Zdravim vsechny,shanim odbornou radu.
Vlastnim VW s upravenim sofwarem dokonce uz asi dva roky zpet mam i dopis-pozvani na jeho opravu,nebyl jsem tam ze znamych duvodu....spotreba dpf a td.
1.9.18 jedu na technickou,mam cekat ze auto neprojde?
A dalsi dotaz je:Pripojil jsete se nekdo k hromadne zalobe spolecnosti Disel Gate,muze se stat ze prohraji a budou vyzadovat nahradu soudnich nakladu?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dals ... &source=hp" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.safediesel.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Disel Gate
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Disel Gate
stk projde bez problému - pokud auto pravidelně vytáčíš
co se tyče těchto pochybných vychca*ých firem pokoušející se zbohatnout na všem co jde, tak moc nespoléhej, že vyhrají - kór argumenty typu nižší výkon což je totální nesmysl jelikož každý vw má z výroby vyšší výkon než je papírová hodnota (např papírových 103kW má na brzdě kolem 110 - 115kW dle péče majitela) takže i když 5kW (což nikdo nepozná) uberou pořád je velká rezerva nad papírovou hodnotou, spotřeba je 99% o noze to jestli se zvedla o 0,5l, tak to je hlavně stylem jízdy a posunutím nejvýšší kroutícího momentu o pár otáček výše - ale co se výkonu týče už někde psali kde auto před a po úpravě odbrzdil motorpower na brzde MAHA 3000 což je jedna z nejuznávanějších brzd a výkon i krouťák byl vyšší než papírový nečekaně
už jen ta částka 220 000,- je docela komická to je vyšší než hodnota těchto starších aut, kterých se to týká
ale pokud se cítíš být podveden, tak to určitě zkus přeci jen si určitě vybíral auto dle množství NOX a CO2 jako všichni co si kupují auto - barva, výbava, karoserie, motor to se při výběru auta neřeší (už aby se ti šašci v Bruselu začali starat o to čemu alespoň nepatrně rozumí a nezkoušeli změnit fyzikální zákony)
co se tyče těchto pochybných vychca*ých firem pokoušející se zbohatnout na všem co jde, tak moc nespoléhej, že vyhrají - kór argumenty typu nižší výkon což je totální nesmysl jelikož každý vw má z výroby vyšší výkon než je papírová hodnota (např papírových 103kW má na brzdě kolem 110 - 115kW dle péče majitela) takže i když 5kW (což nikdo nepozná) uberou pořád je velká rezerva nad papírovou hodnotou, spotřeba je 99% o noze to jestli se zvedla o 0,5l, tak to je hlavně stylem jízdy a posunutím nejvýšší kroutícího momentu o pár otáček výše - ale co se výkonu týče už někde psali kde auto před a po úpravě odbrzdil motorpower na brzde MAHA 3000 což je jedna z nejuznávanějších brzd a výkon i krouťák byl vyšší než papírový nečekaně
už jen ta částka 220 000,- je docela komická to je vyšší než hodnota těchto starších aut, kterých se to týká
ale pokud se cítíš být podveden, tak to určitě zkus přeci jen si určitě vybíral auto dle množství NOX a CO2 jako všichni co si kupují auto - barva, výbava, karoserie, motor to se při výběru auta neřeší (už aby se ti šašci v Bruselu začali starat o to čemu alespoň nepatrně rozumí a nezkoušeli změnit fyzikální zákony)
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 26.08.2018 11:59, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Disel Gate
Krásně napsáno, jak ode mně , ale už nemám sílu každému vysvětlovat, že není co žalovat, leda to, že auto funguje. Ale je to móda, čecháčci si užijí dovču a potom chtějí vrátit peníze za to , že si vyžrali švédské stoly a písek na pláži byl vlhký a příliš drsný.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning