Budíky z G2 do G1
Moderátor: lister
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Budíky z G2 do G1
Ve svém G1 mi přestal budík ukazovat teplotu motoru, teď navíc vypad i otáčkoměr. Poněvač v tom mám teď KR myslel jsem, že výměnou celého setu vyřeším najednou všechny problémy (otáčkoměr do 8t, funkční teploměr..), jenže asi všíchni kromě mě víte, že panel z G2 ma 2 štekry, G1 jen jeden. Co je tedy nejjednoduchší řešení? Popřehazovat jen budíky? Jenomže u mě na G1 nejde teploměr a otačkoměr asi z důvodu, že někdo už opravoval ato dost bídně ty tištěné spoje.. . Nebo zapojit původni el. na 2 štekry?
Golf I CABRIO
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Budíky z G2 do G1
Když si seženeš konektory na budíky z GII, tak se dá udělat jednoduchá redukce konektorů - přívody jsou tam v podstatě stejné, jenom jinak rozmístěně. Dělal jsem si to před několika lety na 1.6D, kdy jsem tam dal budíky z GII s otáčkoměrem.
Ale tvarově ty budíky z GII nejsou úplně stejné. Dolní uložení (ty packy s gumovýn návlekem) nesedí vůbec (já jsem je prostě ulomil a nijak dál neřešil), a horní díry na šrouby musíš převrtnout. Celá tá palubka je ještě o kousek posunutá (myslím, že to bylo vpravo), ale všiml sis toho až tehdy, když jsi se na to zaměřil.
Ale tvarově ty budíky z GII nejsou úplně stejné. Dolní uložení (ty packy s gumovýn návlekem) nesedí vůbec (já jsem je prostě ulomil a nijak dál neřešil), a horní díry na šrouby musíš převrtnout. Celá tá palubka je ještě o kousek posunutá (myslím, že to bylo vpravo), ale všiml sis toho až tehdy, když jsi se na to zaměřil.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Budíky z G2 do G1
asi takle, když se ti podaří tam ty budíky inteligentně napasovat mechanicky, tak elektrika je brnkačka, ustřihneš původní konektor a naletuješ ta dva dvojkový, dráty mají až na vyjímky stejnou barvu..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Budíky z G2 do G1
Vždycky se mi příčí, když někdo překope na autě elektriku tak, že už nejde jednoduše vrátit do původního stavu. Tím jednoduše myslím tak, že musím něco pájet, pinovat a pod.lister píše:ustřihneš původní konektor a naletuješ ta dva dvojkový