olejcek
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: olejcek
řeknu ti to jednoduše. každej olej je lepší než žádnej. pokud je to nějaké vozítko bez turba, s průměrným výkonem a budeš ho měnit po 10t nebude problém!herak píše:aky mate nazor na oleje Madit? napriklad oproti Valvoline, alebo Castrol....
koukni se na něho, co má za specifikaci a jestli má stejnou jak ostatní - neřeš to, protože ji musí splňovat!
já do g2 liju valvoline turboV (4l za 450kč), měním každých 10t a nemám problémy.
můj názor na castrol je ten, že je to olej jak valvoline apod. se skoro dvojnásobnou cenou. samozřejmě myslím obyč oleje 15w40 atd.
samozřejmě to nikomu nerozmlouvám ani nenutím
- herak
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ziar nad Hronom
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
dokonce máš na výběr. můžeš si vybrat normální olej za 300 nebo normální olej za 1400 (abych nekrivdil .. budes mít hezci kanystr a pěknou nálepku)herak píše:o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480
- travel242fx
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetikaherak píše:o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480
predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom
najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
- Kuja
- Jezdec
- Příspěvky: 202
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....travel242fx píše:to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetikaherak píše:o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480
predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom
najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
tak když už píšeš o minerálních olejích, tak od cca. 90 roku neexistuje ani pro API, SEA ani ACEA pojem minerál, polo a plná syntetika.travel242fx píše: to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetika
predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom
najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje
na rovinu tvrdím, že na pultě nekoupíš olej, který je opravdu plně syntetický (někteří aspoň napíšou vyrobeno HT syntézou)!!! pokud nemyslíš nějaké spešl pro závodní účely, ale k těm se zas běžný smrtelník nedostane jen tak lehko.
taktéž 15w40, 10w40 atd. nevypovídá nic o výkonosti oleje (o tu se starají aditiva), ale pouze o jeho vlastnostech za zimy/tepla. projdi si třeba vlastnosti olejů a uvidíš jaké mají specifikace
jinak jsem už psal, že když se koukne a bude mít stejnou SPECIFIKACI ... tak výkonově je stejný jak MADIT za 300kč, tak CASTROL za 1400kč s pěknou nálepkou.
nebudu ti ale nic vymlouvat, věř čemu chceš
- Laďa
- Pilot
- Příspěvky: 823
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Blansko
Přesně tak i když co odsahuje a neobsahu navíc je otázka a když si koupíš ten dražší budeš mít dobrej pocit ale nefandím tomu že ten olej je jinej oproti nějakýmu levnějšímu (ale samo nemyslím noname za dvě kila)Kuja píše:Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....travel242fx píše: to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetika
predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom
najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje
Já jsem teď nedávnko kupoval olej.polosintetiku 10W40 na výběr byl mogul cca 400, mobil cca 800 a castrol cca 1200 no vyber si....castrol a mobil bude úplně to stejný a mogul možná nebude mít nějaký přísady, kdo ví.....
U castrolu zaplatíš hlavně za značku to je celý...
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
před chvilkou jsem to napsalKuja píše:Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....
rozdělení na minerál, polosynt. a synt. se už asi 15 let nepoužívá
ono i z oleje s větším obsahem minerálních látek namícháš jakoukoliv viskozitu.
jinak ty tvoje přísady jsou ve všech olejích a dělí se podle toho jakou specifikaci olej bude mít
tak mě u castrolu napadl magnatec - spešl vlastnost, která způsobuje lepší mazání hned po startu, protože se olej váže na stěny motoru ...
bohužel je to jen kec za kterou zaplatíš hezkých pár korun na víc
- Kuja
- Jezdec
- Příspěvky: 202
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tvoje slova nepopiram...ale do nasich motoru je jedno co clovek uz vyleje,ne teda nejakej noname ze sudu Ale je to celkem jedno.....je to jak s benzinem....rafinerie je stejne jenom jedna a kazdej si na to nalepi svoji nalepkuboobika píše:před chvilkou jsem to napsalKuja píše:Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....
rozdělení na minerál, polosynt. a synt. se už asi 15 let nepoužívá
ono i z oleje s větším obsahem minerálních látek namícháš jakoukoliv viskozitu.
jinak ty tvoje přísady jsou ve všech olejích a dělí se podle toho jakou specifikaci olej bude mít
tak mě u castrolu napadl magnatec - spešl vlastnost, která způsobuje lepší mazání hned po startu, protože se olej váže na stěny motoru ...
bohužel je to jen kec za kterou zaplatíš hezkých pár korun na víc