jinak zahlé lopatky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“