Špatný řazení VW Golf mk1 kabrio - POMOC

kola, brzdy, podvozek, převodovka a spojka

Moderátor: lister

Odpovědět
Teapack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 21.03.2012 20:23

Špatný řazení VW Golf mk1 kabrio - POMOC

Příspěvek od Teapack »

Mám problém s řazením .. od 1 do 4 to jde jakštakš dobře .. u 3 mi to občas jde lehce přez zuby .. 5. převod nejde zařadit vůbec ...najivně jsem doufal že to bude jen táhlama, ty jsem vyměnil za nové a žádnej rozdíl .. mám za to že to bude asi kulisa převodovky .. nejsem mechanik, vím o tom prakticky kulový, tak prosím o radu a o pomoc.. co mám koupit popř. kde to můžu sehnat .. mám VW GOLF MK1 Cabriolet 1.8 benzin .. za rady moc děkuju ;)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Špatný řazení VW Golf mk1 kabrio - POMOC

Příspěvek od lister »

odpoj táhla z převodovky a zkus řadit přímo na převodovce, pochopitelně ne za jízdy :wink:
potřebuješ někoho kdo ti bude stát na spojce, když to půjde v poho, je převodovka Ok a problém je v táhlech.

trojka přes zuby vypadá na synchrony, ikdyž bych čekal že první odejde na dvojce, zkus trojku řadit pomaleji a plynule.
Přílohy
Transaxle1 copy.jpg
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
TeQUILA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Špatný řazení VW Golf mk1 kabrio - POMOC

Příspěvek od TeQUILA »