Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: olejcek
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 08:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

482

Bydliště:

Ziar nad Hronom

aky mate nazor na oleje Madit? napriklad oproti Valvoline, alebo Castrol....

_________________
VENTO 1,8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: olejcek
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 10:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2542

Bydliště:

kousek od Brna

herak píše:
aky mate nazor na oleje Madit? napriklad oproti Valvoline, alebo Castrol....


řeknu ti to jednoduše. každej olej je lepší než žádnej. pokud je to nějaké vozítko bez turba, s průměrným výkonem a budeš ho měnit po 10t nebude problém!

koukni se na něho, co má za specifikaci a jestli má stejnou jak ostatní - neřeš to, protože ji musí splňovat!

já do g2 liju valvoline turboV (4l za 450kč), měním každých 10t a nemám problémy.

můj názor na castrol je ten, že je to olej jak valvoline apod. se skoro dvojnásobnou cenou. samozřejmě myslím obyč oleje 15w40 atd.

samozřejmě to nikomu nerozmlouvám ani nenutím :999:

_________________
VW GOLF II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 10:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

482

Bydliště:

Ziar nad Hronom

o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480

_________________
VENTO 1,8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 10:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2542

Bydliště:

kousek od Brna

herak píše:
o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480


dokonce máš na výběr. můžeš si vybrat normální olej za 300 nebo normální olej za 1400 (abych nekrivdil .. budes mít hezci kanystr a pěknou nálepku)

:D

_________________
VW GOLF II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 10:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

482

Bydliště:

Ziar nad Hronom

no neni su to z*rdi???? 8)

_________________
VENTO 1,8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 10:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2542

Bydliště:

kousek od Brna

jsou, ale na druhou stranu si říkám, že bych byl klidně z..d s 1% podílem v olejářských firmách

_________________
VW GOLF II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 10:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

482

Bydliště:

Ziar nad Hronom

extra panensky olivovýýýýýýý

_________________
VENTO 1,8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 12:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

251

Bydliště:

Bratislava

herak píše:
o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480


to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetika

predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom

najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje

_________________
VW GOLF IV 1,9 TDI 66kW ALH r.v.98


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 12:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

232

Bydliště:

Kostelec na Hané

Důležité je aby splňoval normy VW (pokud je splňuje tak je to na něm napsaný)

_________________
Sharan II 1,9 TDI 85 Kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 12:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

202

Bydliště:

Kladno

travel242fx píše:
herak píše:
o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480


to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetika

predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom

najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje


Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....

_________________
Tak uz jenom rejze....Mitsubishi Colt CZ3 Sport :-)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 13:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2542

Bydliště:

kousek od Brna

travel242fx píše:
to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetika

predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom

najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje


tak když už píšeš o minerálních olejích, tak od cca. 90 roku neexistuje ani pro API, SEA ani ACEA pojem minerál, polo a plná syntetika.
na rovinu tvrdím, že na pultě nekoupíš olej, který je opravdu plně syntetický (někteří aspoň napíšou vyrobeno HT syntézou)!!! pokud nemyslíš nějaké spešl pro závodní účely, ale k těm se zas běžný smrtelník nedostane jen tak lehko.

taktéž 15w40, 10w40 atd. nevypovídá nic o výkonosti oleje (o tu se starají aditiva), ale pouze o jeho vlastnostech za zimy/tepla. projdi si třeba vlastnosti olejů a uvidíš jaké mají specifikace

jinak jsem už psal, že když se koukne a bude mít stejnou SPECIFIKACI ... tak výkonově je stejný jak MADIT za 300kč, tak CASTROL za 1400kč s pěknou nálepkou.



nebudu ti ale nic vymlouvat, věř čemu chceš

_________________
VW GOLF II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

482

Bydliště:

Ziar nad Hronom

to: travel242fx napsal
vidis to, dostal si to myslim rovno na podnose.

_________________
VENTO 1,8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

825

Bydliště:

Blansko

Kuja píše:
travel242fx píše:
herak píše:
o nic nejde, len ma zarazilo toto:
nasiel som v jednom letaciku akciovu ponuku
- madit 10W40 - 4l za 300
- castrol 10W40 - 5l za 1450
- valvoline durablend 10W40 - 4l za 700
- valvoline turbo 15W40 - 4l za 480


to je sice pekne co si tu napisal ale na kazdom oleji je napisana jeho spicifikacia a hlavne ci je urceny pre benzinak alebo diesel alebo oboje.A na ake podmiekny prevadzkove je staveny a hlavne ci sa jedna o mineral polosyntetiku alebo full syntetika

predpokladam ze ten madit za 300 to je uplna sracka mineralna tak nechapem ako to mozes porovnavat s castrolom

najprv si daj dohromady tieto udaje a potom porovnavaj oleje


Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....


Přesně tak i když co odsahuje a neobsahu navíc je otázka :idea: a když si koupíš ten dražší budeš mít dobrej pocit ale nefandím tomu že ten olej je jinej oproti nějakýmu levnějšímu (ale samo nemyslím noname za dvě kila)

Já jsem teď nedávnko kupoval olej.polosintetiku 10W40 na výběr byl mogul cca 400, mobil cca 800 a castrol cca 1200 no vyber si....castrol a mobil bude úplně to stejný a mogul možná nebude mít nějaký přísady, kdo ví.....
U castrolu zaplatíš hlavně za značku to je celý...

_________________
Projektová a inženýrská činnost ve výstavbě


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 13:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2542

Bydliště:

kousek od Brna

Kuja píše:
Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....


před chvilkou jsem to napsal

rozdělení na minerál, polosynt. a synt. se už asi 15 let nepoužívá

ono i z oleje s větším obsahem minerálních látek namícháš jakoukoliv viskozitu.
jinak ty tvoje přísady jsou ve všech olejích a dělí se podle toho jakou specifikaci olej bude mít

tak mě u castrolu napadl magnatec - spešl vlastnost, která způsobuje lepší mazání hned po startu, protože se olej váže na stěny motoru ...

bohužel je to jen kec za kterou zaplatíš hezkých pár korun na víc

_________________
VW GOLF II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.04.2006 13:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

202

Bydliště:

Kladno

boobika píše:
Kuja píše:
Myslim si,ze spis ty v tom mas bordel....10w40 je vetsinou polo syntetika....jedinej mineral je 15w40 Valvoline turbo....Castrol je dobrej pro vysoce namahany motory a obsahuje ruzny prisady,ktery setri motor...pro starej vylitanej motor,uz je to asi ale zbytecny....


před chvilkou jsem to napsal

rozdělení na minerál, polosynt. a synt. se už asi 15 let nepoužívá

ono i z oleje s větším obsahem minerálních látek namícháš jakoukoliv viskozitu.
jinak ty tvoje přísady jsou ve všech olejích a dělí se podle toho jakou specifikaci olej bude mít

tak mě u castrolu napadl magnatec - spešl vlastnost, která způsobuje lepší mazání hned po startu, protože se olej váže na stěny motoru ...

bohužel je to jen kec za kterou zaplatíš hezkých pár korun na víc


Tvoje slova nepopiram...ale do nasich motoru je jedno co clovek uz vyleje,ne teda nejakej noname ze sudu :D Ale je to celkem jedno.....je to jak s benzinem....rafinerie je stejne jenom jedna a kazdej si na to nalepi svoji nalepku :)

_________________
Tak uz jenom rejze....Mitsubishi Colt CZ3 Sport :-)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group