Stránka 2 z 3

Re: VW + LPG

Napsal: 13.07.2006 00:25
od mplic
Muzes do podzemnich garazi,ale nemel bys :D
Kdyz sem bloudil v praze a zajel sem do kerface kterej mel jen podzemni garaze,tak sem to neresil a zadna opice to nehlida.
Jen to asi neni bezpecny :D
DMS píše:
G3-lower píše:Máte někdo ve VW nainstalovaný plyn (LPG) ??? Případně v jakém modelu a motoru? Jaký typ systému LPG? A jak je náročná údržba, co, jak, proč, za kolik a jak často? Díky moc za každý info
podle mě se to nevyplatí, investice min. 20 000,- za 10 let měnit nádrž a cena plynu jde pořád nahoru 8) navíc nemůžeš s tím jezdit do podzemních garáží...

Re: VW + LPG

Napsal: 16.07.2006 16:44
od Master
mplic píše:Muzes do podzemnich garazi,ale nemel bys :D
Kdyz sem bloudil v praze a zajel sem do kerface kterej mel jen podzemni garaze,tak sem to neresil a zadna opice to nehlida.
Jen to asi neni bezpecny :D
No je to o odpovednosti majitele... pokud vim, ze mi z auta unika plyn nevyrazim do podzemni nadrze :o) Jinak ja jsem s tim nemel taky jeste nikdy problem...

Napsal: 16.07.2006 17:52
od PetrVK
Podpis :arrow: Můj názor :wink:

Napsal: 16.07.2006 21:22
od Master
PetrVK píše:Podpis :arrow: Můj názor :wink:
To je stejny jako,ze nafta patri do traktoru a benzin do zapalovace... Jezdit na LPG neni dnes neco vubec vyjimecneho a za jistych podminek je to urcite dobre reseni...

Re: VW + LPG

Napsal: 16.07.2006 21:40
od Oakley
Master píše:No je to o odpovednosti majitele... pokud vim, ze mi z auta unika plyn nevyrazim do podzemni nadrze :o) Jinak ja jsem s tim nemel taky jeste nikdy problem...
Uniká vždycky, protože ventil občas něco upustí, kvůli přetlaku. Do garáží se nesmí z toho důvodu, že plyn je těžkej a drží se v nejnižší části a pokud tam není někde kudy by unikl, bude se tam držet pořád.

motorovy olej

Napsal: 31.07.2006 21:21
od slava
mam G3 1.8 LPG system BRC zatim naprosta spokojenost,ted budu menit olej ,chtel bych slyset nazor jaky nejlepsi tam nalit a jestli musi byt nejaky specialni na LPG?

Napsal: 31.07.2006 22:14
od vztekloun
Mám pašika 1.8T v plynu rok, najel jsem na něm 40.000km a už bych neměnil. instalace od autogascoubal.cz , mám tam Landi Renzo OMEGAS II, cena kolem 45.000Kč. za celou dobu jsem na to ani nešáhnul, menší výkon o cca 3% jsem pocítil až po delší době co s tím jezdím, jinak to prostě nepoznáš. nádrž mám místo rezervy, najedu na ní cca 370-440km, spotřeba kolem 9-12litrů LPG x 14-15Kč :D Radím Ti, nedávej tam žádný Lovtec apod, ušetříš moc peněz za montáž a mooc peněz tě to bude stát potom. Landi Renzo má v tomto autě dost lidí a najeli už na to někteří i 150.000km a jezdí dál bez problémů, stejně tak znám ty, co tam měli něco jiného (BRC, Lovtec apod.) a dnes to mají po problémech vyměněné za Landi Renzo OMEGAS. Pokud nenajedeš ale ročně aspoň cca 15.000km tak se Ti to moc nevyplatí, jsou to jednoduché počty. Vždy mě rozesměje když někdo tvrdí, že plyn je tfuj a nafta hnuj a podobné názory o zapalovačích a kamnech :) je jasné, že většina z těch, co něco takového tvrdí neměla možnost vyzkoušet si to, co je pro ně "nepřijatelné" už hodně lidí jelo i řídílo moje auto a nadávalo na plyn, jak by si do toho nesedli a jak je to poznat. Ani netušili, že jsem jim párkrát za jízdy přepnul z plynu na bezín a zpět a když jsem jim řekl že jeli s autem na plyn tak si mysleli že si dělám prd... :D pokud budeš mít nějaké dotazy, tak rád pomůžu, před rokem jsem byl stejně bezradný i já :)

Re: motorovy olej

Napsal: 31.07.2006 23:43
od PeLa
slava píše:mam G3 1.8 LPG system BRC zatim naprosta spokojenost,ted budu menit olej ,chtel bych slyset nazor jaky nejlepsi tam nalit a jestli musi byt nejaky specialni na LPG?
Olej nemusí být speciální, jen svíčky. Ty si to chce vyzkoušet. Jinak olej bude jako nový, plyn nešpiní olej.

Napsal: 01.08.2006 12:26
od MajklS
Mám v G3 1,8 Lovtec 2 měsíce a spokojenost, cena 17t. , nádrž místo rezervy, dojezd 300km, spotřeba mimo město 8,5, město 9-10litrů, za ty 2 měsíce jsem najel 10t km,takže se mě za další 2 měsíce zaplatí.Jízdní dymanika stejná jak s beneli,nejde to vůdec cítit po plynu, prostě super.A hlavně se na to dá šlapat jak chci,když jsem zkoušel jezdil s nohou na podlaze tak jesm se nedostal přes 11l nedostal (1,50 Kč za kilák) s benzínem by to bylo 3,20Kč na km, takže není co řešit a človek si zajezdí. Nedám na to dopustit.

Napsal: 29.11.2006 08:57
od nekrisek
vztekloun píše:Mám pašika 1.8T v plynu rok, najel jsem na něm 40.000km a už bych neměnil. instalace od autogascoubal.cz , mám tam Landi Renzo OMEGAS II, cena kolem 45.000Kč. za celou dobu jsem na to ani nešáhnul, menší výkon o cca 3% jsem pocítil až po delší době co s tím jezdím, jinak to prostě nepoznáš. nádrž mám místo rezervy, najedu na ní cca 370-440km, spotřeba kolem 9-12litrů LPG x 14-15Kč :D Radím Ti, nedávej tam žádný Lovtec apod, ušetříš moc peněz za montáž a mooc peněz tě to bude stát potom. Landi Renzo má v tomto autě dost lidí a najeli už na to někteří i 150.000km a jezdí dál bez problémů, stejně tak znám ty, co tam měli něco jiného (BRC, Lovtec apod.) a dnes to mají po problémech vyměněné za Landi Renzo OMEGAS. Pokud nenajedeš ale ročně aspoň cca 15.000km tak se Ti to moc nevyplatí, jsou to jednoduché počty. Vždy mě rozesměje když někdo tvrdí, že plyn je tfuj a nafta hnuj a podobné názory o zapalovačích a kamnech :) je jasné, že většina z těch, co něco takového tvrdí neměla možnost vyzkoušet si to, co je pro ně "nepřijatelné" už hodně lidí jelo i řídílo moje auto a nadávalo na plyn, jak by si do toho nesedli a jak je to poznat. Ani netušili, že jsem jim párkrát za jízdy přepnul z plynu na bezín a zpět a když jsem jim řekl že jeli s autem na plyn tak si mysleli že si dělám prd... :D pokud budeš mít nějaké dotazy, tak rád pomůžu, před rokem jsem byl stejně bezradný i já :)
Taky o tom přemýšlím, mám paššíka varianta 1,8T tiptronic (rv2002), tak sbírám zkušenosti a informace, ale těch 45000 mě docela zarazilo. Mít ho v plynu by pro mě znamenalo docela úsporu, pač se ted najezdím dost, ale ty vstupní náklady si ted dovolit nebudu moct .. možná ještě dlouho

Napsal: 29.11.2006 10:57
od Webster
Jentak mě jako zajímá, jestli jde taky plyn do 1.9SDI. Spíš mi jde o informaci. O plynu neuvažuju, protože jezdim za 5 litrů nafty a ročně dám tak 25 tisic km a jsem student, takže i tu přestavbu si nemohu dovolit.

Napsal: 29.11.2006 11:26
od vento
Mam 1.8 66Kw,plyn LOVTEC a spokojenost.Cena plynu je polovicni.Bezpecnost je stejná.Mam oproti golfu vetsi kufr takze jsem tam vrznul 60l nádrž(vejde se tam 53 l) a pohoda.V miste bydliste si obvolej Lpg a zjisti si ceny tech sad u nas delaj docela i slusny akce.Kamarad ma A6 ten holandskej a musi za servisem az do Prahy proto ten LOVTEC.Mam mensi vykon ale kdyz mam chut tomu na dalnici slapnout na krk tak prepnu na benzin a jedu jak kdyby tam to Lpg nebylo.

Napsal: 29.11.2006 11:28
od vento
Webster píše:Jentak mě jako zajímá, jestli jde taky plyn do 1.9SDI. Spíš mi jde o informaci. O plynu neuvažuju, protože jezdim za 5 litrů nafty a ročně dám tak 25 tisic km a jsem student, takže i tu přestavbu si nemohu dovolit.
!!!!Lpg pouze do benzínovych motorů!!!

Napsal: 29.11.2006 11:29
od nekrisek
koukám :wow: , že dneska bude srandy kopec :jok:

Napsal: 29.11.2006 11:33
od nekrisek
vento píše:Mam 1.8 66Kw,plyn LOVTEC a spokojenost.Cena plynu je polovicni.Bezpecnost je stejná.Mam oproti golfu vetsi kufr takze jsem tam vrznul 60l nádrž(vejde se tam 53 l) a pohoda.V miste bydliste si obvolej Lpg a zjisti si ceny tech sad u nas delaj docela i slusny akce.Kamarad ma A6 ten holandskej a musi za servisem az do Prahy proto ten LOVTEC.Mam mensi vykon ale kdyz mam chut tomu na dalnici slapnout na krk tak prepnu na benzin a jedu jak kdyby tam to Lpg nebylo.
Jinak co se týče servisu na holandský systém, tak poblíž Kutné Hory je jeden hodně slušný servis, co je dělá, kdyby někdo potřeboval... ochotný, rychlý, slušné ceny