Jak je to s chipem u TDi?

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Joska
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Jak je to s chipem u TDi?

Příspěvek od Joska »

Lidičky, možná jsem úplně mimo, ale prostě nejsem zcela informovaný, jak fungují ty chipnutý TDíčka. Když třeba čipnete 66kW, kolik se z toho dá dostat kW? Jak je to se spotřebou? Není to pak na úkor životnosti. Předem díky za info.

Uživatelský avatar
Ondrej
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrej »

tvůj motor má
výkon 66 kW (90 PS)
krouťák 210 Nm
maximálku 180 km/h

vyděl bych to asi takhle s chipem
85 kW (115 PS)
270 Nm
195 km/h

záleží na tom jak kvalitní chip to je, zvol značku nebo doporučení, zabývá se stím spoustu firem na VW je dobrej třeba ABT. Tady kluci s klubu uměj taky pěkný chipy, třeba resha tady byl hodně vychvalovanej. Samo že na VW 85KW je jiná spojka a myslím že i brzdy. Ale když to nepřeženeš mělo by to tvoje auto zvládnout bez nějakého většího rizika z předčasného opotřebení.

Uživatelský avatar
Joska
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joska »

Znamená to, že by životnost měla být víceméně stejná? A co spotřeba?

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SakoVerife »

Joska píše:Znamená to, že by životnost měla být víceméně stejná? A co spotřeba?
o zivotnosti se vedou porad nejaky diskuse. Nekdo rika mensi, nekdo stejna.
Vyber si sam.

Spotreba by mela byt mensi protoze se dostava do turba vzduch pod vetsim tlakem, dostava se tam teda vice vzduchu a mene paliva.
Alespon takhle to chapu ja.

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

A co když se načipuje auto co má najeto 280 tis. km ?. Ale po Němcovi a serviskou, takže jako kdyby mělo 180 tis. km Českejch...

Motoricky je úplně v poho. Nehulí, nežere olej, nic... :P

Jde o G3, 1997, 81kw

Uživatelský avatar
Joska
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joska »

To by mě taky zajímalo... :roll:

Uživatelský avatar
audi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od audi »

kamos ma na aute kolem 400 tis.najeto ma to na cipovany a vse je ok takze ta zivotnost je podleme takova jak se ktomu chovas tak to vydrzi.....jinak urcite to nech nacipovat to nemusis mit strach nic se tim nezkazi 8)

Uživatelský avatar
Dukes
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

SakoVerife píše:
Joska píše:Znamená to, že by životnost měla být víceméně stejná? A co spotřeba?
o zivotnosti se vedou porad nejaky diskuse. Nekdo rika mensi, nekdo stejna.
Vyber si sam.

Spotreba by mela byt mensi protoze se dostava do turba vzduch pod vetsim tlakem, dostava se tam teda vice vzduchu a mene paliva.
Alespon takhle to chapu ja.
Spotřeba je po chipu v průměru shodná,dá se jezdit i trochu za míň když máš lehkou nohu.,ale při těžké noze zas lehce stoupne.

S tim vzduchem to chápeš špatně.Zvyšuje se jak tlak turba tak i dávka nafty.

Pokud máte víc najeto doporučil bych spíš nejprve výměnu trysek za větší,kterými zvýšite výkon a ještě uděláte udržbu.

Uživatelský avatar
Joska
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joska »

Hlavně, že to je fajn. :idea:

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SakoVerife »

Dukes píše:
SakoVerife píše: o zivotnosti se vedou porad nejaky diskuse. Nekdo rika mensi, nekdo stejna.
Vyber si sam.

Spotreba by mela byt mensi protoze se dostava do turba vzduch pod vetsim tlakem, dostava se tam teda vice vzduchu a mene paliva.
Alespon takhle to chapu ja.
Spotřeba je po chipu v průměru shodná,dá se jezdit i trochu za míň když máš lehkou nohu.,ale při těžké noze zas lehce stoupne.

S tim vzduchem to chápeš špatně.Zvyšuje se jak tlak turba tak i dávka nafty.

Pokud máte víc najeto doporučil bych spíš nejprve výměnu trysek za větší,kterými zvýšite výkon a ještě uděláte udržbu.
kolik stojej ty trysky? a vykon +10kw? nebo jaky

Uživatelský avatar
sonas111
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vsetín/Brno

Příspěvek od sonas111 »

SakoVerife píše:
Dukes píše: Spotřeba je po chipu v průměru shodná,dá se jezdit i trochu za míň když máš lehkou nohu.,ale při těžké noze zas lehce stoupne.

S tim vzduchem to chápeš špatně.Zvyšuje se jak tlak turba tak i dávka nafty.

Pokud máte víc najeto doporučil bych spíš nejprve výměnu trysek za větší,kterými zvýšite výkon a ještě uděláte udržbu.
kolik stojej ty trysky? a vykon +10kw? nebo jaky
na ceny a dalsi info mrkni na http://www.dieselpower.cz" target="_blank je tam i forum...
Může-li se něco pokazit, pokazí se to.

Uživatelský avatar
Dukes
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

Ceník je zde http://dieselpower.cz/doc/prices/cenik_trysek_mo.pdf
Nárust je různý,podle typu trysek.U 66kw tdi je např. s tryskama Powerplus520 nárůst cca 25koní.

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SakoVerife »

to jsou ceny jako krava, budu muset vic setrit asi.

Co by se dalo nacapt do TDI 81kw zatim bez chipu, ale chipnu to, aniz bych musel menit jeste turbo?

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

SakoVerife píše:to jsou ceny jako krava, budu muset vic setrit asi.

Co by se dalo nacapt do TDI 81kw zatim bez chipu, ale chipnu to, aniz bych musel menit jeste turbo?
Turbo měnit nebudeš muset...já mám z 81kW chipem 110kW a vklidu...ale nejde o kW,ale o rouťák,kterej zvedneš z tvým 235 na 340 :wink:

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

skus napsat SZ Klubakovi s přezdívkou MILAN_TS ten to aji děla :wink:
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“