Výměna motoru za jiný typ

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

mišák88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 07.03.2016 15:02

Re: Výměna motoru za jiný typ

Příspěvek od mišák88 »

dobrý den,chtěl jsem se zeptat kolik usílí by bylo legálně předělat mého pašíka z 1.8 20V ADR na 1.8V turbo APU?díky za odpověď

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Výměna motoru za jiný typ

Příspěvek od 11mAjA11 »

Všechny dotazy ohledně EURo normy a přestaveb směřovat na VW Import : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=270&t=226689" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

fb_phil
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 25.08.2020 00:01

Re: Výměna motoru za jiný typ

Příspěvek od fb_phil »

Když mám golf 4 1.6 můžu vyměnit motor za 1.8 nebo 1.8T ?
Motor už je na tom špatně a já bych si chtěl zachovat auto jako takové

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Výměna motoru za jiný typ

Příspěvek od 11mAjA11 »

Viz. Příspěvek nad....🥴
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Pajac
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 31.10.2011 22:18

Re: Výměna motoru za jiný typ

Příspěvek od Pajac »

Ahoj odborníci a majitelé VW a v podstatě koncernového auta VW. Motor v mém autě Caddy 1,6 tdi, 75kw kód motoru CAYD odchází na věčná loviště. Po ujetí 540tkm začaly vrchem téct vstřiky nejprve jeden a pak asi všechny. Důvod mi byl vysvětlen a taktéž vyřešen přetěsněním. A taktéž mi bylo řečeno, že motor svůj úkol splnil a pokud chci ujet další stovky tisíc kilometrů bude nutné to řešit , resp. investice do repase vstřiků nezaručí to, že v nedaleké budoucnosti nebude investice nějaká další (vstřik. čerpadlo, repase bloku atd. atd.). O spolehlivosti tohoto auta celkově bych mohl dlouze psát, mám jej od nového a špatného je jen velmi, velmi málo - jen stručně během života tohoto auta nikdy nevznikl žádný velký problém kvůli, kterému bych nedojel kam potřebuju, nikdy jsem nebyl nucen čistit DPF, nikdy jsem nebyl nucen řešit spojku, nikdy jsem nekrátil výměnu oleje - interval 30tkm, při cca 480tkm si řekl EGR o výměnu, to byla první vetší investice do auta. S ním se rovnou dělal preventivně spojku, čistil DPF, měnil váhu vzduchu, čidlo diferenčního tlaku. Jinak samozřejmě poctivě dělal vše co je v servisní knize. Při 520tkm začala problikávat sporadicky kontrolka nízkého tlaku oleje - první známka, že se s motorem něco nepěkného děje. Olej byl do cca 390tkm měněn vždy v autorizáku rovněž brzdy vždy z autorizáku, ale pouze economy varianta. Podle mého názoru ač laického byla právě změna oleje za "lepší a levnější pro moje auto podle mého současného mechanika" příčina zničeného EGRu, protože onen lepší a levnější, olej který byl údajně vhodný pro všechna auta neplnil předepsanou normu VW507.00. No a teď už k mému problému a dotazu.



Rozhodl jsem se motor vyměnit za jiný nastrojený a vytažený z auta s méně kilometry. Problém je v tom, že motory CAYD 75 KW jsou pouze v Caddy a v pár prvních Octavia II, které jsou starší než právě Caddyny, ty je ale velmi těžké a spíš nemožné sehnat. Na trhu je o poznání více motorů CAYC 77 kw. A z toho vyplývá můj dotaz. Jaký je mezi nimi rozdíl. Nikde to nemůžu vygooglit. Je to zaměnitelné a teď myslím komplet nastrojený motor? Nebo co mě čeká pokud tuhle výměnu provedu.

Předem díky Pavel

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“