START GTI 16V- PROBLEEM
Moderátor: lister
- lux
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: štatl
START GTI 16V- PROBLEEM
auto si dela co chce,prijdu do garaze nastaetuje treba na brnk,wyjedu wen wypnu a chci startovat a neotoci to ani motorem,jako kdyby byla slaba baterka ale neni,skusim to takhle teba 5x a na 6tej pokus na brnk a nema wliw esi je motor teplej nebo ne to mam taky wyskouseny motor 1.8 16v prekop do jednotky dik za kazdou radu lux..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
buď ten startér, nebo velký přechodový odpory mezi baterkou a startérem , baterkou a kostrou, nebo mezi kontaktama elektromagnetu kterej vysouvá pastorek a zároveň pouští proud do startéru .
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nebo můžeš sundat volant, vytočit jeden imbus a po poklepání malým kladívkem stáhneš těleso zámku i s páčkama, je to o dost jednoduššíPeťan píše:Jj, uze to delat i orisek ve spinacce, taky jsem ho menil, muj uz byl vypalenej. Ale je to vopruz ho menit, protoze musis vyrazit tisiciran pod volantem stahovakem a hlavne ho pak znova uadit a budes svadet nerovny boj. Tvuj protihrac budepruzina pod nim
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..