VW + LPG

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

VW + LPG

Příspěvek od G3-lower »

Máte někdo ve VW nainstalovaný plyn (LPG) ??? Případně v jakém modelu a motoru? Jaký typ systému LPG? A jak je náročná údržba, co, jak, proč, za kolik a jak často? Díky moc za každý info

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Re: VW + LPG

Příspěvek od DMS »

G3-lower píše:Máte někdo ve VW nainstalovaný plyn (LPG) ??? Případně v jakém modelu a motoru? Jaký typ systému LPG? A jak je náročná údržba, co, jak, proč, za kolik a jak často? Díky moc za každý info
podle mě se to nevyplatí, investice min. 20 000,- za 10 let měnit nádrž a cena plynu jde pořád nahoru 8) navíc nemůžeš s tím jezdit do podzemních garáží...

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VW + LPG

Příspěvek od SakoVerife »

DMS píše:
G3-lower píše:Máte někdo ve VW nainstalovaný plyn (LPG) ??? Případně v jakém modelu a motoru? Jaký typ systému LPG? A jak je náročná údržba, co, jak, proč, za kolik a jak často? Díky moc za každý info
podle mě se to nevyplatí, investice min. 20 000,- za 10 let měnit nádrž a cena plynu jde pořád nahoru 8) navíc nemůžeš s tím jezdit do podzemních garáží...
no tak ze by cena plynu stoupala jsi cetl kde? Mozna cena plynu na topeni, ale plyn do auta se da sehnat okolo 15korun v pohode.
Jinak zastancem plynu nejsem, jen si predstav co se muze stat pri mensi bouracce.

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VW + LPG

Příspěvek od Suny »

SakoVerife píše:Jinak zastancem plynu nejsem, jen si predstav co se muze stat pri mensi bouracce.
To ti můžu říct docela přesně - NIC.

Neboť plnící ventil povolí naplnění nádrže max. na 1/4 atestovaný pevnosti. Takže plynový zařízení jsou při bouračce daleko bezpečnější než benzínový nádrže. Vybuchující auta po nárazu do odhozený žvejkačky jsou doménou amerických "akčních" filmů ne montáží lpg.

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Re: VW + LPG

Příspěvek od PeLa »

Suny píše:
SakoVerife píše:Jinak zastancem plynu nejsem, jen si predstav co se muze stat pri mensi bouracce.
To ti můžu říct docela přesně - NIC.

Neboť plnící ventil povolí naplnění nádrže max. na 1/4 atestovaný pevnosti. Takže plynový zařízení jsou při bouračce daleko bezpečnější než benzínový nádrže. Vybuchující auta po nárazu do odhozený žvejkačky jsou doménou amerických "akčních" filmů ne montáží lpg.
Souhlasím se Suny, máme doma auto na plyn více než deset let a zpočátku jsem k tomu byl taky skeptický. Kdo nezkusil neuvěří, že je bezpečné.
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

další mínus - ubere prostor v zavazadlovým prostoru :x

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

JJ, bombu dáš místo rezervy a náklady na provoz jsou zrhuba poloviční.
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

DMS píše:další mínus - ubere prostor v zavazadlovým prostoru :x
Ruku na srdce, jak často máš zcela naplněný kufr?

Uživatelský avatar
alnek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 199
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alnek »

zabere sice prostor v kufru, nicméně pokud někdo řeší hlavně to, za kolik jede a ne to, že musí mít volnej kufr a je mu jedno, že mu to sníží trochu výkon(spíš akceleraci) (u aut co znám na LPG nijak výrazně akcelerace neklesla) a že je potřeba to udržovat, aby to bylo k světu, tak to zas není tak hrozná varianta. Nicméně to předělání před cca 2rokama přišlo ještě na víc než 20000Kč, ale nevím jak teď. Co se týče bezpečnosti, tak jak už bylo psáno - ta nádrž v autě je mnohem bezpečnější než ta s benzinem.
A VWo tom to je :-)

LKP

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VW + LPG

Příspěvek od Master »

Mam to v G3 1.8/75k. Motory 1.8, pripadne 1.6 s Monomotronicem mi prijdou na prestavbu LPG nejlepsi... Motormanagement neni prilis chytry a tak neni potreba pouzivat ruzne emulatory a oblbovace. Zastavba je stejna jako na felicii s monomotronicem (pouzije se stejny mixer). Doporucuji podtlak rizeny servem, i kdyz se to da zvladnout i levneji za pouziti obycejneho podtlaku s skrticim sroubem... Neni to ale uplne ono, a nedokonale spalovani nedela motoru zrovna nejlepe. Prestavba vyjde na cca 18 tis.
Ja mam cesky LOVTEC Tronic, ma prijemnou cenu a je to pomerne solidni vyrobek. Z jinych se da vybrat neco z Holandska (vetsinou kvalitni ale i drazsi systemy), nebo italske BRC, ktere ma sice lepe konstruovany reduktor, ale i vyssi cenu. u LOVTECu je vyhoda domaciho vyrobce a jde na to sehnat vsechno do posledniho sroubku.
Motory 1.6/100k, novejsi 1.6/75k i 2.0 maji slozitejsi motormanagementy a tam by se vic hodil vstrik plynu. Cenove zacina montaz na cca 30tis, takze je dobre potreba rozmyslet navratnost. LOVTEC vyrabi system Magic2, cenove vychazi prijemne a jsou s nim co vim dobre zkusenosti.

Co se tyce nakladu na udrzbu, tak by mela byt jednou rocne revize za nejakych 200Kc. Jednou za cca 40tis nebo dle potreby je potreba vymenit membrany v reduktoru(material cca 1000Kc), jednou za cas filtr plynu (cca 100Kc), to se vetsinou dela u revize. Jinak neni vice-mene zadny rozdil. Jak nekdo zminoval, nadrz ma platny atest na 10let, ale to je vec, ktera treba me moc netrapi... za 10let to auto mit uz asi nebudu :o)

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Suny píše:
DMS píše:další mínus - ubere prostor v zavazadlovým prostoru :x
Ruku na srdce, jak často máš zcela naplněný kufr?
zrovna minulý týden jsem tam měl 8 pytlů cementu a to místo jsem potřeboval.. :?

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Passta »

Mám plyn v Passatu B3 1,8 monošpric a naprostá spokojenost. Auto jede stejně jak na benzín. A kdo neví, že mám plyn, tak nepozná. Ani při delším stání na slunci, nebo při jízdě není plyn cítit. A místo v kufru? Passat má 500l a nějakých 350 ještě zbývá. Spotřeba před zavedením bodovýho systému 9,5l(průměr). V zimě na trase Brno-Trutnov a zpět při dodržování rychlostních limitů jsem to udržel na 6litrech. Najezdím ročně tak 30-35 tisíc a na nákladech je to znát. Taky jsem dřív nebyl zastáncem LPG, ale ceny benzínu mě přesvědčili. Dojíždím do práce 35km a je rozdíl dát měsíčně 5táců za benzín nebo 3 za plyn.

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Master »

DMS píše:
Suny píše: Ruku na srdce, jak často máš zcela naplněný kufr?
zrovna minulý týden jsem tam měl 8 pytlů cementu a to místo jsem potřeboval.. :?
No myslim, ze dojezdovka by se tam jeste v klidu vesla... ne? ;)

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

Já jsem o tom uvažoval.. ale nakonec jsem z toho ustoupil bo sekvenční vstřikování stji okolo 35-45tis podle výrobce....jine jsem am nemohl mít mam plastové saní a nikdo mi to tam nechtěl namontovat to levnější....
zase na druhou stranu ta sekvence je dobrá v tom že spotřena je 1:1 a výkon dolu nejde....nebo pokud chcete bezpečné auto na plyn tam zemní plyn tam jsou ty bomby dělane něja spešl že nebouchnou ale jen prasknou....a vyhoří ale pořizovací cena je někde okolo 80tis a čerpaček je málo.... :wink:

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

Myslim ze kdo ma benzinovy auto a jezdi hodne,tak nema co resit.Ja mesicne usetrim 1000kc a to se hodi ne ?
Pokud ujedes rocne vic nez 10tisic km tak se to podle me vyplati.
A nadrz na 10 let...to je dneska skoro nad zivotnost auta (nekdo ho zbori,ukradne,shnije ) :D

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“