Motor 1,3 MH - snímač tlaku GII
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Motor 1,3 MH - snímač tlaku GII
Motor 1,3 typ MH, VW GOLF II, r.v. 1988.
Potřeboval bych zjistit od někoho, kdo má tenhle motor, jaký tam má být spínač tlaku.
Jeden spínač je 30 KPa (ten je v pohodě) a o ten druhej mi jde - v chytrý knížce "Jak na to" píšou, že tam má být buď 90 KPa, nebo 140 KPa a já z toho nejsem moc moudrej. Někde jsem se dočetl, že 140 KPa se dával do aut do roku 1992, což by byl můj případ. Jde mi o to, že mi ten spínač odešel a spouštělo mi to bzučák při otáčkách nad 2000 a blikalo mazání. Dočasně jsem ho tedy nahradil spínačem z GIII, který má právě jen těch 90 KPa. Jsou to skoro stejný motory, ty čidla jsou na stejným místě a jsou taky dvě. Vadí ta záměna hodně?
Jestli máte někdo ten samej motor, tak se mi prosím mrkněte na barvu toho spínače. Je to ten levej při pohledu od přední masky do motoru (jsou tam dva vedle sebe), jsou na straně u přepážky pod oknem a vede k němu žlutý drát. Spínač 30 KPa má hnědou barvu, 90 KPa šedou, 140 KPa černou.
Všem díky za radu
Ps: na obrázku je šipka, kde je umístěný ten snímač.
Potřeboval bych zjistit od někoho, kdo má tenhle motor, jaký tam má být spínač tlaku.
Jeden spínač je 30 KPa (ten je v pohodě) a o ten druhej mi jde - v chytrý knížce "Jak na to" píšou, že tam má být buď 90 KPa, nebo 140 KPa a já z toho nejsem moc moudrej. Někde jsem se dočetl, že 140 KPa se dával do aut do roku 1992, což by byl můj případ. Jde mi o to, že mi ten spínač odešel a spouštělo mi to bzučák při otáčkách nad 2000 a blikalo mazání. Dočasně jsem ho tedy nahradil spínačem z GIII, který má právě jen těch 90 KPa. Jsou to skoro stejný motory, ty čidla jsou na stejným místě a jsou taky dvě. Vadí ta záměna hodně?
Jestli máte někdo ten samej motor, tak se mi prosím mrkněte na barvu toho spínače. Je to ten levej při pohledu od přední masky do motoru (jsou tam dva vedle sebe), jsou na straně u přepážky pod oknem a vede k němu žlutý drát. Spínač 30 KPa má hnědou barvu, 90 KPa šedou, 140 KPa černou.
Všem díky za radu
Ps: na obrázku je šipka, kde je umístěný ten snímač.
- Přílohy
-
- ust028.jpg (48.3 KiB) Zobrazeno 910 x
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To tu nikdo nemá tenhle motůrek?
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Super, díky.
Taky jsem tam měl černej. Ale podle toho, jak VW od roku 92 snížilo tu hodnotu, tak by tam teoreticky měl jít i ten šedej - 90 KPa. Zřejmě to byla častá závada a tak to trošku stáhli. Můj GIII už má totiž ty snímače 28KPa a 90KPa, ale GII to má mít asi 30KPa a 140 KPa.
Taky jsem tam měl černej. Ale podle toho, jak VW od roku 92 snížilo tu hodnotu, tak by tam teoreticky měl jít i ten šedej - 90 KPa. Zřejmě to byla častá závada a tak to trošku stáhli. Můj GIII už má totiž ty snímače 28KPa a 90KPa, ale GII to má mít asi 30KPa a 140 KPa.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Díky za info . To tam holt budu muset dát taky to černý .
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Asi to bude spíš tak, že pokud ten tlak klesne pod tu hodnotu při určitých otáčkách, tak to začne ječet. Sám nevím. Hlavně je mi pořád záhadou, že GIII 1,6 má ty spínače na nižší tlaky (25KPa a 90KPa) a GII 1,3 na vyšší? (30KPa a 140 KPa). Chápu že GTI má 180 KPa.Petr78 píše:No radši jo.Phoenix píše:Díky za info . To tam holt budu muset dát taky to černý .
A hele, co vůbec znamenají ty tlaky?
To je tlak, při kterém to čidlo sepne a začne to blikat/bzučet?
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ