tdi PD na bionaftu

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Lukass.Vala
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 18.05.2013 19:08

Re: tdi PD na bionaftu

Příspěvek od Lukass.Vala »

achjo....videl si vubec nekdy petrolej? v zivote se mi pak ani v zime nestalo, ze bych nenatočil.... petrak krasne cisti a od ty doby co to tam liju tak auto ani nezadymi..

já bych se spis bal kvality te dnesni nafty.....a nepomlouvejte neco, na co ste nikdy nejeli, ale jen jste slyseli, jak kamosovi se stalo to a tamto.. ;)
VW Golf IV, r.v.2000, 85kw AJM, 6ti kvalt

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: tdi PD na bionaftu

Příspěvek od 11mAjA11 »

Petrolej OK v tom nevidím problém to je vlastně skoro jak kerosin do letadel..
BioNafta NOK to už do auta nikdy nenaliju, raději zvolím friťák nebo stolní olej..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: tdi PD na bionaftu

Příspěvek od Bastard »

Lukass.Vala píše:achjo....videl si vubec nekdy petrolej? v zivote se mi pak ani v zime nestalo, ze bych nenatočil.... petrak krasne cisti a od ty doby co to tam liju tak auto ani nezadymi..

já bych se spis bal kvality te dnesni nafty.....a nepomlouvejte neco, na co ste nikdy nejeli, ale jen jste slyseli, jak kamosovi se stalo to a tamto.. ;)
Dyť říkám, že je dvakrát tak drahej, tak mi vysvětli tu výhodu ježdění na petrolej... O jeho vlastnostech se vůbec nebavím...

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: tdi PD na bionaftu

Příspěvek od duduh »

Dělal jsem PD 85kw.Nejelo mu to a dusilo se to.Když jsem rozdělal EGR tak tam byla malíííčková mezera.Jezdil BIO naftu.Byla prý levnější.
Do PD prostě patří pořádná nafta a VIF=Z @ L. Jde to poznat hlavně na chodu motoru a především auto jde za plynem.A co takovým sračkám potom říká filtr pevných částic u nejnovějších motorů?To ty kontrolky na palubáku musí řvát hned po nastartování.Vím,jde to upravit,ale potom nesmí člověk za hranice.V Německu po tom Policie tvrdě jde a stojí to 600EU.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“