ako už písal lister jednička mala dva druhy brzdičov a ak ma pamäť neklame, niekto už to rozoberal na starom C*** a myslím že to nejak šlo ale bol tam tuším problém s geometriou...jednoduchšie by som videl zohnať nejaké staré jedničkové , zrepasovať a máš bez problémov.frenky píše:zrovna jsem sem chtěl dávat téma brzdiče na GI
Existuje tedy víc brzdičů na jedničku (jako třeba na dvojce jsou VW I, VW II a Girlingy)
A jdou kdyžtak přendat brzdiče ze dvojky na jedničku
Brzdy nebrzdí
Moderátor: lister
- moby
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: TRENČÍN, SLOWAKIA
najprv rozum, potom šialenstvo...moby@vw-club.cz
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ono je to složitější, existujou dva tvary destiček - "čtverce" a "rohlíky"
pro destičky tvaru čtverce jsou 3 brzdiče - girling, ate a ate pro větraný kotouče, samotný destičky jsou ve dvou tloušťkách.
pak jsou destičky tvaru rohlíku , ty mají brzdiče VWII, samotný brzdiče jsou na 99% zaměnitelný za GII, destiček je několik varian s různou plochou obložení a tloučťkou.
pokud jde o montaž brzd z GII do GI, teoreticky by to možný bylo, i když by byo potřeba přehodit i těhlici, ale asi to není nejlepší řešení ,už proto, že jsem nikdy neviděl GI (nebo jiný auto na stejný platformě) s G60 brzdama, a to si myslím že kdyby to šlo , že by je tam někdo dal...
pro destičky tvaru čtverce jsou 3 brzdiče - girling, ate a ate pro větraný kotouče, samotný destičky jsou ve dvou tloušťkách.
pak jsou destičky tvaru rohlíku , ty mají brzdiče VWII, samotný brzdiče jsou na 99% zaměnitelný za GII, destiček je několik varian s různou plochou obložení a tloučťkou.
pokud jde o montaž brzd z GII do GI, teoreticky by to možný bylo, i když by byo potřeba přehodit i těhlici, ale asi to není nejlepší řešení ,už proto, že jsem nikdy neviděl GI (nebo jiný auto na stejný platformě) s G60 brzdama, a to si myslím že kdyby to šlo , že by je tam někdo dal...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
no ty VW I a II jsou na dvojce zaměnitelný bez jakýchkoliv úprav, jsou v podstatě stejný, jen ty II jsou širší pro chlazený kotouče, možná i jiný průměr pístku, to nevímlister píše:ono je to složitější, existujou dva tvary destiček - "čtverce" a "rohlíky"
pro destičky tvaru čtverce jsou 3 brzdiče - girling, ate a ate pro větraný kotouče, samotný destičky jsou ve dvou tloušťkách.
pak jsou destičky tvaru rohlíku , ty mají brzdiče VWII, samotný brzdiče jsou na 99% zaměnitelný za GII, destiček je několik varian s různou plochou obložení a tloučťkou.
pokud jde o montaž brzd z GII do GI, teoreticky by to možný bylo, i když by byo potřeba přehodit i těhlici, ale asi to není nejlepší řešení ,už proto, že jsem nikdy neviděl GI (nebo jiný auto na stejný platformě) s G60 brzdama, a to si myslím že kdyby to šlo , že by je tam někdo dal...
a pak se na ty silný (16V, G60) dávali Girlingy asi někdy od roku ´88
tady je něco o brzdičích do GII:
http://www.doppel-wobber.de/bremse.html" target="_blank
Bohužel na GI tam nic takovýho není
Proč se ptám: minulý pátek jsme si přivezli docela hezkou GI 1.6D, rok ´81.
A chtěl bych vědět, co tam vlastně je. No o víkendu se asi podívám až budu doma.
Jde mi o to, že mám doma taky ještě nějaký brzdiče z GII (oboje, VW I i VW II). No a třeba by to líp brzdilo
Jsem zvyklej ze svý dvojky, tam jsem vyměnil VW I za VW II a zadní nápravu z GIII + posilovač GTI, takže to oproti standartu brzdí už docela slušně. No a když sednu do tohohle, tak né že by to vyloženě špatně brzdilo, ale proč by to nemohlo brzdit lépe, že
Děkuji
- Birkov
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.B.
- Kontaktovat uživatele:
Super! Díky za radu. Hned jak budu mít chechtáky, tak zainvestuju... nejspíš to tím bude. nic jiného mě nenapadlo. Ten zarezlej třmen mě taky napad a tak jsem ho vyzkoušel a je v okeji takže desky. Jo a zjistil jsem, že tam mam asi ty velky brzdy. Nevím jak je to možný ale asi jo...moby píše:mal som ten istý problém a doporučujem v každom prípade vymeniť doštičky. neviem od akého výrobcu som ich tam mal ale výmena bola nutná cca po 1500 km a to nejak extra nedupem na pedál. proste na styčnej ploche sa vytvorí sklovina a je to v pr*eli. teraz tam mám BREMSA a v poho. ono sa to zadarí aj na kvalitnom materiáli, stačí keď po nahodení im nedáš tak cca 400-500 km na to aby sa usadili, t.j. jemne brzdiť aby si ich nespálil. proste vymeň doštičky a bude to v poho ale kvalitu skúšaj až keď si sadnú
a nešetri na pár korunách
vieš jak sa hovorí ČO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ
Každopádně, všem díky za rady...
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Birkov
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.B.
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, musel si něco předělávat? (těhlici nebo tak něco) nebo to je bez problémů? A jak je to vzadu?MDK píše:zdravim.Měl jsem ten stejnej problém.Když jsem 2krát po sobě zabrzdil tak po 3 skoro nezabrzdily.Bylo mi řečeno že se kotouč i destička ohřeje a potom nebrzdí.Dal jsem tam brzdy ze šíra gti-velký destičky a dutý kotouče.Brzdí to super.A i na suchym asfaltě a s gumou 185.
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolínsko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
scirocco má stejnej podvozek jako golf I , takže není potřeba nic předělávat, scirocco 1,8 8V má stejný brzdy jako golf gti, scirocco 16V má větší kotouče 256x20 a jiný brzdiče, na těhlice pasujou bez úprav, stejný brzdy jako scirocco 16V májí i passaty B2 5válce.
zadní kotouče z GII pasujou na nápravu bez problému, je potřeba vyměnit trubičky a vyřešit lana na ruční brzdu.
zadní kotouče z GII pasujou na nápravu bez problému, je potřeba vyměnit trubičky a vyřešit lana na ruční brzdu.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
mno ja mam brzdice vetsi nez jsou ctvercove koukal jsem na to a jsou stejne jak na dvojce
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
hm hm mno to bude asi ono ale kazdopadne uz mi to je jedno odesel mi motor kdyz startuju tak dava rany jak z dela rozvody jsou ok ventily taky a i oleje je tam jak nas*ano myslim ze je konec me G1Peťas píše:No jestli to nebude tím, že máš káru z GTi.....pajice píše:mno ja mam brzdice vetsi nez jsou ctvercove koukal jsem na to a jsou stejne jak na dvojce
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Sehnat druhý motor není nic složitého..... No ale kdyby jsi to rozebíral na díly, tak chci vnější zrcátka a kapsy na dveře....pajice píše:hm hm mno to bude asi ono ale kazdopadne uz mi to je jedno odesel mi motor kdyz startuju tak dava rany jak z dela rozvody jsou ok ventily taky a i oleje je tam jak nas*ano myslim ze je konec me G1Peťas píše: No jestli to nebude tím, že máš káru z GTi.....
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
jj na dily bych to videl cely auti .... mno zrcadka jsou nic moc pravy je ok ale to sklo ve vnitr je po okrajich chyceny jak tam zatejka a levy zrcadko nic moc poslu ti kdyz tak foto postrani kapsy nejsou jsou tam jiny tapeci nez byli puvodni ...Peťas píše:Sehnat druhý motor není nic složitého..... No ale kdyby jsi to rozebíral na díly, tak chci vnější zrcátka a kapsy na dveře....pajice píše: hm hm mno to bude asi ono ale kazdopadne uz mi to je jedno odesel mi motor kdyz startuju tak dava rany jak z dela rozvody jsou ok ventily taky a i oleje je tam jak nas*ano myslim ze je konec me G1
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Pošli fotky i těch zrcátek. Sklo do nich je už to nejmenší....pajice píše:jj na dily bych to videl cely auti .... mno zrcadka jsou nic moc pravy je ok ale to sklo ve vnitr je po okrajich chyceny jak tam zatejka a levy zrcadko nic moc poslu ti kdyz tak foto postrani kapsy nejsou jsou tam jiny tapeci nez byli puvodni ...Peťas píše: Sehnat druhý motor není nic složitého..... No ale kdyby jsi to rozebíral na díly, tak chci vnější zrcátka a kapsy na dveře....