achjo....videl si vubec nekdy petrolej? v zivote se mi pak ani v zime nestalo, ze bych nenatočil.... petrak krasne cisti a od ty doby co to tam liju tak auto ani nezadymi..
já bych se spis bal kvality te dnesni nafty.....a nepomlouvejte neco, na co ste nikdy nejeli, ale jen jste slyseli, jak kamosovi se stalo to a tamto..
tdi PD na bionaftu
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 18.05.2013 19:08
Re: tdi PD na bionaftu
VW Golf IV, r.v.2000, 85kw AJM, 6ti kvalt
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: tdi PD na bionaftu
Petrolej OK v tom nevidím problém to je vlastně skoro jak kerosin do letadel..
BioNafta NOK to už do auta nikdy nenaliju, raději zvolím friťák nebo stolní olej..
BioNafta NOK to už do auta nikdy nenaliju, raději zvolím friťák nebo stolní olej..
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: tdi PD na bionaftu
Dyť říkám, že je dvakrát tak drahej, tak mi vysvětli tu výhodu ježdění na petrolej... O jeho vlastnostech se vůbec nebavím...Lukass.Vala píše:achjo....videl si vubec nekdy petrolej? v zivote se mi pak ani v zime nestalo, ze bych nenatočil.... petrak krasne cisti a od ty doby co to tam liju tak auto ani nezadymi..
já bych se spis bal kvality te dnesni nafty.....a nepomlouvejte neco, na co ste nikdy nejeli, ale jen jste slyseli, jak kamosovi se stalo to a tamto..
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: tdi PD na bionaftu
Dělal jsem PD 85kw.Nejelo mu to a dusilo se to.Když jsem rozdělal EGR tak tam byla malíííčková mezera.Jezdil BIO naftu.Byla prý levnější.
Do PD prostě patří pořádná nafta a VIF=Z @ L. Jde to poznat hlavně na chodu motoru a především auto jde za plynem.A co takovým sračkám potom říká filtr pevných částic u nejnovějších motorů?To ty kontrolky na palubáku musí řvát hned po nastartování.Vím,jde to upravit,ale potom nesmí člověk za hranice.V Německu po tom Policie tvrdě jde a stojí to 600EU.
Do PD prostě patří pořádná nafta a VIF=Z @ L. Jde to poznat hlavně na chodu motoru a především auto jde za plynem.A co takovým sračkám potom říká filtr pevných částic u nejnovějších motorů?To ty kontrolky na palubáku musí řvát hned po nastartování.Vím,jde to upravit,ale potom nesmí člověk za hranice.V Německu po tom Policie tvrdě jde a stojí to 600EU.