Tachometr

exteriér, interiér a elektro

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Tachometr

Příspěvek od pajice »

Ahoj mam maly dotazek nedavno mi prestal fachat tachac a nevim kde to je zapojeny :) slysel jsem ze do palubky k prevodovce vede jaka si hridelka pres kterou to ukazuje ale ja tam zadnou nenasel :) koukal jsem ze do prevodovky vedou akorat kabely dva a pokracujou do palubky ..... mam pocit ze ten druhej je na otackomer ale nejsem si jisty dik za odpoved. Kdyby se to chtelo nekomu vyfotit tak to muzou zaslat na pajice@tiscali.cz" target="_blank pokud by jsem ta fotka nesla vlozit :)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

podívej se tam ještě jednou, není to hřídelka ale bovden, a ty dva kabely jsou nejspíš od spínače zpětných světel
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Sundej spodni cast palubky u ridice, pak trubky od topeni a protahni ruku smerem zezadu k tachometru, mel bys nahmatat nahon. Ale jde to blbe. Zkus ho vic vytahnout z budiku a zase ho tam nasadit z5. Ale asi ti to nepujde kdyz na to nevidis. Takze druha moznost - sundej volant a zacni rozebirat stit okolo budiku, pak povytahni budiky (drzi na 2 srounkach na bocich) a zezadu nahmatas nahon. Druhej konec jde od budiku do prevodovky

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Diky snad to najdu ... nemuze bejt problem i v ty prevodovce .... neco to tam musi merit naky cidlo jestli treba neni poskozeny ..... na tu palubku se vrhnu urcite 8)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

na konci bovdenu je nasazený plastový ozubený kolečko to je zastrčený v převodovce, čidlo tam není, je to komplet mechanický

příjemnou zábavu s rozebáráním palubky :wink:, je tam k tomu bovdenu fakt blbej přístup
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Diiik snad to zvladnu :)

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

uz jsem nasel ten po*ebany bovden tak se na to o vikendu vrhnuuuu :) a rozdelam :) ..... ehm a nevi nekdo kam ma byt zapojenej otackomer :)

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

pajice píše:uz jsem nasel ten po*ebany bovden tak se na to o vikendu vrhnuuuu :) a rozdelam :) ..... ehm a nevi nekdo kam ma byt zapojenej otackomer :)
V dieselu na alternátor, vývod W (který tam většinou není). A v elektrice to připravené není, takže komplet natáhnout.

U benzínu na cívku a v elektrice je vše připraveno, takže stačí přehodit palubky a jede to.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Peťas píše:
pajice píše:uz jsem nasel ten po*ebany bovden tak se na to o vikendu vrhnuuuu :) a rozdelam :) ..... ehm a nevi nekdo kam ma byt zapojenej otackomer :)
V dieselu na alternátor, vývod W (který tam většinou není). A v elektrice to připravené není, takže komplet natáhnout.

U benzínu na cívku a v elektrice je vše připraveno, takže stačí přehodit palubky a jede to.
aha takze mam asi problem kastle z GTi a alternator puvodni jsem nedavno dal nekam a nahradil jinym vetsim a myslim ze nejni ani VW :( ja ci otackomeeeer :evil:

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

pajice píše:
Peťas píše: V dieselu na alternátor, vývod W (který tam většinou není). A v elektrice to připravené není, takže komplet natáhnout.

U benzínu na cívku a v elektrice je vše připraveno, takže stačí přehodit palubky a jede to.
aha takze mam asi problem kastle z GTi a alternator puvodni jsem nedavno dal nekam a nahradil jinym vetsim a myslim ze nejni ani VW :( ja ci otackomeeeer :evil:
Z alternátoru ten vývod jde vyvest, to není problém, natáhnout drát taky není žádná věda, ale na GI nexestují otáčkomery pro diesely, tak smůla.... Ale není vše ztraceno, jdou tam dát budíky z GII (potřebují jenom malou úpravu) - ovšem sehnat budíky na GII diesel s otáčkoměrem taky není žádná sranda. Ale jde to a funguje to - třeba mě. :wink:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Peťas píše:
pajice píše: aha takze mam asi problem kastle z GTi a alternator puvodni jsem nedavno dal nekam a nahradil jinym vetsim a myslim ze nejni ani VW :( ja ci otackomeeeer :evil:
Z alternátoru ten vývod jde vyvest, to není problém, natáhnout drát taky není žádná věda, ale na GI nexestují otáčkomery pro diesely, tak smůla.... Ale není vše ztraceno, jdou tam dát budíky z GII (potřebují jenom malou úpravu) - ovšem sehnat budíky na GII diesel s otáčkoměrem taky není žádná sranda. Ale jde to a funguje to - třeba mě. :wink:
zkusim se mrknout na muj oblibenej vrakac :) maj tam veci na VW Golf sice jen od modelu G2 ale uvazoval jsem ze bych sehnal rovnou celou palubku z G2 ale uvidim .... zas mi nekdo rikal ze ty novejsi G1 maj podobny budiky jako G2 a zapojeni by melo fachat i na tom benzinovym otackomeru :) ale vydim to realneji na tu palubku ci jen budiky na G2 :)

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

pajice píše:zkusim se mrknout na muj oblibenej vrakac :) maj tam veci na VW Golf sice jen od modelu G2 ale uvazoval jsem ze bych sehnal rovnou celou palubku z G2 ale uvidim .... zas mi nekdo rikal ze ty novejsi G1 maj podobny budiky jako G2 a zapojeni by melo fachat i na tom benzinovym otackomeru :) ale vydim to realneji na tu palubku ci jen budiky na G2 :)
Budíky jsou sice podobné, ale ne stejné - musiš udělat redikci na konektoru a nebo to překopat natvrdo (doporučuji regukci kvůli případné výměně za původní). Uchycení budíků taky nesedí na 100%. Benzínový otáčkoměr bez úprav na dieselu nepojede - nehledě na rozdílné stupnice, kdy diesel má červené pole logicky podstatně dřív.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Peťas píše:
pajice píše:zkusim se mrknout na muj oblibenej vrakac :) maj tam veci na VW Golf sice jen od modelu G2 ale uvazoval jsem ze bych sehnal rovnou celou palubku z G2 ale uvidim .... zas mi nekdo rikal ze ty novejsi G1 maj podobny budiky jako G2 a zapojeni by melo fachat i na tom benzinovym otackomeru :) ale vydim to realneji na tu palubku ci jen budiky na G2 :)
Budíky jsou sice podobné, ale ne stejné - musiš udělat redikci na konektoru a nebo to překopat natvrdo (doporučuji regukci kvůli případné výměně za původní). Uchycení budíků taky nesedí na 100%. Benzínový otáčkoměr bez úprav na dieselu nepojede - nehledě na rozdílné stupnice, kdy diesel má červené pole logicky podstatně dřív.
covece ale kamos ma G2 v dieselu a otackomer ma do 7000 8O jako ja na tech benzinovejch jsou na chlup stejne vyjma majinko rozdilne grafiky

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

pajice píše:
Peťas píše: Budíky jsou sice podobné, ale ne stejné - musiš udělat redikci na konektoru a nebo to překopat natvrdo (doporučuji regukci kvůli případné výměně za původní). Uchycení budíků taky nesedí na 100%. Benzínový otáčkoměr bez úprav na dieselu nepojede - nehledě na rozdílné stupnice, kdy diesel má červené pole logicky podstatně dřív.
covece ale kamos ma G2 v dieselu a otackomer ma do 7000 8O jako ja na tech benzinovejch jsou na chlup stejne vyjma majinko rozdilne grafiky
Tak to má už asi překopávané. Diesely v GI i GII mají červené pole od 5000. Budíky vypadají v palubce stejně, ale když je vytáhneš a dáš vedle sebe, už si tak moc podobné nejsou.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Peťas píše:
pajice píše: covece ale kamos ma G2 v dieselu a otackomer ma do 7000 8O jako ja na tech benzinovejch jsou na chlup stejne vyjma majinko rozdilne grafiky
Tak to má už asi překopávané. Diesely v GI i GII mají červené pole od 5000. Budíky vypadají v palubce stejně, ale když je vytáhneš a dáš vedle sebe, už si tak moc podobné nejsou.
OK dik moc budu informovat jak jsem byl s tim uspesny :lol:

Odpovědět

Zpět na „Karosérie“