Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 12.03.2008 09:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

252

Bydliště:

Pezinok

Panove poradte mi: idem kupit druhe auto, ale neviem sa rozhodnut ci manual alebo automat multitronic. Cenovo je to narovnako, ale kedze som v automate nejazdil tak neviem ocom to je.
Skuste sem hodit zopar tipou preco manual alebo preco multitronic. Jedna sa o audi a4 avant 1,9tdi alebo 2,5tdi. a to je dalsi problem aky motor??? :? :?

_________________
AUDI A4 avant 2.5 TDI 120kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 18.03.2008 10:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8

Bydliště:

Čermná ve Slezsku

Manual
+ dá se s ním pořádně zablbnout
+ "levnější" opravy
- kolony ( furt za 1 a pak vyřadit)

multitronic
+ kolony
+ když si přehodíš z D na +- tak si zablbneš i stím :D
- ale zas když se ti něco po*ere tak to stojí hafo peněz

sice nevím jakou A4 chceš ale pokud uvažuješ o 2.5TDI 110kW tak to radši nekupuj...podle toho co sem o něm četl na forech tak je to moc těžké na přední nápravu a jedeto na prd... :cowb:


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 18.03.2008 11:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2383

Bydliště:

Brno

chtěl jsem se zeptat, ten multitronic je DSG jen s jiným názvem, nebo je to úplně něco jiného? Pokud je to něco jiného, uvítal bych něčí postřehy, kdo s tím měl tu čest :wink:

_________________
My fast doesn´t like hondas * * * * * Martin IV. = Čapik

_________________
Golf 5 GTI DSG + Sharan 7N


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 18.03.2008 12:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

čapik píše:
chtěl jsem se zeptat, ten multitronic je DSG jen s jiným názvem, nebo je to úplně něco jiného? Pokud je to něco jiného, uvítal bych něčí postřehy, kdo s tím měl tu čest :wink:


Multitronik je vlastně variátor, takový "nekonečný"kvalt.

Citace: Multitronic je bezestupňová převodovka, která je nabízena pro luxusní vozy v rámci koncernu VW, zejména pak pro vozy Audi. Tato převodovka v sobě spojuje výhody manuálních převodovek s komfortem automatických. Multitronic je elektronicky řízený variátor se speciálním článkovým řetězem s možností plynulé volby převodového poměru na základě přesného vyhodnocení jízdního stavu pomocí řídicí jednotky převodovky. Plynulá volba převodového poměru zcela odstraňuje některé doprovodné jevy klasického řazení. Doplňkem převodovky Multitronic je možnost manuálního řazení šesti pevně definovaných rychlostních stupňů přesouváním páky voliče dopředu a dozadu.

_________________
Já už prostě nevím...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 18.03.2008 13:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2383

Bydliště:

Brno

dík :wink:

_________________
My fast doesn´t like hondas * * * * * Martin IV. = Čapik

_________________
Golf 5 GTI DSG + Sharan 7N


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 18.03.2008 13:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

čapik píše:
dík :wink:


JZ

_________________
Já už prostě nevím...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 18.03.2008 20:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

740

Bydliště:

Havířov

Když vezmu že se obecně doporučuje vyhnout 2,5TDi 110kW a taky automaty od AUDI (kromě DSG) jsou problémové víc než by bylo hezké, tak jejich kombinace může být absolutní peklo pokud se začne kazit. Obojí pokud se zkazí (a to dělá rádo) se neskutečně prodraží, ale pokud to bude fungovat tak to bude stát zato.

_________________
Golf real car, real fast

_________________
Golf Country + Alfa


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 19.03.2008 19:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8

Bydliště:

Čermná ve Slezsku

čapik píše:
chtěl jsem se zeptat, ten multitronic je DSG jen s jiným názvem, nebo je to úplně něco jiného? Pokud je to něco jiného, uvítal bych něčí postřehy, kdo s tím měl tu čest :wink:

DSG je dvou spojková převodovka...tzn. že na na levé straně převodovky jsou nachystané liché kvalty a na pravé straně zase ty sudé...např. když jedeš máš tam třeba 5 tak řídící jednotka převodovky určí jaký kvalt nachystat na náhradu té 5tky...když zrychluješ chystá se 6tka a zase když brzdíš tak už se chystá 4...hlavní výhodou je že při jízdě nepoznáš to přeřazení protože jsou kvůli plynulému chodu chviličku zaplé oba kvalty :wink: takže je to rychlejší a zároveň úspornější na spotřebu...sice né nějak moc :D


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 19.03.2008 20:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

336

Bydliště:

Chrudimsko

V motoru 2.5 TDI bych problém neviděl,pokud má odpovídající servis.S multitronikem je to horší,tam je plánovaná životnost cca 200tkm,pak je třeba repase kuželů+řetěz.Bůhví kolik to stojí :? Alternativou je tiptronic,ten snese mnohem víc.

_________________
elektronik servis...průmyslová,spotřební,autoelektronika.Info:74446776


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 20.03.2008 00:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8

Bydliště:

Čermná ve Slezsku

tak s tím 2.5 TDI jen říkám co sem slyšel a četl na různých forech...prý jsou ty motory moc těžké...a s tím tiptronicem máš pravdu...ale i tak podle mě nemá na DSG :wink:


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 20.03.2008 08:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

336

Bydliště:

Chrudimsko

Jo,DSG je hlavně rychlá,bez řízeného prokluzu.Akorát ve 180tkm se mají měnit obě spojky,asi to bude slušný ranec :roll: .Řešil to už někdo?

_________________
elektronik servis...průmyslová,spotřební,autoelektronika.Info:74446776


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 21:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2009

Příspěvky:

5

Nechci vam do toho kecat akle dsg je absolutni shit mezi prevodovkama
180 - 200 tis km jasne obe spojky ano bude to stat ranec jo a zapomeli ste na malickost s nazvem dvouhmotovy setrvacnik takze dalsi ranec,vymena jan ty spojky v setu je stejne draha jako repase tipronicu
a mezi nama pri rozjizdeni je dsg velmi nehorabany a trhavy nemlune o tom kdyz clevek potrebuje pracovat s plynem a v zapeti s brzdou ta prevodovka si to nepobere a doba odezvy je neuveritelna

takze smekam pred klasickou automatickou prevodovkou vyvinutou soudrhy v MB jelikoz koncer VW to pouze obslehl a momentalne to sou nejspolehlivesi prevodovky a nejsou neohrabane

hawk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 21:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2316

Bydliště:

OstraVWa

Tak to je dobrý blud. A úplný skvost je ten úlet o převodovkách od MB.... :laugh: :laugh: :laugh:

_________________
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Touran 2.0 TDI DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 21:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Když drtivou většinu samočinně pracujících skříní vyvíjí a vyrábí ZF..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: multitronic vs manual
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 22:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

multitronic (CVT - řetízek kužely bez převodů atp)
tiptronic ("klasický" automat hydroměnič atp)
s-tronic = DSG (dvouspojka "počítačový manual")

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group