Tachometr
Moderátor: lister
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Tachometr
Ahoj mam maly dotazek nedavno mi prestal fachat tachac a nevim kde to je zapojeny slysel jsem ze do palubky k prevodovce vede jaka si hridelka pres kterou to ukazuje ale ja tam zadnou nenasel koukal jsem ze do prevodovky vedou akorat kabely dva a pokracujou do palubky ..... mam pocit ze ten druhej je na otackomer ale nejsem si jisty dik za odpoved. Kdyby se to chtelo nekomu vyfotit tak to muzou zaslat na pajice@tiscali.cz" target="_blank pokud by jsem ta fotka nesla vlozit
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
podívej se tam ještě jednou, není to hřídelka ale bovden, a ty dva kabely jsou nejspíš od spínače zpětných světel
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Sundej spodni cast palubky u ridice, pak trubky od topeni a protahni ruku smerem zezadu k tachometru, mel bys nahmatat nahon. Ale jde to blbe. Zkus ho vic vytahnout z budiku a zase ho tam nasadit z5. Ale asi ti to nepujde kdyz na to nevidis. Takze druha moznost - sundej volant a zacni rozebirat stit okolo budiku, pak povytahni budiky (drzi na 2 srounkach na bocich) a zezadu nahmatas nahon. Druhej konec jde od budiku do prevodovky
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
na konci bovdenu je nasazený plastový ozubený kolečko to je zastrčený v převodovce, čidlo tam není, je to komplet mechanický
příjemnou zábavu s rozebáráním palubky , je tam k tomu bovdenu fakt blbej přístup
příjemnou zábavu s rozebáráním palubky , je tam k tomu bovdenu fakt blbej přístup
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
V dieselu na alternátor, vývod W (který tam většinou není). A v elektrice to připravené není, takže komplet natáhnout.pajice píše:uz jsem nasel ten po*ebany bovden tak se na to o vikendu vrhnuuuu a rozdelam ..... ehm a nevi nekdo kam ma byt zapojenej otackomer
U benzínu na cívku a v elektrice je vše připraveno, takže stačí přehodit palubky a jede to.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
aha takze mam asi problem kastle z GTi a alternator puvodni jsem nedavno dal nekam a nahradil jinym vetsim a myslim ze nejni ani VW ja ci otackomeeeerPeťas píše:V dieselu na alternátor, vývod W (který tam většinou není). A v elektrice to připravené není, takže komplet natáhnout.pajice píše:uz jsem nasel ten po*ebany bovden tak se na to o vikendu vrhnuuuu a rozdelam ..... ehm a nevi nekdo kam ma byt zapojenej otackomer
U benzínu na cívku a v elektrice je vše připraveno, takže stačí přehodit palubky a jede to.
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Z alternátoru ten vývod jde vyvest, to není problém, natáhnout drát taky není žádná věda, ale na GI nexestují otáčkomery pro diesely, tak smůla.... Ale není vše ztraceno, jdou tam dát budíky z GII (potřebují jenom malou úpravu) - ovšem sehnat budíky na GII diesel s otáčkoměrem taky není žádná sranda. Ale jde to a funguje to - třeba mě.pajice píše:aha takze mam asi problem kastle z GTi a alternator puvodni jsem nedavno dal nekam a nahradil jinym vetsim a myslim ze nejni ani VW ja ci otackomeeeerPeťas píše: V dieselu na alternátor, vývod W (který tam většinou není). A v elektrice to připravené není, takže komplet natáhnout.
U benzínu na cívku a v elektrice je vše připraveno, takže stačí přehodit palubky a jede to.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
zkusim se mrknout na muj oblibenej vrakac maj tam veci na VW Golf sice jen od modelu G2 ale uvazoval jsem ze bych sehnal rovnou celou palubku z G2 ale uvidim .... zas mi nekdo rikal ze ty novejsi G1 maj podobny budiky jako G2 a zapojeni by melo fachat i na tom benzinovym otackomeru ale vydim to realneji na tu palubku ci jen budiky na G2Peťas píše:Z alternátoru ten vývod jde vyvest, to není problém, natáhnout drát taky není žádná věda, ale na GI nexestují otáčkomery pro diesely, tak smůla.... Ale není vše ztraceno, jdou tam dát budíky z GII (potřebují jenom malou úpravu) - ovšem sehnat budíky na GII diesel s otáčkoměrem taky není žádná sranda. Ale jde to a funguje to - třeba mě.pajice píše: aha takze mam asi problem kastle z GTi a alternator puvodni jsem nedavno dal nekam a nahradil jinym vetsim a myslim ze nejni ani VW ja ci otackomeeeer
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Budíky jsou sice podobné, ale ne stejné - musiš udělat redikci na konektoru a nebo to překopat natvrdo (doporučuji regukci kvůli případné výměně za původní). Uchycení budíků taky nesedí na 100%. Benzínový otáčkoměr bez úprav na dieselu nepojede - nehledě na rozdílné stupnice, kdy diesel má červené pole logicky podstatně dřív.pajice píše:zkusim se mrknout na muj oblibenej vrakac maj tam veci na VW Golf sice jen od modelu G2 ale uvazoval jsem ze bych sehnal rovnou celou palubku z G2 ale uvidim .... zas mi nekdo rikal ze ty novejsi G1 maj podobny budiky jako G2 a zapojeni by melo fachat i na tom benzinovym otackomeru ale vydim to realneji na tu palubku ci jen budiky na G2
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
covece ale kamos ma G2 v dieselu a otackomer ma do 7000 jako ja na tech benzinovejch jsou na chlup stejne vyjma majinko rozdilne grafikyPeťas píše:Budíky jsou sice podobné, ale ne stejné - musiš udělat redikci na konektoru a nebo to překopat natvrdo (doporučuji regukci kvůli případné výměně za původní). Uchycení budíků taky nesedí na 100%. Benzínový otáčkoměr bez úprav na dieselu nepojede - nehledě na rozdílné stupnice, kdy diesel má červené pole logicky podstatně dřív.pajice píše:zkusim se mrknout na muj oblibenej vrakac maj tam veci na VW Golf sice jen od modelu G2 ale uvazoval jsem ze bych sehnal rovnou celou palubku z G2 ale uvidim .... zas mi nekdo rikal ze ty novejsi G1 maj podobny budiky jako G2 a zapojeni by melo fachat i na tom benzinovym otackomeru ale vydim to realneji na tu palubku ci jen budiky na G2
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Tak to má už asi překopávané. Diesely v GI i GII mají červené pole od 5000. Budíky vypadají v palubce stejně, ale když je vytáhneš a dáš vedle sebe, už si tak moc podobné nejsou.pajice píše:covece ale kamos ma G2 v dieselu a otackomer ma do 7000 jako ja na tech benzinovejch jsou na chlup stejne vyjma majinko rozdilne grafikyPeťas píše: Budíky jsou sice podobné, ale ne stejné - musiš udělat redikci na konektoru a nebo to překopat natvrdo (doporučuji regukci kvůli případné výměně za původní). Uchycení budíků taky nesedí na 100%. Benzínový otáčkoměr bez úprav na dieselu nepojede - nehledě na rozdílné stupnice, kdy diesel má červené pole logicky podstatně dřív.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
OK dik moc budu informovat jak jsem byl s tim uspesnyPeťas píše:Tak to má už asi překopávané. Diesely v GI i GII mají červené pole od 5000. Budíky vypadají v palubce stejně, ale když je vytáhneš a dáš vedle sebe, už si tak moc podobné nejsou.pajice píše: covece ale kamos ma G2 v dieselu a otackomer ma do 7000 jako ja na tech benzinovejch jsou na chlup stejne vyjma majinko rozdilne grafiky