Problém s mazáním
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- hugo
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodoninsko
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
o tomhle už sem někde slyšel -> mám dojem, že tam někde má být něco jako tlaková pojistka - ta se ráda ucpává a pak to buď prorazí filtr nebo vystřelí těsnění.Marus píše:....a nevíte jak se mohlo stát,že se mi olej tak natlakoval,až mi to vyrazilo gumičku pod filtrem a ten vyhrejkal ven-to se mi stalo dvakrát.Od tý doby mi motor leží v garáži.
k tématu: Jednomu známýmu to taky bzučelo jak hejno splašených včel a později se zjistilo, že má špatný těsnění na AC pumpě a protejká mu do oleje benzín. Ještě neopravil, tak nevim, zda to bylo přesně ono, ale je to reálné
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
Trošku složitější způsob opravy, ale taky možnostMarus píše:2FError:Tak to by nemuselo bejt ani tak složitý opravit.Tenkrát jsem se s tím nezabejval,navíc jsem byl na ten motor naštvanej ,tak jsem ho radši vyměnil :lol:Dík
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to asi těžko ,brzdovka má jinou kontrolku
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak vyzkoušeno, motor jezdí normálně, nic na mě nebliká a nebzučí, bylo to tím čidlem.Phoenix píše:Tak přesně tohle řeším teď taky a už jsem to asi vyřešil. Jde o to, že tam máš čidlo na 140 KPa (černé), ale od roku 92 tam výrobce už cpe raději 90KPa (šedé). Začalo mi to dělat hned po výměně termostatu (což nechápu?) a dělalo to vždy nad 2000 otáček po zahřátí motoru. Asi se teď s tím novým termostatem víc motor hřeje a tak je olej řidší. No a tak jsem to vyřešil dočasně tak, že jsem tam prdnul místo 140KPa čidlo 90KPa z mého GIII, kterej teď nejezdí. Jezdím s tím už 4 dny a pohoda. Včera jsem byl koupit čidlo nový a zjistil jsem, že tam mají v katalogu u mého motoru jak čidla 140 KPa, tak ty 90 KPa. Ptal jsem se jestli je to záměnné a bylo mi řečeno, že asi jo, když to je v katalogu. Logicky když stačí motoru 1,6 v GIII čidlo 90KPa, tak proč by nestačilo GII 1,3. Tak jsem koupil obě a dnes tam hodím na zkoušku 140 KPa a když bude přístrojovka ječet, tak tam dám to druhý a bude to. Tomu že to asi výrobce trošku přestřelil napovídá i to, že od roku 1992 výroby dává čidla na menší tlak - obě.Budulman píše:Asi to bude tím čerpadlem protože když jedu pod 2000 otáček tak je to bez problémů
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ