Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 26.04.2017 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.11.2010

Příspěvky:

1069

Bydliště:

Louny, Praha

Ahoj, kolik vám dobíjejí vaše jedničky? Ted mám auto v servisu a mechanik si neví rady s dobíjením, auto mi od samého začátku dává něco málo přes 12V - při zapnuých světlech, což je prý málo, když světla vypnu altík dává něco málo přes 13V. Altík je rozebraný a mechanicky se prý zdá v pořádku, tak mi nezbývá nic jiného, než sehnat jiný. Dotaz zní nemáte někdo funkční altík na můj werk, či jaké alternativy altíků můžu shánět (jestli tam pasuje něco z mk2 apod.?). Předem děkuji za rady

_________________
MKIV viewtopic.php?f=78&t=191333 - prodáno
MKVII viewtopic.php?f=291&t=262427
MKI Cabrio viewtopic.php?f=157&t=291875

_________________
VW Golf IV 1,4 16V - můj ex, nyní VW Golf VII 1,2 TSI a Golf I cabrio 1,8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 08.05.2017 12:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.04.2008

Příspěvky:

704

Bydliště:

Frýdlant

Ze všech MK2 by měl pasovat, jen nevím, jestli neměli diesely nebo auta se servem víc vyosenou řemenici..
Jinak bych asi sháněl právě spíš dieselový, má vyšší výkon
Ne ze všech MK2, ale z 1.6, 1.8
Z 1.3 ne

_________________
Golf 1 cabrio, Bora variant tdi, octavia tdi rs


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 08.05.2017 13:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2379

Bydliště:

OstraVWa

Na GI jsem nikdy dobíjení neměřil přímo měřákem, ale přídavný budík ukazuje hned po startu něco málo přes 13V a po určitém čase, když se asi baterie naplno dobije, je tam něco mezi 12.5V a 13V. Alternátor je, před cca 3roky po repasi. Budík ukazuje ale stejné hodnoty celou dobu, co ho tam mám, tzn. že před a po repasi je napětí pořád stejné.

Ony i ty přídavné budíky mají zelené pole už od 12V. :wink:

_________________
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Touran 2.0 TDI DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 23.05.2017 17:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2379

Bydliště:

OstraVWa

Tady jsem si dovolil jednu fotečku z vlastního Golfíka.... :wink: (foceno za jízdy) Je to po cca 100km jízdy, takže baterie plně nabitá, světla zapnuté. Pod 13V je to prostě OK. :smoke:


Přílohy:
IMG_20170518_185620.jpg
IMG_20170518_185620.jpg (130.93 KiB) Zobrazeno 1519 krát


_________________
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Touran 2.0 TDI DSG
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 23.05.2017 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.04.2008

Příspěvky:

704

Bydliště:

Frýdlant

Já mám asi unavenej budík, mám tam pořád pod 12v, na baterce je napětí 13.1v

_________________
Golf 1 cabrio, Bora variant tdi, octavia tdi rs


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 23.05.2017 22:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4780

Bydliště:

Gross Maispitz

to je otázka jak moc přesnej je budík, kde je připojenej, kde je ukostřenej atd..

jinak mě dobíjí 13,7

taky je otázka co je tam za regulátor v altíku, existujou různý regulátory od 14-14,7V tím se mění i napětí na baterce..

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 24.05.2017 18:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2379

Bydliště:

OstraVWa

Jak už jsem psal, přímo na baterce jsem to nikdy neměřil, takže skutečné dobíjecí napětí neznám. :wink:

_________________
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Touran 2.0 TDI DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 24.05.2017 18:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2379

Bydliště:

OstraVWa

Martin S. píše:
Já mám asi unavenej budík, .......


:laugh:

_________________
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Touran 2.0 TDI DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 25.05.2017 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.04.2008

Příspěvky:

704

Bydliště:

Frýdlant

Je mu 33
Není se čemu divit
Jinak je to VDO a zapojenej jak má být, tzn z pojistkovky myslím

_________________
Golf 1 cabrio, Bora variant tdi, octavia tdi rs


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 06.06.2017 12:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2379

Bydliště:

OstraVWa

Tak jsem to teda změřil přímo na té baterii....

Baterie plně dobitá, volnoběh, světla svítí.

Studené auto chvilku po startu - 14.1V
Zahřáté auto cca 1hod po startu - 12.88V

Takže to co mi ukazuje budík v autě zhruba odpovídá skutečnosti (v rámci možností zobrazení stupnice :wink: )

_________________
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Touran 2.0 TDI DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 06.06.2017 13:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.11.2010

Příspěvky:

1069

Bydliště:

Louny, Praha

děkuji za rady. Nakonec jsme jako poslední volbu zvolili ještě očištěný drátků, které vedou k němu, koupila se nová baterie a teď mi to dobíjí cca 13V se zapnutými světly (budík ukazuje 12V - asi je také unavený), takže pohoda.

_________________
MKIV viewtopic.php?f=78&t=191333 - prodáno
MKVII viewtopic.php?f=291&t=262427
MKI Cabrio viewtopic.php?f=157&t=291875

_________________
VW Golf IV 1,4 16V - můj ex, nyní VW Golf VII 1,2 TSI a Golf I cabrio 1,8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor - dobíjení
PříspěvekNapsal: 09.06.2017 13:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.04.2008

Příspěvky:

704

Bydliště:

Frýdlant

Já dnes natáhl ještě jeden kabel od + na baterce k pojistkovce a i - přímo od baterky do svazku do auta
A jsem na palubním napětí na tom o 1.1V lépe

_________________
Golf 1 cabrio, Bora variant tdi, octavia tdi rs


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group