BigBang - konec příběhu

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

díky ;) taky jsem rád, že sedly víc než dobře :)

mám čerstvě (minulej víkend) navoskováno, tak bych měl zkusit udělat nějaký publikovatelný foto přístrojem k tomu určeným :mrgreen:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

dnes vyměněna vnější manžeta na pravé straně, už to fakt potřebovala :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od kubenec »

Vyposteci sroub


Obrázek

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od kubenec »

Napousteci sroub.

Obrázek

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

díky ti, říkal jsem si, že by to mohl být on, ale byl hrozně „olezlej“ :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od kubenec »

Jen jestli to budeš dělat nezapoměn si koupit těsnění. Je totíž hliníkové a tudíž zničené. U VW stojí cca 20,-/ks. Klíč je mám pocit 14 imbus, ale někde jsem viděl i torx.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

Tak dnes, vlastně už včera, vyměněny přední tlumiče, a komplet horní uložení. Jedno ložisko bylo uplně rozsypaný. Vržeme stále jen ne tak moc a klepe to taky pořád a ne tak moc. Zítra snad bude matroš na stabík. Kosti jsou načatý a uložení má taky svý nejlepší léta za sebou. Všechno ostatní je vyměněný nebo v pořádku.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

Tak jsem včera vyměnil kosti + uložení stabíku (223tis km, tak budu sledovat jestli a případně po kolika km se opět ozvou) a už nic nevrže ani neklepe. Sundal jsem dekl pod motorem a „vykrvácelo“ na mě něco červenýho. Gufero na výstupu z pevodovky u prodloužení trochu sákne, tak jsem původně myslel, že to je ono, ale olej v převodovce je žlutozelenej :D No byl to fridex. Při rozborce a sborce asi známej odpojil chl. okruh, aby se na něco líp dostal a trochu mu toho uteklo na tu vanu pod motorem. Mimo jiné jsem zjistil, že tlumené periodické klepání viz nejzřetelněji od 28 s


dělá s největší pravděpodobností vnitřní homokiněťák na pravé straně. Ačkoliv je manžeta v pořádku a spona pevně sedí, protlačuje se ven vazelína z kloubu. Vůle v kloubu je o trchu větší než na druhé straně, ale spíše v axiálním než v radiálním směru. Ne, že by se mi do toho zrovna chtělo, ale za chvíli udělá pápá a budu se moci modlkit, aby to s ním neodneslo ještě něco jiného...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

Tak vnitřní buznakloub vyměněn (nový SKF, mají ho v elitu). Vytlačoval vazelínu
090920161351.jpg
090920161352.jpg
ale po výměně beze změny :? Takže tam už zbývá vyměnit akorát vnější kloub :roll: Nebo někdo nějaký jiný nápad?

Jinak pro doplnění (dám to ještě k poloosám) jsem vyfotil šroub, kterej bude chybět při výměně starýho typu prodloužení za nový. Na tom šroubu byla mimo turba chycena ještě klec. Původní šroub byl asi 70mm dlouhý, bež klece už to je na 30mm ;)
Přílohy
090920161350.jpg
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

Tak jsem nahodil letní a při té příležitosti to i ošplouchnul (porpvé od začátku prosince :oops: ) :wink:
Přílohy
sha_61.jpg
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
variantrs
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 427
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od variantrs »

Pěkné to máte pane kolego :lol:
S Volkswagnem na věčné časy!!!!

Tady moje vozítka http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=71661" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=285&t=302751" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

díky, díky, ale ty fotky to trochu zkrášlujou ;) :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

Dnes naplněna klima po hodně letech (5 to bude určitě). Chladila jen tak spíš aby se neřeklo. No, nakonec tam bylo 170 g chladiva z původních 750 g. Nebylo se čemu divit :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

Včera o půlnoci jsme dorazili z výletu do Polska. Celkem najeto (asi) 2130 km a spotřebováno kulatých 140 l nafty. Suma sumárum 6,6 l/100km. Vcelku hezkej výsledek na to, že veškerý dálnice v DE bez omezení to bylo neustále 160-170 na tacho, obšas úplně plnej, ale ono už to moc přes 170 stejně nelezlo :D Jinak to bylo max. 10 km/h nad limit (tacho). Podivali jsme se do Gdaňsku, ale foto Sharana sem žádný nedám, protože ho nemám :D Jen taková otázka do placu, nebo spíš poznatek. Po 2000 km se mi počítadlo vynulovalo, děje se vám to taky nebo je to vlastnost mého auta? Vlastně ani nevím jestli po 2000 km, protože na poslední zastávce svítilo něco přes 1800 km a doma u garáže 130 km, což by odpovídalo tomu vynulování :idea: Jo a ještě se „klasicky“ uprostřed intervalu ohlásil olej, tak jsem dolil cca 4 deci a OK :)

EDIT: kecám, jedna foto s autem existuje :mrgreen:
Přílohy
IMG_1016.JPG
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

BigBang - konec příběhu

Příspěvek od BigBang »

Tak jsem si včera trochu zprasil jedno kolo u známýho na zahradě o obrubník. Blbec jsem zapomněl na obrubník při otáčení a chytil jsem zrovna „zatáčku“ z dlažebních žilovejch kostek. Jinak zbytek obrubníku je krásnej kulatej beton... Když je někdo blbej :evil:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Odpovědět

Zpět na „(ne) Jen můj SAG - Sharan Alhambra Galaxy“