Jak vyvařovat???
Moderátor: lister
- brny
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha,Pribram,Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
tak teda nevim... ale TIG mame...sice neco celkem zakladniho od froniuse... a na tenky plechy to neni nic moc.... da se to tima extra drahejma masinama co hodne presne regulujou proud a nepropalujou to.... navic cockem zalepis i velkou diru ...tigem musi vse perfektnr pasovat.... autogenem zase vohrejes plech sirko daleko okolo...a jak je takhle vyzihanej ma podle me vetsi nachylnost ke korozi.....
cockem se mi varilo vzdycky nejlip
cockem se mi varilo vzdycky nejlip
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- spejla
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Tohle fak nemá cenu vyvařovat, sežeň jinou kastli v lepším stavu a tuhle nech do šrotu, bratranec tady měl jednu pěknou , vyvařenou, dával jsem jí k nabídce k mí G1, ale nikdo se neozval, byla fakt hezká, vyvařená takže pootřeboval jen došlechtit...
Než tohle vyvaříš bude to trvat, nadruhou stranu jsou prohnilý nosný části a nějakým neodborným svážením si akorát budeš zahrávat se životem a odborně ti tohle nikdo vařit chtít nebude...nepodepíše se ti pod to, pač po nárazu by se to zmačkalo jako alobal...věř mi, vyděl jsem takhle hezky nabořenou G1 a tmm kde byla vařená se rozlámala...
Než tohle vyvaříš bude to trvat, nadruhou stranu jsou prohnilý nosný části a nějakým neodborným svážením si akorát budeš zahrávat se životem a odborně ti tohle nikdo vařit chtít nebude...nepodepíše se ti pod to, pač po nárazu by se to zmačkalo jako alobal...věř mi, vyděl jsem takhle hezky nabořenou G1 a tmm kde byla vařená se rozlámala...
- spejla
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
- digifan
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Naprostý souhlas, podle mně se do tohoto pouštět je úplný nesmysl. Je to jak skládat rohlík ze strouhanky. G I není žádnej veterán, je jich všude spousta. Hoď to do šrotu a sežeň jinou kastli, jinak tě to vysaje finančně i časově a výsledek je dost nejistý.spejla píše:Tohle fak nemá cenu vyvařovat, sežeň jinou kastli v lepším stavu a tuhle nech do šrotu, bratranec tady měl jednu pěknou , vyvařenou, dával jsem jí k nabídce k mí G1, ale nikdo se neozval, byla fakt hezká, vyvařená takže pootřeboval jen došlechtit...
Než tohle vyvaříš bude to trvat, nadruhou stranu jsou prohnilý nosný části a nějakým neodborným svážením si akorát budeš zahrávat se životem a odborně ti tohle nikdo vařit chtít nebude...nepodepíše se ti pod to, pač po nárazu by se to zmačkalo jako alobal...věř mi, vyděl jsem takhle hezky nabořenou G1 a tmm kde byla vařená se rozlámala...
- sid666
- Jezdec
- Příspěvky: 435
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sevwer čech Otvwice
souhlasím se spejlou...jestli máš tolik času ,peněz a nervů,že se tomu můžeš věnovat minimálně celý rok tak do toho jdi spočítej si jen náklady na drát,plechy,náplň co2-(jsem zastánce céočka) ,spotřeba elektriky atd...zjistíš,že se ti vyplatí si to nechat jen na díly...pokud nestavíš veterána Já se pustil do bořenky sharana a strávil jsem na tom půl roku - skoro denně a to nebyl žádný problém s plechama-myslím tím rez...nenene,opravdu bych do toho nešel
- Birkov
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.B.
- Kontaktovat uživatele:
- Kotel
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Leon
- Jezdec
- Příspěvky: 308
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeňsko
Nemá náhodou GTI jinak držáky motoru než diesel?? určitě vim, že např 1.1 a 1.3 benzín má jinak nakloněnej motor než GTI, takže se pak musí předělávat držáky, ale s tim dieslem si nejsem jistej, tak počkej až se vyjádří někdo osvícenějšíKotel píše:tak už mám jinou kastli, a ta já nádherná, GTičková... ale sere mě že nějakej ko*ot do ní vyřízl díru na střešní okno... Jak je to s Předníma brzdama? Sou tam totiž jiný než na tý 1,6D... a chci tam přehodit motor z toho ropáka... nádrž vim, elektriku... a co ještě?
S tou střechou je to blbý, zavařit to je děsná piplačka, protože střecha se při vaření ráda kroutí, ale hodně dobrej klempíř/svářeč by to určitě zvládnul, jestli děláš komplet přestavbu a budeš dělat celolak, tak bych to zavaření zvážil.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Leon : gti a D kastle jsou stejný, jen ty motory nakoněný dopředu mají jinak jeden držák..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..