Problém s mazáním

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Budulman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Problém s mazáním

Příspěvek od Budulman »

Mám problém s mazáním: jedu začne bzučet bzučák a blikat kontrolka. Zastavím, chvilku počkám nastartuju a už to nedělá.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

možná by to chtělo hustší olej, olej zahřátím zřídne a čerpadlo pak nevyvine potřebnej tlak (min 2bary/2000otáčkách), otázka je co je to "chvilku zastavím"
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Budulman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Budulman »

mám tam mogul forte gx pro 15w40 a stál jsem cca 5 minut. udělalo mi to i včera a zkusil jsem nastartovat tak za 20 sekund a bez problémů.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

olej je hustej dost, za 5 minut se na hustotě nic nezměnilo..

stalo se to jen jednou ? (neděje se to pravidelně)

zkontroluj čidlo, konektor, drát...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Budulman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Budulman »

Udělalo mi to jednou před měsícem a pak včera a dnes olej jsem měnil cca v půlce ledna konektor je v pohodě a dráty vypadají taky

Uživatelský avatar
reblack
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reblack »

No stím se budeš asi muset smířit dělá to u hodně golfů... není to ani čidlem ani olejem....Mě to dělá s přestávkama dva roky a většinou to začně když tomu dám pokouřit a pak zase zklidním jízdu, ale spíš to dělá v chladnějším počasi zimě a tak

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Presne tak. Me to dela taky. Delalo to i po repasi pumpy a generalce motoru. Uz sem si zvyknul :lol:

Uživatelský avatar
pietrob
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Západ

Příspěvek od pietrob »

jj, dělá to hodně G1, když jsem měl před X lety G1, kňouralo to na mě tu a tam taky, bylo to v přístroj. štítu ......

Uživatelský avatar
Budulman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Budulman »

reblack píše:No stím se budeš asi muset smířit dělá to u hodně golfů... není to ani čidlem ani olejem....Mě to dělá s přestávkama dva roky a většinou to začně když tomu dám pokouřit a pak zase zklidním jízdu, ale spíš to dělá v chladnějším počasi zimě a tak
Takže to je chyba v matrixu :?:

Uživatelský avatar
reblack
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reblack »

Asi jo nebo to čidlo je přiliš citlivý... pár lidí co spravujou vw už se to taky snažilo vyřešit a na nic nepřišli. Já taky vymněnil čidlo vyzkoušel tři oleje a furt to stejný kašlu na to jezdím stím a je jistý že je to v pohodě

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

Vymenit olej i s filtrem, vymenit obe! cidla tlaku, zkontrolovat kontakty a draty na cidlech.

Pokud nepomuze - vymena olejoveho cerpadla.

Jinak pokud menite olej 1 rocne, tj. malo jezdite, tak hlavne tem co jezdi kratke trasy (mesto) bych doporucil castejsi vymenu oleje, i kdyz ma ten olej najet treba jen 8tkm. Olej totiz oxiduje a degraduje ho hlavne palivo, ktere se dostava pres netesnosti spalovaciho prostoru do oleje. Zvlaste teda u motoru, ktere maji neco za sebou.

Benzin olej pekne naredi, a zvlaste je problem ted v mrazech, kdy se do motoru po startu leje benzin po kyblech :wink:

Vlastni zkusenost :idea:

Uživatelský avatar
Budulman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Budulman »

Asi to bude tím čerpadlem protože když jedu pod 2000 otáček tak je to bez problémů

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Budulman : nejlíp když zmeříš jakej máš tlak oleje, pak budem vědět jestli je to čerpadlem, nebo olejem (nízkej tlak) ,nebo čidlama, drátama nebo matrixem (tlak OK)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Budulman píše:Asi to bude tím čerpadlem protože když jedu pod 2000 otáček tak je to bez problémů
Tak přesně tohle řeším teď taky a už jsem to asi vyřešil. Jde o to, že tam máš čidlo na 140 KPa (černé), ale od roku 92 tam výrobce už cpe raději 90KPa (šedé). Začalo mi to dělat hned po výměně termostatu (což nechápu?) a dělalo to vždy nad 2000 otáček po zahřátí motoru. Asi se teď s tím novým termostatem víc motor hřeje a tak je olej řidší. No a tak jsem to vyřešil dočasně tak, že jsem tam prdnul místo 140KPa čidlo 90KPa z mého GIII, kterej teď nejezdí. Jezdím s tím už 4 dny a pohoda. Včera jsem byl koupit čidlo nový a zjistil jsem, že tam mají v katalogu u mého motoru jak čidla 140 KPa, tak ty 90 KPa. Ptal jsem se jestli je to záměnné a bylo mi řečeno, že asi jo, když to je v katalogu. Logicky když stačí motoru 1,6 v GIII čidlo 90KPa, tak proč by nestačilo GII 1,3. Tak jsem koupil obě a dnes tam hodím na zkoušku 140 KPa a když bude přístrojovka ječet, tak tam dám to druhý a bude to. Tomu že to asi výrobce trošku přestřelil napovídá i to, že od roku 1992 výroby dává čidla na menší tlak - obě.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

Majsha píše:Presne tak. Me to dela taky. Delalo to i po repasi pumpy a generalce motoru. Uz sem si zvyknul :lol:
když jsem jel v tve g60 ješte spředchozím majitelem tak sme tomu duply začalo to hrabat a začal řvát pipak takže to je asi kalsika
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“