Brzdy - věčný problém
Moderátor: lister
- chavier
- Jezdec
- Příspěvky: 310
- Registrován: 02.02.2008 22:42
Brzdy - věčný problém
Golfátko mi nechce brzdit, už bylo 10x odvzdušněné, vzadu dolazené samostavy, nové pakny, ve předu celkem nové desky i kotouče a stalé mám dlohý mrtvý chod pedálu. Co s tim? Posilovac je taky Ok, HBV jsem daval z Pola funkční.
Pomuzu si nejak vyměnou předních třmenu za Feliciovské? Popr jde to? Nechci shanet nic vetsiho, nebot jezdim na 13"
Diky
Pomuzu si nejak vyměnou předních třmenu za Feliciovské? Popr jde to? Nechci shanet nic vetsiho, nebot jezdim na 13"
Diky
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Brzdy - věčný problém
a včom je problém ? jenom v tom mrtvým chodu , nebo to celkově blbě brzdí ?
jestli jen v tom mrtvým chodu , tak mezi pedálem a posilovačem je táhlo který přenáší pohyb z pedálu dál, délka táhla (a tím i vůle) se dá upravit, povolíš kontramatku a šroubuješ. jestli to nepomůže tak je dost možný ,že HBV z pola není kompatabilní s posilovačem z golfa...
jestli jen v tom mrtvým chodu , tak mezi pedálem a posilovačem je táhlo který přenáší pohyb z pedálu dál, délka táhla (a tím i vůle) se dá upravit, povolíš kontramatku a šroubuješ. jestli to nepomůže tak je dost možný ,že HBV z pola není kompatabilní s posilovačem z golfa...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- michal.tuareg
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10.03.2008 07:39
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Brzdy - věčný problém
Taky je potřeba změřit hloubku primárního pístu ( ten co kouká HBV ) , musí to být stejný s originálem jinak to brzdit nebude.Jestli to má dlouhý krok tak se to taky dá doštelovat na OUTPUTRODu ( tyčka co kouká z posilovače po sejmutí HBV ),na starší modely posilovačů jsme to montovaly.
M.
M.
- chavier
- Jezdec
- Příspěvky: 310
- Registrován: 02.02.2008 22:42
Re: Brzdy - věčný problém
jo to jeste zkusim seridit, to me nenapadlo, menil jsem cely HBV i s posilovacem z Pola. Kdyz pominu mrtvy chod, tak i tak to brzdi tupe. Opravdu by brzdy z Felicie nebyly lepsi?
- caddy84
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 11.06.2008 22:30
- Bydliště: Vimperk
Re: Brzdy - věčný problém
Mě dělal problém zátěžák na zadní nápravě. Když sem ho vyhodil a spojil trubky, tak bylo vše ok.
- chavier
- Jezdec
- Příspěvky: 310
- Registrován: 02.02.2008 22:42
Re: Brzdy - věčný problém
G1 1,6D je bez zatezaku, nebo se pletu?caddy84 píše:Mě dělal problém zátěžák na zadní nápravě. Když sem ho vyhodil a spojil trubky, tak bylo vše ok.
- caddy84
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 11.06.2008 22:30
- Bydliště: Vimperk
Re: Brzdy - věčný problém
To netuším, mě to dělala moje caddy.
- vwgecko
- Pilot
- Příspěvky: 815
- Registrován: 26.04.2009 12:13
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - věčný problém
jednička zátěžák v originálu nemá
osobně myslim že problém bude ve spojení pedál-posilovač případně posilovač-válec...
osobně myslim že problém bude ve spojení pedál-posilovač případně posilovač-válec...
sen skončil (vw-life.eu)
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Brzdy - věčný problém
jednička v originálu samozřejmě zátěžák má, ikdyž ne každá motorizace..
osobně myslím že problém nebude v zátěžáku, ten má totiž vliv jen na zadek kterej zas nemá na celkovou účinost brzd takovej vliv.
osobně myslím že problém nebude v zátěžáku, ten má totiž vliv jen na zadek kterej zas nemá na celkovou účinost brzd takovej vliv.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- zviratko
- VWmaniak
- Příspěvky: 10523
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moje zlatá Praha .........
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - věčný problém
Abych nezakládal nové téma , měnil někdo už hlavní brzdový válec za něco lepšího ??? Myslím tím třeba z jinýho modelu ?? Kde to má větší průměr ???
díky za info.
díky za info.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
- norok86
- Řidič
- Příspěvky: 155
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - věčný problém
Kontaktuj uzivatele LADAS na dieselpower foru daval si vetsi valec "s kombinací brzdového válce 23,68 z T4 je to bomba" je z prahy dela v autoservisu na chodove naproti lidlu kus zpet ke kruhaci v takovy stary betonovy zastavbe, nahore je Albert.zviratko píše:Abych nezakládal nové téma , měnil někdo už hlavní brzdový válec za něco lepšího ??? Myslím tím třeba z jinýho modelu ?? Kde to má větší průměr ???
díky za info.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.12.2009 19:53
Re: Brzdy - věčný problém
zviratko píše:Abych nezakládal nové téma , měnil někdo už hlavní brzdový válec za něco lepšího ??? Myslím tím třeba z jinýho modelu ?? Kde to má větší průměr ???
díky za info.
Já sem dával do jedničkový ceddy posilovač plus válec z vw golf III 1.9 tdi gt. Brzdový kotouče mam chlazený z GI gti a vzadu sem nechal bubny bez zátěžáku. Výsledek je takovej že posilovač se chová stejně jako ve trojce takže chod je mněkej a když to zadupneš tak to brzdí smykem. Jinak motor tam je 1.9 tdi a kola 15/205(zatim na zkoušku).
- zviratko
- VWmaniak
- Příspěvky: 10523
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moje zlatá Praha .........
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - věčný problém
Dával někdo posilovač z Golf 2 do Golf 1 ???
Jde to bez úpravy ??
Jak je na tom hlavní brzdový válec ??? Jednička má 20,64 , dvojka 22,2 , je ten průměr znát ???
resp. bych chtěl dát z dvojky posilovač vč. hlavního brzdiče do jedničky.
Díky
Jde to bez úpravy ??
Jak je na tom hlavní brzdový válec ??? Jednička má 20,64 , dvojka 22,2 , je ten průměr znát ???
resp. bych chtěl dát z dvojky posilovač vč. hlavního brzdiče do jedničky.
Díky
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
- chavier
- Jezdec
- Příspěvky: 310
- Registrován: 02.02.2008 22:42
Re: Brzdy - věčný problém
tuším, že posilovač z g2 má kratší táhlo k pedálům. Já použil posilovač z VW polo, HBV z G2, ale nové trubky, nebo ohnout staré kvůli vývodům.zviratko píše:Dával někdo posilovač z Golf 2 do Golf 1 ???
Jde to bez úpravy ??
Jak je na tom hlavní brzdový válec ??? Jednička má 20,64 , dvojka 22,2 , je ten průměr znát ???
resp. bych chtěl dát z dvojky posilovač vč. hlavního brzdiče do jedničky.
Díky
- zviratko
- VWmaniak
- Příspěvky: 10523
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moje zlatá Praha .........
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - věčný problém
Chtel bych nejaky abych nemusel teoreticky nic predelavat. Trubky je to nejmensi.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*