Olejove cidlo

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
IvcaTA
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Olejove cidlo

Příspěvek od IvcaTA »

Zdravim.
Vcera jsem menil slintajici olejove cidlo za jine. nove. Jenze to cidlo vydrzelo sotva par km a po 30km se ozvala kontrolka tlaku oleje. Otevrel jsem tedy kapotu a co nevidim, nove cidlo slinta jeste vic nez to stare. Zitra ho pujdu reklamovat ale nez tam nasadim jiz druhe nove tak bych se chtel zeptat, zda tam nemuze byt treba vetsi tlak nez ma byt a cidlo to neprezilo. pripadne jak zjistit spravny tlak oleje.
Diky

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

A to ti teklo přes čidlo, nebo kolem? Kdyby přes, tak tam máš moc velkej tlak - někde by měl bejt ventil, kterej tlak reguluje, ale bohužel jsem o tom jen slyšel, takže ti neřeknu nic víc, než že se velmi rádo stává (především u G2), že se ventil ucpe a udělá ti to nějakou prasečinu (máš štěstí, že to je jenom čidlo - často praskne filtr)! Nemáš filtr vyboulenej? podle toho ys to moh poznat

Jestli to teče kolem, a ty seš si jistej, že je to dobře utažený: máč tam měděnou podložku? Naž si jí tam dával, kontroloval si, jestli je měkká (v rstech by měla jít ohnout)? Jestli nebyla měkká, nahřáls ji aby změkla?
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

ferror : ty musíš bejt silnej jak silnice - ohnout měděnou podložku v prstech - to jen tak někdo nedokáže :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

lister píše:ferror : ty musíš bejt silnej jak silnice - ohnout měděnou podložku v prstech - to jen tak někdo nedokáže :wink:
když nejni vytvrdlá, tak je to v pohodě! A když je vytvrdlá, tak se nahřeje horkovzduškou a nwechá zchladnout (je fuk, jestli pomalu enbo ve vodě) ... a pak jí ohneš bez problémů ;-)
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
IvcaTA
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od IvcaTA »

Teklo to vrchem pres cidlo, presneji prosakovalo to kolem konektoru.
Samotne cidlo bylo utazene dost i s medenou podlozkou a tam problem nebyl. Tlak oleje to cidlo prorazil.

Uživatelský avatar
Robass
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 205
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robass »

IvcaTA píše:Teklo to vrchem pres cidlo, presneji prosakovalo to kolem konektoru.
Samotne cidlo bylo utazene dost i s medenou podlozkou a tam problem nebyl. Tlak oleje to cidlo prorazil.
co tam máš za motor?

Uživatelský avatar
IvcaTA
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od IvcaTA »

Robass píše:
IvcaTA píše:Teklo to vrchem pres cidlo, presneji prosakovalo to kolem konektoru.
Samotne cidlo bylo utazene dost i s medenou podlozkou a tam problem nebyl. Tlak oleje to cidlo prorazil.
co tam máš za motor?
Motor je 1,8 benzin, 66kw. Bez jakejchkoliv uprav.
Typ motoru myslim ADZ, musel bych mrknout do technicaku.

Uživatelský avatar
bohush
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od bohush »

Taky mi ty origoš čidla postupně obě prosakovaly, taky ADZ, vyměnil jsem je a je klid, šel bych to být tebou reklamovat, ty italský náhrady nejsou vždy stopro, nepředpokládám že tam dáváš origo Bosch.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“