Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 12.09.2008 19:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4307

Bydliště:

Kdesi na jihu :)

Passat B5.5 2.0TDI 2004 150tis km

Blikajici zhaveni, pak hlaska motor do dilny a nouzovy rezim. Po vymazu po nekolika km jizdy opet to samy. Dokaze nekdo poradit???? Diky

VAG-COM verze: SVO 704.1
Verze dat: 20070422

Pátek,12,Září,2008,16:00:09:21652

Model: 3B - VW Passat B5
Sken: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77


VIN: WVWZZZ3BZ4E266240 Kilometry: 138250km/85904miles
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Řídící jednotka SW: 038 997 016 HW: 028 101 114 5
Díl: R4 2,0L EDC G000SG 6348
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 49280

2 závad nalezeno.
18263 - datovy BUS pohonu: kontrola verze softwaru
P1855 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 12.46 V
Teplota: 39.6°C
Teplota: 81.9°C
Teplota: 63.0°C

16618 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 2772 /min
Kroutící moment: 344.0 Nm
Rychlost: 91.0 km/h
Výkon/klapka: 88.2 %
Napětí: 13.68 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2386.8 mbar
Tlak: 2590.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

_________________
-===Ex Passat 3C variant 2.0TDI Highline===-===Tekutá fólie CAR DIP===-


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 12.09.2008 21:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

524

Bydliště:

Liberecko

Do nouzáku to spadlo protože byl překročenej plnící tlak, takže nějakej problem v regulaci (hadičky, N75, turbo), ten motor je v sérii nebo po chipu?

_________________
Golf TDI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 10:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4307

Bydliště:

Kdesi na jihu :)

Ten motor by mel byt na 99% serie. Skoro urcite je to seriovy.Myslis, ze muze byt neco s podtlakama, ktery ovladaji regulaci, nebo N75 v pr.? Kde ho tam najdu? Jak vyzkouset? Tohle jsem jeste nikdy neresil.Dik

_________________
-===Ex Passat 3C variant 2.0TDI Highline===-===Tekutá fólie CAR DIP===-


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 11:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

524

Bydliště:

Liberecko

No někde tam problem bude, nevim jak u 2.0TDI ale u 1.9TDI je N75 v místě co je označené na obrázku, prohlídni hadičky případně i to jestli ti po nastartování motoru zajede do plechovky tyčka co ovládá lopatky na turbu.

_________________
Golf TDI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4307

Bydliště:

Kdesi na jihu :)

Vyzkousim, pak dam vedet....Dik

_________________
-===Ex Passat 3C variant 2.0TDI Highline===-===Tekutá fólie CAR DIP===-


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 11:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

524

Bydliště:

Liberecko

To zajetí tyčky do plechovky by mělo bejt bez zadrhávání (plynulé), i když nejlepší je demontovat plechovku z držáku a vyzkoušet chod lopatek bez tý plechovky musí to jít úplně volně, pak vyzkoušet jestli nedrhne to táhlo při zajíždění do plechovky.

_________________
Golf TDI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 15.09.2008 11:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

932

mě to začalo taky včera hlásit - motor do dílny a bliká žhavení (TDi 96kw AFN).... Mám nastavenej interval oleje na deset tisíc km - myslíte, že to může být tím - nejsem si jistej, jestli je to přesně deset tisíc, ale tak nějak by to mělo odpovídat.

_________________
Prodám RC model HPI RS4 EVO3+ nitro - max.83km/h! viewtopic.php?f=106&t=179631


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.05.2012

Příspěvky:

51

Bydliště:

Petřvald (okr. Karviná)

David píše:
mě to začalo taky včera hlásit - motor do dílny a bliká žhavení (TDi 96kw AFN).... Mám nastavenej interval oleje na deset tisíc km - myslíte, že to může být tím - nejsem si jistej, jestli je to přesně deset tisíc, ale tak nějak by to mělo odpovídat.



U toho by ti mělo normálně vyskakovat servis za XXX km, záleží jak to mas nastavený, ale motor do dílny nemá vliv na interval výměny oleje... popřípadě by ti to psalo servis nyní... kdyby už teda došlo na překročení servisního intervalu (tj. výměna oleje)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 28.01.2014 08:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

15.9.2008....

:roll: :roll: :roll: :roll:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
PříspěvekNapsal: 12.02.2014 18:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2014

Příspěvky:

9

Ahoj kluci, potřebuju poradit...
Mám Golfa 5, 1.9 TDI, 2008, 77kw najeto 195000km.
Jednoho krásného dne se mi rozblikala kontrolka žhavení, motor do nouzáku, ale turbo trošku táhlo.... po opětovném nastartováním to přestalo, ale po ujetí několik km (spíš do kopce) se mi opět kontrolka žhavení rozblikala... motor zase v nouzáku.... Když měl asi Golfík svůj den, tak se mi to nerozblikalo, ale cítil jsem menší výkon, jako kdybych měl za sebou vozejk plnej štěrku. Včera se mi do toho rosvítila i kontrolka check engie... Mám tam nový žhaváky. A taky se mi zvýšila spotřeba... Nemůže to být filtrem pevnejch částic...? Na netu jsem dohledal jednu firmu, co se zabývá odstraněním DPF a všechny závady odpovídají, tak bych si to sám vykuchal a pak to rounou chipnul na 99kw... Nebo snímačem u klapky...? Někdo mi tady radil, že by to mohlo být zanešenou klapkou vzduchu... (to je ta, co vydělám pružinku a vytáhnu tu plastovou trubku, co je do toho nasunutá z boku a je tam vidět ta klapka? Tam je jen trošku od oleje, jinak celkem cisto...)
Prosím, co by to asi tak mohlo být? :cry:


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group