Palubka G2 do G1?

exteriér, interiér a elektro
Uživatelský avatar
jacko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jacko »

Díky Olin - už som ani nedúfal :roll:

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

jacko píše:Díky Olin - už som ani nedúfal :roll:
Jinak se taky o tohle nějakej čásek zajímám, protože si stavim caddynu a ta GI palubka se mi nelíbí, tak tam budu dávat taky GII...
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Uživatelský avatar
VWendys
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VWendys »

dá se trochu poupravit a tu dvojkovou tam nacpeš,ale topení bude asi honička,u toho jsem skončil,a pak šlo auto pryč....

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

VWendys VW Scirocco mk1 , 1,6D
Není to blbost? Šíro v ropě a ještě s takhle slabým motorem?
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Uživatelský avatar
jacko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jacko »

olin-caddy píše:VWendys VW Scirocco mk1 , 1,6D
Není to blbost? Šíro v ropě a ještě s takhle slabým motorem?
No ja som to tak už kúpil,ale už mám TD a časom tam skúsim namontovať 1,9 TDI :oops: -Keď si tam môžu montovať turbo benzín,tak to skúsim "úspornú" verziu :roll: - myslím úspornú verziu so 150 PS Inak s tým kúrením mám aj ja obavy... :(

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

jacko píše:
olin-caddy píše:VWendys VW Scirocco mk1 , 1,6D
Není to blbost? Šíro v ropě a ještě s takhle slabým motorem?
No ja som to tak už kúpil,ale už mám TD a časom tam skúsim namontovať 1,9 TDI :oops: -Keď si tam môžu montovať turbo benzín,tak to skúsim "úspornú" verziu :roll: - myslím úspornú verziu so 150 PS Inak s tým kúrením mám aj ja obavy... :(
Ale stejně, šíro a ropa to mi nejde dohromady. Do sporťáku jedině benzín!!! Jinak ta tvoje ropa asi bude překopávka co?
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Uživatelský avatar
jacko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jacko »

:roll: máš pravdu ... ale za to ja namôžem :cry: Inak viezol som sa v dvojkovom Golfe,ktorý mal namontovaný motor 1,9TDI a načipovaný na 160 PS -taký záťah som ešte nezažil...a bude to aspoň úsporné a keď bude najhoršie,tak tam tú 1,6 benzín zaženiem a namontujem :wink:

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

jacko píše::roll: máš pravdu ... ale za to ja namôžem :cry: Inak viezol som sa v dvojkovom Golfe,ktorý mal namontovaný motor 1,9TDI a načipovaný na 160 PS -taký záťah som ešte nezažil...a bude to aspoň úsporné a keď bude najhoršie,tak tam tú 1,6 benzín zaženiem a namontujem :wink:
No do sporťáka bych ropu nedával. Jedině benzín a pokud bych chtěl šetřit, tak bych tam na takový to popojíždění dal plyn, ale jinak benzín je prostě benzín.....
Jo a k tý přístrojovce, včera jsem tu někde zahlíd, že někdo nabízí trojkovou se vším co je k ní třeba. U tý trojky ale musíš upravit ne jen topení a elektriku, ale i stahovačky na okna, protože jinak prej škrtáš kličkou o tu přístrojovku, ale to už je asi to nejmenší (teda pokud to nemáš v elektrice)....
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Uživatelský avatar
jacko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jacko »

Ja mám krásne zachovalú palubovku z G2 ,takže vymýšlať nebudem :? A momentálne mám aj vela práce,takže to do jesene - po vašom podzimu musím nakúpiť diely,aby som mohol zahájiť plastickú operáciu-opieskovať,vyvariť.pripraviť na striekanie a poskladať 8) No a na jar,ak všetko dobre dopadne ,by som sa chcel voziť na zrenovovanom VWčku a posilniť tak vaše rady VW :D

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

jacko píše:Ja mám krásne zachovalú palubovku z G2 ,takže vymýšlať nebudem :? A momentálne mám aj vela práce,takže to do jesene - po vašom podzimu musím nakúpiť diely,aby som mohol zahájiť plastickú operáciu-opieskovať,vyvariť.pripraviť na striekanie a poskladať 8) No a na jar,ak všetko dobre dopadne ,by som sa chcel voziť na zrenovovanom VWčku a posilniť tak vaše rady VW :D
zrovna si taky vyvařuju caddynku, ale česu málo a moc jiný práce, takže s lakem počítám až na jaře a první výjezd s bídou příští léto....
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Uživatelský avatar
jacko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jacko »

Len to nesmieš uponáhlať :zzz: Ja tiež radšej pomaly a perfektne - chcel by som s toho spraviť nejaké fotky...Dnes som vybral motor a prevodovku 8) Inak mám na ruke aj 1,6 benzín z G2... ale to bude slabé... :twisted:

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

Tak jsem si přivez GII. a jen co dovařim podlahu, tak jde caddynka na plastickou operaci a pude do ní ta přístrojovka. Jen jsem zvědavej jak vykoumam topení. Nejdřív ale zkusim, jestli palubka nepůjde napojit na původní GI.topení. Ještě jsem pořádně nekoukal, jak to vypadá pod tou přístrojovkou ale řezání a vaření se zkusím (jestli to půjde) vyhnout.
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

Jsem začal dělat na tý přístrojovce.
První problém - přístrojovka je cca o 2 cm širší, takže se musí v horní části vedle repráků zaříznout.
Druhej problém -kastlik se nevejde pod výstuhu na torpédu, takže se musí v zadní části skoro o polovinu snížit (cca 4 cm, hlubokej zůstane stejně)
Třetí problém - musí se vyměnit topení, což znamená vyříznout v torpédu díru pro přívod vzduchu k topení z GII, zaslepit díru po GI topení (nejlíp boulí z GII). Pak se ještě musej předělat díry pro vodu k topení.
Problém není jen s uchycením palubky.Palubka z GII se dá přišroubovat ke spodním bočním držákům (horní je lepší uříznout, protože na GII nejsou a překážej potrubí od bočních výdechů). Držáky který jsou ve střední části přístrojovky je potřeba vyřezat a místo nich přišroubovat k výstuze ty z GII (GI je má napevno, ale GII přišroubovaný), jen se musej vyměřit, protože mají trochu jiný umístění, než ty z GI.
Jedná se o práci na 1-2 dny, + kompletní výměnu elektriky. Proto je lepší mít po ruce GII na zrušení, ze kterýho se postupně všechno přehazuje, popř. vyřezává a převařuje (část torpéda nad topením, ale to není až tak nutný)
Další věc, která je nezbytně nutná, tak jsou pevný nervy
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Odpovědět

Zpět na „Karosérie“