Problém s mazáním

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

....a nevíte jak se mohlo stát,že se mi olej tak natlakoval,až mi to vyrazilo gumičku pod filtrem a ten vyhrejkal ven-to se mi stalo dvakrát.Od tý doby mi motor leží v garáži.

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

mám problém :arrow:
bliká mi kontrolka mazania ale olej je na ryske v strede medzi NIN a MAX
olejová vaňa aj filter je teplý takže usudzujem že mazanie funguje
je to chyba v elektronike alebo je málo oleja :?:

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

rallyman píše:mám problém :arrow:
bliká mi kontrolka mazania ale olej je na ryske v strede medzi NIN a MAX
olejová vaňa aj filter je teplý takže usudzujem že mazanie funguje
je to chyba v elektronike alebo je málo oleja :?:
Cti poradne :wink:

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

Marus píše:....a nevíte jak se mohlo stát,že se mi olej tak natlakoval,až mi to vyrazilo gumičku pod filtrem a ten vyhrejkal ven-to se mi stalo dvakrát.Od tý doby mi motor leží v garáži.
o tomhle už sem někde slyšel -> mám dojem, že tam někde má být něco jako tlaková pojistka - ta se ráda ucpává a pak to buď prorazí filtr nebo vystřelí těsnění.

k tématu: Jednomu známýmu to taky bzučelo jak hejno splašených včel a později se zjistilo, že má špatný těsnění na AC pumpě a protejká mu do oleje benzín. Ještě neopravil, tak nevim, zda to bylo přesně ono, ale je to reálné
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

2FError:Tak to by nemuselo bejt ani tak složitý opravit.Tenkrát jsem se s tím nezabejval,navíc jsem byl na ten motor naštvanej ,tak jsem ho radši vyměnil :lol: :lol:Dík

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

mě to děla na KR taky,, bzičí to na mě,,,za tepla a za různejch otaček, když mě to naštvě tak vytahnu žlutej kabela píchnu ho na kosru je pokoj,,,ale štve mě to:o(

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

Marus píše:2FError:Tak to by nemuselo bejt ani tak složitý opravit.Tenkrát jsem se s tím nezabejval,navíc jsem byl na ten motor naštvanej ,tak jsem ho radši vyměnil :lol: :lol:Dík
Trošku složitější způsob opravy, ale taky možnost :-D
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

mne tak napadá, nemože ta kontrolka blikat aj nedostatkom brzdovej kvapaliny :roll:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to asi těžko ,brzdovka má jinou kontrolku
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

lister píše:to asi těžko ,brzdovka má jinou kontrolku
a kde je :?:

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Phoenix píše:
Budulman píše:Asi to bude tím čerpadlem protože když jedu pod 2000 otáček tak je to bez problémů
Tak přesně tohle řeším teď taky a už jsem to asi vyřešil. Jde o to, že tam máš čidlo na 140 KPa (černé), ale od roku 92 tam výrobce už cpe raději 90KPa (šedé). Začalo mi to dělat hned po výměně termostatu (což nechápu?) a dělalo to vždy nad 2000 otáček po zahřátí motoru. Asi se teď s tím novým termostatem víc motor hřeje a tak je olej řidší. No a tak jsem to vyřešil dočasně tak, že jsem tam prdnul místo 140KPa čidlo 90KPa z mého GIII, kterej teď nejezdí. Jezdím s tím už 4 dny a pohoda. Včera jsem byl koupit čidlo nový a zjistil jsem, že tam mají v katalogu u mého motoru jak čidla 140 KPa, tak ty 90 KPa. Ptal jsem se jestli je to záměnné a bylo mi řečeno, že asi jo, když to je v katalogu. Logicky když stačí motoru 1,6 v GIII čidlo 90KPa, tak proč by nestačilo GII 1,3. Tak jsem koupil obě a dnes tam hodím na zkoušku 140 KPa a když bude přístrojovka ječet, tak tam dám to druhý a bude to. Tomu že to asi výrobce trošku přestřelil napovídá i to, že od roku 1992 výroby dává čidla na menší tlak - obě.
Tak vyzkoušeno, motor jezdí normálně, nic na mě nebliká a nebzučí, bylo to tím čidlem.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“