Problém s mazáním
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Problém s mazáním
Mám problém s mazáním: jedu začne bzučet bzučák a blikat kontrolka. Zastavím, chvilku počkám nastartuju a už to nedělá.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
možná by to chtělo hustší olej, olej zahřátím zřídne a čerpadlo pak nevyvine potřebnej tlak (min 2bary/2000otáčkách), otázka je co je to "chvilku zastavím"
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
olej je hustej dost, za 5 minut se na hustotě nic nezměnilo..
stalo se to jen jednou ? (neděje se to pravidelně)
zkontroluj čidlo, konektor, drát...
stalo se to jen jednou ? (neděje se to pravidelně)
zkontroluj čidlo, konektor, drát...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
- reblack
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
- reblack
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- hugo
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodoninsko
Vymenit olej i s filtrem, vymenit obe! cidla tlaku, zkontrolovat kontakty a draty na cidlech.
Pokud nepomuze - vymena olejoveho cerpadla.
Jinak pokud menite olej 1 rocne, tj. malo jezdite, tak hlavne tem co jezdi kratke trasy (mesto) bych doporucil castejsi vymenu oleje, i kdyz ma ten olej najet treba jen 8tkm. Olej totiz oxiduje a degraduje ho hlavne palivo, ktere se dostava pres netesnosti spalovaciho prostoru do oleje. Zvlaste teda u motoru, ktere maji neco za sebou.
Benzin olej pekne naredi, a zvlaste je problem ted v mrazech, kdy se do motoru po startu leje benzin po kyblech
Vlastni zkusenost
Pokud nepomuze - vymena olejoveho cerpadla.
Jinak pokud menite olej 1 rocne, tj. malo jezdite, tak hlavne tem co jezdi kratke trasy (mesto) bych doporucil castejsi vymenu oleje, i kdyz ma ten olej najet treba jen 8tkm. Olej totiz oxiduje a degraduje ho hlavne palivo, ktere se dostava pres netesnosti spalovaciho prostoru do oleje. Zvlaste teda u motoru, ktere maji neco za sebou.
Benzin olej pekne naredi, a zvlaste je problem ted v mrazech, kdy se do motoru po startu leje benzin po kyblech
Vlastni zkusenost
- Budulman
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Budulman : nejlíp když zmeříš jakej máš tlak oleje, pak budem vědět jestli je to čerpadlem, nebo olejem (nízkej tlak) ,nebo čidlama, drátama nebo matrixem (tlak OK)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak přesně tohle řeším teď taky a už jsem to asi vyřešil. Jde o to, že tam máš čidlo na 140 KPa (černé), ale od roku 92 tam výrobce už cpe raději 90KPa (šedé). Začalo mi to dělat hned po výměně termostatu (což nechápu?) a dělalo to vždy nad 2000 otáček po zahřátí motoru. Asi se teď s tím novým termostatem víc motor hřeje a tak je olej řidší. No a tak jsem to vyřešil dočasně tak, že jsem tam prdnul místo 140KPa čidlo 90KPa z mého GIII, kterej teď nejezdí. Jezdím s tím už 4 dny a pohoda. Včera jsem byl koupit čidlo nový a zjistil jsem, že tam mají v katalogu u mého motoru jak čidla 140 KPa, tak ty 90 KPa. Ptal jsem se jestli je to záměnné a bylo mi řečeno, že asi jo, když to je v katalogu. Logicky když stačí motoru 1,6 v GIII čidlo 90KPa, tak proč by nestačilo GII 1,3. Tak jsem koupil obě a dnes tam hodím na zkoušku 140 KPa a když bude přístrojovka ječet, tak tam dám to druhý a bude to. Tomu že to asi výrobce trošku přestřelil napovídá i to, že od roku 1992 výroby dává čidla na menší tlak - obě.Budulman píše:Asi to bude tím čerpadlem protože když jedu pod 2000 otáček tak je to bez problémů
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- smyk
- Moderátor
- Příspěvky: 2693
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousíčekkk od Brna
- Kontaktovat uživatele:
když jsem jel v tve g60 ješte spředchozím majitelem tak sme tomu duply začalo to hrabat a začal řvát pipak takže to je asi kalsikaMajsha píše:Presne tak. Me to dela taky. Delalo to i po repasi pumpy a generalce motoru. Uz sem si zvyknul
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;