Ahoj,
sháním autoservis v Praze na garanční prohlídku Tiguanu a chci si donést svůj olej - ve škodovce to nebyl problém. Víte o nějakém?
Díky,
J.
Autoservis VW a vlastní olej
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: Autoservis VW a vlastní olej
To asi ve škodovce neměli do čeho píchnout, jinak je to na garančku nesmysl a u starších aut i v běžných/neuatorizovaných servisech s vlastním olejem bez záruky a obvykle dražší práce, což má logiku ...
Zajímavý je třeba to, že mě dokáže na***t, když přijde šetřílek, kterej chce na autě za mega nebo víc při pravidelný prohlídce výměně oleje vyměnit jen olej.filtr a nejradši by do servisky nechal zapsat vše, co se dělat mělo a na čem chtěl ušetřit, ale dostalo mě, že jsem se setkal s případem, kdy autorizák (Audi) ve 30tkm udělal to samý (s tím, že vzduch.filtr ani kabiňák v rozpisu není) a navíc když se po nějaký době rozsvítila inspekce, tak tvrdili, že je to jen kvůli brzdovce... Celý se to v pr*el obrací... Už takhle ty nový auta ho*no vydržej a s tímhle přístupem je to fakt na popravení motoru v prvních letech a <100tkm...
Zajímavý je třeba to, že mě dokáže na***t, když přijde šetřílek, kterej chce na autě za mega nebo víc při pravidelný prohlídce výměně oleje vyměnit jen olej.filtr a nejradši by do servisky nechal zapsat vše, co se dělat mělo a na čem chtěl ušetřit, ale dostalo mě, že jsem se setkal s případem, kdy autorizák (Audi) ve 30tkm udělal to samý (s tím, že vzduch.filtr ani kabiňák v rozpisu není) a navíc když se po nějaký době rozsvítila inspekce, tak tvrdili, že je to jen kvůli brzdovce... Celý se to v pr*el obrací... Už takhle ty nový auta ho*no vydržej a s tímhle přístupem je to fakt na popravení motoru v prvních letech a <100tkm...
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Autoservis VW a vlastní olej
Prvne si nastuduj co rikaji podminky pro servisy (vsechny obecne) a pak brblej.
Byvaly Heller (Porsche) nemam problem s vlastnim olejem a zadna zaruka nepada..
Olej , filtry a ostatne jakekoli jine dily si zakaznik ma pravo dodat, servis v tomto pripade ruci za provedenou praci (coz samozrejme nikdo nechce protoze nemam vyvar z dilu).
Pokud si zakaznik doda plnohodnotny homologovany dil servis jej ma pouzit a zadna zaruka se nerusi, bezne autorizovane znackove servisy montuji na vozy v zaruce neoriginalni dily(prevazne brzdarinu, tyce stabilizatoru, vyfuky, atp..).
Jedine co v pripade dodani vlastniho oleje a filtru hrozi, je poplatek servisem nauctovany za "Manipulaci" s nebezpecnym odpadem - obere te o penize jinym zpusobem, cili kdyz si dodas olej za 150,- litr, servis by ho prodaval za 500,- tak useris 350,- na litru, nasledne Ti servis napali 500,- za likvidaci a nakladani s tim starym vyjetym, ale i tak usetris a motoru ani autu neuskodis..
Doba kdy servisy s vlastnimi dily lidi posilali doprdele je pryc, pokd chcou vydelavat a okradat delaji vsechno, nerikam ze za stejnou hodinovku a stejne ochotne ale delaji, ja nemam problem namontovat cokoli si lidi dovezou, ale kdyz to nebude pasovat a auto skejsne na zvedaku dva dny tak plati i ty dva dny kdy na to vubec nesahnu..a objednaci lhuty v momente kdy reknou ze maji svoje dily jsou taky jine - tim se presunou hodne dozadu a delam tam kde dodam dily..je mnoho zpusobu jak se k tomu postavit, ale neni nejlepsi poslat lidi doprdele..muze se stat ze uz pak neprijede nikdo..
Byvaly Heller (Porsche) nemam problem s vlastnim olejem a zadna zaruka nepada..
Olej , filtry a ostatne jakekoli jine dily si zakaznik ma pravo dodat, servis v tomto pripade ruci za provedenou praci (coz samozrejme nikdo nechce protoze nemam vyvar z dilu).
Pokud si zakaznik doda plnohodnotny homologovany dil servis jej ma pouzit a zadna zaruka se nerusi, bezne autorizovane znackove servisy montuji na vozy v zaruce neoriginalni dily(prevazne brzdarinu, tyce stabilizatoru, vyfuky, atp..).
Jedine co v pripade dodani vlastniho oleje a filtru hrozi, je poplatek servisem nauctovany za "Manipulaci" s nebezpecnym odpadem - obere te o penize jinym zpusobem, cili kdyz si dodas olej za 150,- litr, servis by ho prodaval za 500,- tak useris 350,- na litru, nasledne Ti servis napali 500,- za likvidaci a nakladani s tim starym vyjetym, ale i tak usetris a motoru ani autu neuskodis..
Doba kdy servisy s vlastnimi dily lidi posilali doprdele je pryc, pokd chcou vydelavat a okradat delaji vsechno, nerikam ze za stejnou hodinovku a stejne ochotne ale delaji, ja nemam problem namontovat cokoli si lidi dovezou, ale kdyz to nebude pasovat a auto skejsne na zvedaku dva dny tak plati i ty dva dny kdy na to vubec nesahnu..a objednaci lhuty v momente kdy reknou ze maji svoje dily jsou taky jine - tim se presunou hodne dozadu a delam tam kde dodam dily..je mnoho zpusobu jak se k tomu postavit, ale neni nejlepsi poslat lidi doprdele..muze se stat ze uz pak neprijede nikdo..
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: Autoservis VW a vlastní olej
Zrovna u těch olejů bych byl dvakrát opatrnej, když nejen ty renomovanější značky se pajcujou... Natož když jsou i případy, kdy autorizák/prodejce nelení v případě záruční opravy udělat i tribotechnickej rozbor a třeba na základě toho říct zákazníkovi: "Se zárukou máte smůlu, buď nám dáte čtvrt mega na novej motor nebo si s tím dělejte, co uznáte za vhodný."
Ale jinak vesměs asi souhlas (s tím "následně" bych byl opatrnej, aby to nekončilo ad absurdum - "starej olej a filtr máte teda v kufru" ), netvrdím, že si zákazník nemůže přinést třeba i kvalitnější díl, ale jsi schopnej to vždy odborně posoudit? Pochybuju...
A ten, kdo dělá kvalitně, tak nemusí lézt kamsi kdekomu a může si vybírat, práce je dost Sám radši dělám na autech lidem, kteří jim rozumí a zajímají se o ně (stejnětak většinou vědí, kolik mám na těch dílech a i tak je to pro ně dost podobný jako by byli sami ti "nejV.I.P.-rcanější" zákazníci větších prodejců dílů s nastřelenejma MOC, což ovšem zahrnuje riziko, že v případě reklamace děláš zdarma a to si prostě servisy, ať už autorizovaný nebo nezávislý, dovolit nemůžou...), nejeden mechanik za mnou jezdí se svýma autama a s dílama je to samozřejmě o dohodě, nejvíc platí za know-how a nemají s tím problém ani když maj stejný vybavení (ať už třeba VCDS nebo různý měřáky, apod.), takže nemám problém poslat do pr... někoho třeba jen proto, že se mi nelíbí jeho přístup (např. "já tě platím, tak budeš dělat co já chci a jak já chci", takovým s láskou ukazuju dveře třeba i s navštívenkama všech okolních servisů )
Ale jinak vesměs asi souhlas (s tím "následně" bych byl opatrnej, aby to nekončilo ad absurdum - "starej olej a filtr máte teda v kufru" ), netvrdím, že si zákazník nemůže přinést třeba i kvalitnější díl, ale jsi schopnej to vždy odborně posoudit? Pochybuju...
A ten, kdo dělá kvalitně, tak nemusí lézt kamsi kdekomu a může si vybírat, práce je dost Sám radši dělám na autech lidem, kteří jim rozumí a zajímají se o ně (stejnětak většinou vědí, kolik mám na těch dílech a i tak je to pro ně dost podobný jako by byli sami ti "nejV.I.P.-rcanější" zákazníci větších prodejců dílů s nastřelenejma MOC, což ovšem zahrnuje riziko, že v případě reklamace děláš zdarma a to si prostě servisy, ať už autorizovaný nebo nezávislý, dovolit nemůžou...), nejeden mechanik za mnou jezdí se svýma autama a s dílama je to samozřejmě o dohodě, nejvíc platí za know-how a nemají s tím problém ani když maj stejný vybavení (ať už třeba VCDS nebo různý měřáky, apod.), takže nemám problém poslat do pr... někoho třeba jen proto, že se mi nelíbí jeho přístup (např. "já tě platím, tak budeš dělat co já chci a jak já chci", takovým s láskou ukazuju dveře třeba i s navštívenkama všech okolních servisů )
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Autoservis VW a vlastní olej
A u toho oleje proto plati co ?
Vysrat se na svetozname znacky oleju a pouzit selsky rozum.
3 roky od zacatku pouzivani Mogulu neni ani na jednom z aut zadny problem a jsou najezdy 100+.
V jednom dokonce zmizela spotreba oleje (1deci se ztrati ale u 2.2 nafty Toyoty a 5/30 oleje se to da prekousnout), motory ztichly..a svete div se litr, stoji zlomek ceny "svetoznamych vyrobcu"..
Vysrat se na svetozname znacky oleju a pouzit selsky rozum.
3 roky od zacatku pouzivani Mogulu neni ani na jednom z aut zadny problem a jsou najezdy 100+.
V jednom dokonce zmizela spotreba oleje (1deci se ztrati ale u 2.2 nafty Toyoty a 5/30 oleje se to da prekousnout), motory ztichly..a svete div se litr, stoji zlomek ceny "svetoznamych vyrobcu"..