Značkový servis ano-ne?
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- pietrob
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Západ
jen pro zajímavost, na to s tou chladící kapalinou a s tím olejem " 1.5 l " jsi přišel jak13RANO píše:jak jsem psal tady zacatkem tydna: v autor. VW servisu mi vymenili chlad kapalinu jenom v ty vyrovnavaci nadrzke 1L. a po vypusteni oleje tam narvali jenom 1,5 L novyho oleje, zbytek tam zustal stary
uz tam nepujdu
G4 EDITION .....
- 13RANO
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
je pravda ze to delali učni, prisel jsem prave kdyz tam ten olej davali, a ptal jsem se kolik chlad. kapaliny tam dali, a to jsem tam byl kuli kapaline 2x, prvne tam dali G11.pietrob píše:jen pro zajímavost, na to s tou chladící kapalinou a s tím olejem " 1.5 l " jsi přišel jak13RANO píše:jak jsem psal tady zacatkem tydna: v autor. VW servisu mi vymenili chlad kapalinu jenom v ty vyrovnavaci nadrzke 1L. a po vypusteni oleje tam narvali jenom 1,5 L novyho oleje, zbytek tam zustal stary
uz tam nepujdu
- pietrob
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Západ
tož to je na pi.u ...... ale fakt asi není servis jako servis, škoda že nejsi z Plzeňska, dělám v autor. servisu a učně nemáme .....13RANO píše:je pravda ze to delali učni, prisel jsem prave kdyz tam ten olej davali, a ptal jsem se kolik chlad. kapaliny tam dali, a to jsem tam byl kuli kapaline 2x, prvne tam dali G11.pietrob píše: jen pro zajímavost, na to s tou chladící kapalinou a s tím olejem " 1.5 l " jsi přišel jak
G4 EDITION .....
- TMiky
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasne... i me se nerika dobre, ze nekteri zamestnanci nekterych servisu v "nasi" siti jsou smejdi...Ondrej píše:Jezdil jsem do značkovýho servisu VW, nakonec jsem přišel na to že se to vůbec nevyplatí, většinou nic neopravěj jen vyměněj díl za novej a stojí to majland. Teď mám borce co je fakt šikovnej všechno opraví cena 5tinová. Teď už jen koupím origo díl a on mi to vymění když je třeba nebo to prostě opraví, když to jde! Díkes Pavliku
Ale znam take par autoriz. servisu, kde praci udelaj moc dobre... je to hlavne o lidech...
Pozn.: v "nasi" proto, protoze pracuju v IVG (Import VW Group)...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Morava-Brno
Kždopádně všem děkuji za sdělení zážitků a zkušeností a zároveň děkuji
za nabídku pomoci,kterou využiji.
Určitě se na Vás obrátím, protože mám dost špatný zkušenosti se značkovým servisem a taky rád se něčemu přiučím.
Všimnul jsem si, že toto téma -zn. servis ANO-NE zaujalo víc lidí, tak pokračujte vesele dál...
KODIAK
za nabídku pomoci,kterou využiji.
Určitě se na Vás obrátím, protože mám dost špatný zkušenosti se značkovým servisem a taky rád se něčemu přiučím.
Všimnul jsem si, že toto téma -zn. servis ANO-NE zaujalo víc lidí, tak pokračujte vesele dál...
KODIAK
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Morava-Brno
Díky za nabídku, jedná se o to, že mám 3000 km do servisní prohlídky a něco me dost nechutně klape v motoru a pokud vlítnu do zn. servisu tak seVlaK píše:Na co presne to potrebujes? Musi byt znackovej? Kdyztak mi pisni, asi to jde i jinak..
od tam dostanu tak oškubamej a problém bude dočasně odstraněn.
Pokud vládneš schopnosí odstranit tento problém budu velice rád, nebo
kontakt na osobu tomu zasvěcenou.
Dík KODIAK
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Morava-Brno
Díky za nabídku, jedná se o to, že mám 3000 km do servisní prohlídky a ke všemu ještě něco klape v motoru a mám dost špatný zkušenosti se zn. servisem, proto hledám někoho, kdo opravdu zná a umí opravit VW GolfaIV.lukin píše:Co vlastně potřebuješ,že sháníš servis?V práci mám kámoše co je machr přes VW,dost se od něj dá naučit
Ptám se radši s předstihem.Budu velice rád za každou radu a hlavně se rád přiučím.
Díky KODIAK
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
- lukin
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Jasný, jde mi o nějakej dobrej servis v Brně, kde neopravují auta pekaři a ševci...ale někdo, kdo se ve VW trochu vyzná... Kdyžtak mi hoď kontakt. Nevíš, kolik přibližně stojí hodina práce?lukin píše:Možný to samozřejmě je,teda pokud seš z Brna nebo okolí.Jen jak jsem už napsal muselo by to jít oficiálně přes příjem oprav,šef bokovky netrpí Pokud něco budeš potřebovat mužeš dát vědět a já Ti napíšu kde to je a stavíš se
Dík.
- StaPo
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: praha/hambujsch/taborsko
Jojo, všechno je to o lidech, ať už dělaj u značkového či neznačkového servisu...
Má zkušenost je taky různorodá, na mém předchozím autě (sciro) jsem občas potřeboval udělat nějaké mechanické opravy a byl jsem velmi spokojen s partou kluků v "garážových" firmičkách - kvalita práce vždy v pořádku, ceny oproti autoriz.s. poloviční...
Ale pak jsem vlastní blbostí zadřel motor (po "vyletění" ze silnice jsem si nevšiml, že mám promáčklou vanu a dojel jsem po vlastní ose domů, sání oleje ale bylo načnuté a cestou asi odpadlo) a dal si ho těmi hochy přehodit z dovezeného bezpapírového. No ale po přehození ten (předtím ověřeně dobrý) motor jel nějak "divně", čoudilo se z výfuku, furt s tím laborovali, a nic, vyzkoušel jsem pak dvě další garážfirmy a jeden autorizovaný servis, a NIKDO nemohl přijít na to proč (na omluvu autorizovanýho musím říci, že narozdíl od garážparet řekli dopředu, že Sc ira se sem autorizovaně nedovážely a že tudíž o tom motoru (JH) se čtyřbodovým vstřikem toho moc nevědí, ale že to zkusí). Žádný servis nepomohl, tak jsem se naštval a začal laborovat sám. Bylo mi divné, že když vytáhnu konektor řídící jednotky tak se na chodu motoru nic moc nemění (udělali to už předtím u všech 3 garážfirem co jsem byl, podivně zakroutili hlavou že to tak asi ma byt, a zase ho tam vratili). Tak jsem zapátral na internetu a v různých dostupných literaturách, dočetl se o nouzovém režimu vstřikování K-Jetronic a začalo mi svítat. Tak jsem jednu sobotu ráno otevíral kapotu s tím, že je něco v elektrice a že na to systematicky přece musim přijít - a po chvíli mi kolemšmejdící kamarád říká, že se mu nelíbí kudy vedou dráty k řídící jednotce tlaku vstřikování. Tak jsme je odpojili, a motor furt šel (furt stejně blbě, ale šel) a byli jsme doma - po chvíli zkoumání jsme zjistili, že dotyčný svazeček má správně vést k vysílači tlaku v sání a konektor od tohoto do řídícího členu tlaku paliva. Nějak se při výměně motoru hochům povedlo ty konektory přehodit, bohužel byly pinově stejné (asi byli barvoslepí, protože správné dvojice byly barevně shodné).
Takže moje zkušenost - na mechanické věci (včetně klempířiny) klidně garážfirmy, ale na elektroniku radši autorizované, mívaj lepší vybavení. A atypická auta si raději opravovat sám (ev. spolupráce s někým kdo má to samé), těm nerozumí ze servisů ani jedni ani druzí.
Má zkušenost je taky různorodá, na mém předchozím autě (sciro) jsem občas potřeboval udělat nějaké mechanické opravy a byl jsem velmi spokojen s partou kluků v "garážových" firmičkách - kvalita práce vždy v pořádku, ceny oproti autoriz.s. poloviční...
Ale pak jsem vlastní blbostí zadřel motor (po "vyletění" ze silnice jsem si nevšiml, že mám promáčklou vanu a dojel jsem po vlastní ose domů, sání oleje ale bylo načnuté a cestou asi odpadlo) a dal si ho těmi hochy přehodit z dovezeného bezpapírového. No ale po přehození ten (předtím ověřeně dobrý) motor jel nějak "divně", čoudilo se z výfuku, furt s tím laborovali, a nic, vyzkoušel jsem pak dvě další garážfirmy a jeden autorizovaný servis, a NIKDO nemohl přijít na to proč (na omluvu autorizovanýho musím říci, že narozdíl od garážparet řekli dopředu, že Sc ira se sem autorizovaně nedovážely a že tudíž o tom motoru (JH) se čtyřbodovým vstřikem toho moc nevědí, ale že to zkusí). Žádný servis nepomohl, tak jsem se naštval a začal laborovat sám. Bylo mi divné, že když vytáhnu konektor řídící jednotky tak se na chodu motoru nic moc nemění (udělali to už předtím u všech 3 garážfirem co jsem byl, podivně zakroutili hlavou že to tak asi ma byt, a zase ho tam vratili). Tak jsem zapátral na internetu a v různých dostupných literaturách, dočetl se o nouzovém režimu vstřikování K-Jetronic a začalo mi svítat. Tak jsem jednu sobotu ráno otevíral kapotu s tím, že je něco v elektrice a že na to systematicky přece musim přijít - a po chvíli mi kolemšmejdící kamarád říká, že se mu nelíbí kudy vedou dráty k řídící jednotce tlaku vstřikování. Tak jsme je odpojili, a motor furt šel (furt stejně blbě, ale šel) a byli jsme doma - po chvíli zkoumání jsme zjistili, že dotyčný svazeček má správně vést k vysílači tlaku v sání a konektor od tohoto do řídícího členu tlaku paliva. Nějak se při výměně motoru hochům povedlo ty konektory přehodit, bohužel byly pinově stejné (asi byli barvoslepí, protože správné dvojice byly barevně shodné).
Takže moje zkušenost - na mechanické věci (včetně klempířiny) klidně garážfirmy, ale na elektroniku radši autorizované, mívaj lepší vybavení. A atypická auta si raději opravovat sám (ev. spolupráce s někým kdo má to samé), těm nerozumí ze servisů ani jedni ani druzí.