Budíky z G2 do G1

exteriér, interiér a elektro

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Budíky z G2 do G1

Příspěvek od r.dasylva »

Ve svém G1 mi přestal budík ukazovat teplotu motoru, teď navíc vypad i otáčkoměr. Poněvač v tom mám teď KR myslel jsem, že výměnou celého setu vyřeším najednou všechny problémy (otáčkoměr do 8t, funkční teploměr..), jenže asi všíchni kromě mě víte, že panel z G2 ma 2 štekry, G1 jen jeden. Co je tedy nejjednoduchší řešení? Popřehazovat jen budíky? Jenomže u mě na G1 nejde teploměr a otačkoměr asi z důvodu, že někdo už opravoval ato dost bídně ty tištěné spoje.. :(. Nebo zapojit původni el. na 2 štekry? :(
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Budíky z G2 do G1

Příspěvek od Peťas »

Když si seženeš konektory na budíky z GII, tak se dá udělat jednoduchá redukce konektorů - přívody jsou tam v podstatě stejné, jenom jinak rozmístěně. Dělal jsem si to před několika lety na 1.6D, kdy jsem tam dal budíky z GII s otáčkoměrem.

Ale tvarově ty budíky z GII nejsou úplně stejné. Dolní uložení (ty packy s gumovýn návlekem) nesedí vůbec (já jsem je prostě ulomil a nijak dál neřešil), a horní díry na šrouby musíš převrtnout. Celá tá palubka je ještě o kousek posunutá (myslím, že to bylo vpravo), ale všiml sis toho až tehdy, když jsi se na to zaměřil. :wink:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Budíky z G2 do G1

Příspěvek od lister »

asi takle, když se ti podaří tam ty budíky inteligentně napasovat mechanicky, tak elektrika je brnkačka, ustřihneš původní konektor a naletuješ ta dva dvojkový, dráty mají až na vyjímky stejnou barvu..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Budíky z G2 do G1

Příspěvek od Peťas »

lister píše:ustřihneš původní konektor a naletuješ ta dva dvojkový
Vždycky se mi příčí, když někdo překope na autě elektriku tak, že už nejde jednoduše vrátit do původního stavu. Tím jednoduše myslím tak, že musím něco pájet, pinovat a pod.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Odpovědět

Zpět na „Karosérie“