Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomoc chlazení u 1,6 AEE
PříspěvekNapsal: 22.04.2006 09:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

prosím vás o pomoc. Mám motor 1,6 8v 55kw AEE.
Po sraze v Příbramy jsem to uvařil. Po dolití vody po ochladnutí motoru se mi podarilo dojet asi 50km domu a udrzovat stabilne tepolotu 90st. Jel sem na 2t otacek a topení naplno. (jinak bylo tam dolito 2l vody) Potom jsem koupil termostat - je to takový plastový - od VERNET a namontoval mi ho kámoš. Zkušební jízda OK. Druhý den sjem si ovsem všiml opět zvýšené teploty. Ted jsem zjistil že pokud jedu, tak to chladí. Když stojím či jedu po městě tak to vaří.
Poradte čím to je a jaké škody mohlo zpusobit uvaření motoru a jak je poznam ?
Děkui Arbes

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.04.2006 17:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

230

Bydliště:

okr. Tachov

u těhle motorů bývá problém s vodní pumpou
její lopatky jsou vyrobené z umělé hmoty a časem skřehnou a můžou se ulámat
vodní pumpa by se měla měnit při výměně rozvodů, ale málokdy se to dělá

škody při přehřátí motoru můžou být : fouklé těsnění pod hlavou, prasklá hlava, zapečené pístní kroužky....

_________________
Jsem prostě POLOmaniak.

_________________
VW POLO 1.3 ´87


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.04.2006 17:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

Jak poznam co se pri prehrati stalo a co ne ?
A jak je težké u tohoto motoru pumpu vyměnit ? A cca cena ? Díky

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.04.2006 17:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4782

Bydliště:

Gross Maispitz

když se couráš v koloně po městě, auto vaří , co ventilátor na chladiči, fouká ?

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.04.2006 18:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

Ventilátor sepne ale neběží furt. běží jen chvíli a pak se vypne a motor vaří spokojeně dál.

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22.04.2006 22:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

246

Bydliště:

galicia

Arbes_Jan píše:
Ventilátor sepne ale neběží furt. běží jen chvíli a pak se vypne a motor vaří spokojeně dál.


vypada to na to cerpadlo...

_________________
B4variant 1.8i ABS Renzo Landi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 12:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

Co to může stát ? Pomooooooooc Radte dál prosím.

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 13:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

230

Bydliště:

okr. Tachov

Arbes_Jan píše:
Co to může stát ? Pomooooooooc Radte dál prosím.


vodní pumpa stojí okolo 1000,-Kč

_________________
Jsem prostě POLOmaniak.

_________________
VW POLO 1.3 ´87


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 13:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

A výměna u tohoto typu motoru ?

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 13:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

230

Bydliště:

okr. Tachov

Arbes_Jan píše:
A výměna u tohoto typu motoru ?


to nevím - všechno si dělám sám
při výměně vodní pumpy se musí vypustit chladící kapalina a sundat rozvodový řemen
v servisu by to mohli mít hotový za 2-3 hodiny komplet

_________________
Jsem prostě POLOmaniak.

_________________
VW POLO 1.3 ´87


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 13:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

Slyšel sem že u tohoto motoru se musí rozebrat motor, že je to na klikový hřídely, je něco takovýho možný ?

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 13:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

Jinak díky mooc

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 13:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

635

No mam ten samy motor a neco podobneho se mi stalo v patek. tedka resim vymenu toho termostatu, protoze kdyz se to ohreje, tak se mi neotvira, takze uvidime potom...

Ondra

_________________
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.04.2006 17:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

Plzen

Mě se termostat rozpadl, je totiž plastový a tak se to stává.

_________________
SEAT and VW
http://www.seat-cordoba-coupe-97.wz.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25.04.2006 11:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

230

Bydliště:

okr. Tachov

Arbes_Jan píše:
Slyšel sem že u tohoto motoru se musí rozebrat motor, že je to na klikový hřídely, je něco takovýho možný ?


na klikové hřídeli je olejové čerpadlo

vodní pumpa je nasazená zboku do motoru a je poháněná rozvodovým řemenem

_________________
Jsem prostě POLOmaniak.

_________________
VW POLO 1.3 ´87


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group