Motor 1,3 MH - snímač tlaku GII

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Motor 1,3 MH - snímač tlaku GII

Příspěvek od Phoenix »

Motor 1,3 typ MH, VW GOLF II, r.v. 1988.

Potřeboval bych zjistit od někoho, kdo má tenhle motor, jaký tam má být spínač tlaku.

Jeden spínač je 30 KPa (ten je v pohodě) a o ten druhej mi jde - v chytrý knížce "Jak na to" píšou, že tam má být buď 90 KPa, nebo 140 KPa a já z toho nejsem moc moudrej. Někde jsem se dočetl, že 140 KPa se dával do aut do roku 1992, což by byl můj případ. Jde mi o to, že mi ten spínač odešel a spouštělo mi to bzučák při otáčkách nad 2000 a blikalo mazání. Dočasně jsem ho tedy nahradil spínačem z GIII, který má právě jen těch 90 KPa. Jsou to skoro stejný motory, ty čidla jsou na stejným místě a jsou taky dvě. Vadí ta záměna hodně?

Jestli máte někdo ten samej motor, tak se mi prosím mrkněte na barvu toho spínače. Je to ten levej při pohledu od přední masky do motoru (jsou tam dva vedle sebe), jsou na straně u přepážky pod oknem a vede k němu žlutý drát. Spínač 30 KPa má hnědou barvu, 90 KPa šedou, 140 KPa černou.

Všem díky za radu :wink:

Ps: na obrázku je šipka, kde je umístěný ten snímač.
Přílohy
ust028.jpg
ust028.jpg (48.3 KiB) Zobrazeno 906 x
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

To tu nikdo nemá tenhle motůrek? :lol:
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bik3r »

Mam sice typ NZ, ale ten levej spinac mam cernej, tedy 140kPa.

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Já mám ten motor v Polu(´87), tak se ti zítra mrknu :wink:
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Super, díky.
Taky jsem tam měl černej. Ale podle toho, jak VW od roku 92 snížilo tu hodnotu, tak by tam teoreticky měl jít i ten šedej - 90 KPa. Zřejmě to byla častá závada a tak to trošku stáhli. Můj GIII už má totiž ty snímače 28KPa a 90KPa, ale GII to má mít asi 30KPa a 140 KPa.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Tak můj motor má to čidlo černé.
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Díky za info :wink: . To tam holt budu muset dát taky to černý :roll: .
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Phoenix píše:Díky za info :wink: . To tam holt budu muset dát taky to černý :roll: .
No radši jo.
A hele, co vůbec znamenají ty tlaky?
To je tlak, při kterém to čidlo sepne a začne to blikat/bzučet?
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Petr78 píše:
Phoenix píše:Díky za info :wink: . To tam holt budu muset dát taky to černý :roll: .
No radši jo.
A hele, co vůbec znamenají ty tlaky?
To je tlak, při kterém to čidlo sepne a začne to blikat/bzučet?
Asi to bude spíš tak, že pokud ten tlak klesne pod tu hodnotu při určitých otáčkách, tak to začne ječet. Sám nevím. Hlavně je mi pořád záhadou, že GIII 1,6 má ty spínače na nižší tlaky (25KPa a 90KPa) a GII 1,3 na vyšší? (30KPa a 140 KPa). Chápu že GTI má 180 KPa.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“