Brzdy - věčný problém

kola, brzdy, podvozek, převodovka a spojka

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
chavier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 310
Registrován: 02.02.2008 22:42

Brzdy - věčný problém

Příspěvek od chavier »

Golfátko mi nechce brzdit, už bylo 10x odvzdušněné, vzadu dolazené samostavy, nové pakny, ve předu celkem nové desky i kotouče a stalé mám dlohý mrtvý chod pedálu. Co s tim? Posilovac je taky Ok, HBV jsem daval z Pola funkční.
Pomuzu si nejak vyměnou předních třmenu za Feliciovské? Popr jde to? Nechci shanet nic vetsiho, nebot jezdim na 13"

Diky
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od lister »

a včom je problém ? jenom v tom mrtvým chodu , nebo to celkově blbě brzdí ?
jestli jen v tom mrtvým chodu , tak mezi pedálem a posilovačem je táhlo který přenáší pohyb z pedálu dál, délka táhla (a tím i vůle) se dá upravit, povolíš kontramatku a šroubuješ. jestli to nepomůže tak je dost možný ,že HBV z pola není kompatabilní s posilovačem z golfa...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
michal.tuareg
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 10.03.2008 07:39
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od michal.tuareg »

Taky je potřeba změřit hloubku primárního pístu ( ten co kouká HBV ) , musí to být stejný s originálem jinak to brzdit nebude.Jestli to má dlouhý krok tak se to taky dá doštelovat na OUTPUTRODu ( tyčka co kouká z posilovače po sejmutí HBV ),na starší modely posilovačů jsme to montovaly.

M.

Uživatelský avatar
chavier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 310
Registrován: 02.02.2008 22:42

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od chavier »

jo to jeste zkusim seridit, to me nenapadlo, menil jsem cely HBV i s posilovacem z Pola. Kdyz pominu mrtvy chod, tak i tak to brzdi tupe. Opravdu by brzdy z Felicie nebyly lepsi?
Obrázek

Uživatelský avatar
caddy84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 11.06.2008 22:30
Bydliště: Vimperk

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od caddy84 »

Mě dělal problém zátěžák na zadní nápravě. Když sem ho vyhodil a spojil trubky, tak bylo vše ok.

Uživatelský avatar
chavier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 310
Registrován: 02.02.2008 22:42

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od chavier »

caddy84 píše:Mě dělal problém zátěžák na zadní nápravě. Když sem ho vyhodil a spojil trubky, tak bylo vše ok.
G1 1,6D je bez zatezaku, nebo se pletu?
Obrázek

Uživatelský avatar
caddy84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 11.06.2008 22:30
Bydliště: Vimperk

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od caddy84 »

To netuším, mě to dělala moje caddy.

Uživatelský avatar
vwgecko
Pilot
Pilot
Příspěvky: 815
Registrován: 26.04.2009 12:13
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od vwgecko »

jednička zátěžák v originálu nemá ;)

osobně myslim že problém bude ve spojení pedál-posilovač případně posilovač-válec...
sen skončil (vw-life.eu)
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od lister »

jednička v originálu samozřejmě zátěžák má, ikdyž ne každá motorizace..

osobně myslím že problém nebude v zátěžáku, ten má totiž vliv jen na zadek kterej zas nemá na celkovou účinost brzd takovej vliv.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
zviratko
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10523
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moje zlatá Praha .........
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od zviratko »

Abych nezakládal nové téma , měnil někdo už hlavní brzdový válec za něco lepšího ??? Myslím tím třeba z jinýho modelu ?? Kde to má větší průměr ???

díky za info.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

♀♂

14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*

Uživatelský avatar
norok86
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od norok86 »

zviratko píše:Abych nezakládal nové téma , měnil někdo už hlavní brzdový válec za něco lepšího ??? Myslím tím třeba z jinýho modelu ?? Kde to má větší průměr ???

díky za info.
Kontaktuj uzivatele LADAS na dieselpower foru daval si vetsi valec "s kombinací brzdového válce 23,68 z T4 je to bomba" je z prahy dela v autoservisu na chodove naproti lidlu kus zpet ke kruhaci v takovy stary betonovy zastavbe, nahore je Albert.

sulečnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 09.12.2009 19:53

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od sulečnik »

zviratko píše:Abych nezakládal nové téma , měnil někdo už hlavní brzdový válec za něco lepšího ??? Myslím tím třeba z jinýho modelu ?? Kde to má větší průměr ???

díky za info.

Já sem dával do jedničkový ceddy posilovač plus válec z vw golf III 1.9 tdi gt. Brzdový kotouče mam chlazený z GI gti a vzadu sem nechal bubny bez zátěžáku. Výsledek je takovej že posilovač se chová stejně jako ve trojce takže chod je mněkej a když to zadupneš tak to brzdí smykem. Jinak motor tam je 1.9 tdi a kola 15/205(zatim na zkoušku).

Uživatelský avatar
zviratko
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10523
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moje zlatá Praha .........
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od zviratko »

Dával někdo posilovač z Golf 2 do Golf 1 ???

Jde to bez úpravy ??

Jak je na tom hlavní brzdový válec ??? Jednička má 20,64 , dvojka 22,2 , je ten průměr znát ???

resp. bych chtěl dát z dvojky posilovač vč. hlavního brzdiče do jedničky.

Díky
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

♀♂

14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*

Uživatelský avatar
chavier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 310
Registrován: 02.02.2008 22:42

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od chavier »

zviratko píše:Dával někdo posilovač z Golf 2 do Golf 1 ???

Jde to bez úpravy ??

Jak je na tom hlavní brzdový válec ??? Jednička má 20,64 , dvojka 22,2 , je ten průměr znát ???

resp. bych chtěl dát z dvojky posilovač vč. hlavního brzdiče do jedničky.

Díky
tuším, že posilovač z g2 má kratší táhlo k pedálům. Já použil posilovač z VW polo, HBV z G2, ale nové trubky, nebo ohnout staré kvůli vývodům.
Obrázek

Uživatelský avatar
zviratko
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10523
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moje zlatá Praha .........
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - věčný problém

Příspěvek od zviratko »

Chtel bych nejaky abych nemusel teoreticky nic predelavat. Trubky je to nejmensi.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

♀♂

14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*

Odpovědět

Zpět na „Mechanika“