nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
Moderátor: lister
- freez85
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 20.04.2008 20:48
nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
ahoj, mel jsem zimni kola 175/70 R13 a nyni jsem dal nove kola 185 / 70 R14 .. jel jsem jen do garaze a tiz se toci s volantem .. zajima me ale zda to treba nemuze udelat nejaky problem na nerovnostech, diky
- freez85
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 20.04.2008 20:48
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
jeste jsem zapomnel ten dotaz na problem:
obcas z motoru jde nejake klapani .. cim vetsi otacky tim rychleji to cvaka .. je to zvuk asi jako kdyz se klepe tuzkou o sklo ... cim to muze byt? Vzdy to ale cestou prestane..
dale kdyz jedu tak se z leve strany palubovky ozyva divny zvuk jak hlasite fuceni vetru - myslim ze to dela neco v tom potrubi odkud je privod vzduchu .. vi nekdo cim to muze byt? diky
obcas z motoru jde nejake klapani .. cim vetsi otacky tim rychleji to cvaka .. je to zvuk asi jako kdyz se klepe tuzkou o sklo ... cim to muze byt? Vzdy to ale cestou prestane..
dale kdyz jedu tak se z leve strany palubovky ozyva divny zvuk jak hlasite fuceni vetru - myslim ze to dela neco v tom potrubi odkud je privod vzduchu .. vi nekdo cim to muze byt? diky
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
hojky
asi máš chybku v rukou
já sem nepoznal rozdíl meti 175/70 R13 a 195/50 R15
to cvakání...to by mhly bejt hydroštely...koukni se jen pro jisttu na to klik máš v motoru oleje...
to fučení...máš dobře nasazený průchodky skrz kastli k motoru? nebáš tam o ďuznu víc?
taky ti to může fučet kolem dveří zepřeu...a navíc nezapomeň že řidič sedí vlevo taklže to neni 100% že to je vlevo
od určitý rychlosti je aerodynamickej hluk...
ps neboj ani shnilej se ve 185 nerozpadne :D:D
asi máš chybku v rukou
já sem nepoznal rozdíl meti 175/70 R13 a 195/50 R15
to cvakání...to by mhly bejt hydroštely...koukni se jen pro jisttu na to klik máš v motoru oleje...
to fučení...máš dobře nasazený průchodky skrz kastli k motoru? nebáš tam o ďuznu víc?
taky ti to může fučet kolem dveří zepřeu...a navíc nezapomeň že řidič sedí vlevo taklže to neni 100% že to je vlevo
od určitý rychlosti je aerodynamickej hluk...
ps neboj ani shnilej se ve 185 nerozpadne :D:D
- freez85
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 20.04.2008 20:48
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
dik... tady je detailnejsi fotka
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
docela balony ty jo..
- freez85
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 20.04.2008 20:48
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
tak posilam foto jak to odrelo plasty u predniho a zadniho kola, muze to tak byt?
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
no tak urcite ne.. podle me je to zbytecne velka guma.. a kdyz to takhle odrelo tak to tam je asi hodne na fest.. a co to dela kdyz das plnej rejd???
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
jaký ET měli ty 13" a jaký mají 14" ? asi tam bude nějakej rozdíl protože jinak bys centimetr na šířce pneu nepoznal ani co se týká ovládání volantu, ani na škrtání o lemy.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- freez85
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 20.04.2008 20:48
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
nevim kde bych to ET zjistil,ale kdyz s kolem zatocim tak nikde nedoseda , skrta to asi nej kdyz jedu v zatocine rychle a tim se jedna strana auta nakloni...
Vsiml jsem si ale horsiho problemu, otackomer nekdy nejde plynule a mirne cukne ... vadi to necemu ? (prevodovka je aut).. dik
Vsiml jsem si ale horsiho problemu, otackomer nekdy nejde plynule a mirne cukne ... vadi to necemu ? (prevodovka je aut).. dik
- fox19
- Jezdec
- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nove hrady (CB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
poradil bych ti použít nižší profil, protože když tam dáš ty 185/70 R14 tak auto bude oproti 175/70 R13 vejš o 19-20 mm, vnější průmě se zvětší z 575 mm na 614 mm a tachometr bude ukazovat o 7 % jinou hodnotu. Doporučil bych ti rozměr 185/60 R14.
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
fox19 píše:poradil bych ti použít nižší profil, protože když tam dáš ty 185/70 R14 tak auto bude oproti 175/70 R13 vejš o 19-20 mm, vnější průmě se zvětší z 575 mm na 614 mm a tachometr bude ukazovat o 7 % jinou hodnotu. Doporučil bych ti rozměr 185/60 R14.
jj presne, profil 70 je dost atypickej na ty nase auta.. musi to i vypadat blbe.. hod sem fotku auta z boku..
- luckylola
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 9, 196 00
- Kontaktovat uživatele:
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
Taky souhlasim dej tam nižší profil, protože to vypadá hrozně, já je mám přesně teď na autě, když šlo na lak a nemohla jsem se na to vůbec koukat, vypadá to jak traktor, ještě že za chvilku půjdou dolu a budu tam mít zase 195/50/R15, pořádné kola )), sice každá díra je na vypadnutí zubů, ale za to to prostě stojí.
A pokud ti to škrtá a přece jen je tam chceš tak ti pomůžou dorazy.
A pokud ti to škrtá a přece jen je tam chceš tak ti pomůžou dorazy.
Slunce nad hlavou
- Marosh16v
- VWexpert
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov/Bratislava
Re: nove kola u G1 Cabrio rok 88 + dotaz na problem
tak pěkné auto a tak ho zkazit kolama...!!