BigBang - konec příběhu
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
díky taky jsem rád, že sedly víc než dobře
mám čerstvě (minulej víkend) navoskováno, tak bych měl zkusit udělat nějaký publikovatelný foto přístrojem k tomu určeným
mám čerstvě (minulej víkend) navoskováno, tak bych měl zkusit udělat nějaký publikovatelný foto přístrojem k tomu určeným
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
dnes vyměněna vnější manžeta na pravé straně, už to fakt potřebovala
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
BigBang - konec příběhu
Vyposteci sroub
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
BigBang - konec příběhu
Napousteci sroub.
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
díky ti, říkal jsem si, že by to mohl být on, ale byl hrozně „olezlej“
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
BigBang - konec příběhu
Jen jestli to budeš dělat nezapoměn si koupit těsnění. Je totíž hliníkové a tudíž zničené. U VW stojí cca 20,-/ks. Klíč je mám pocit 14 imbus, ale někde jsem viděl i torx.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Tak dnes, vlastně už včera, vyměněny přední tlumiče, a komplet horní uložení. Jedno ložisko bylo uplně rozsypaný. Vržeme stále jen ne tak moc a klepe to taky pořád a ne tak moc. Zítra snad bude matroš na stabík. Kosti jsou načatý a uložení má taky svý nejlepší léta za sebou. Všechno ostatní je vyměněný nebo v pořádku.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Tak jsem včera vyměnil kosti + uložení stabíku (223tis km, tak budu sledovat jestli a případně po kolika km se opět ozvou) a už nic nevrže ani neklepe. Sundal jsem dekl pod motorem a „vykrvácelo“ na mě něco červenýho. Gufero na výstupu z pevodovky u prodloužení trochu sákne, tak jsem původně myslel, že to je ono, ale olej v převodovce je žlutozelenej No byl to fridex. Při rozborce a sborce asi známej odpojil chl. okruh, aby se na něco líp dostal a trochu mu toho uteklo na tu vanu pod motorem. Mimo jiné jsem zjistil, že tlumené periodické klepání viz nejzřetelněji od 28 s
dělá s největší pravděpodobností vnitřní homokiněťák na pravé straně. Ačkoliv je manžeta v pořádku a spona pevně sedí, protlačuje se ven vazelína z kloubu. Vůle v kloubu je o trchu větší než na druhé straně, ale spíše v axiálním než v radiálním směru. Ne, že by se mi do toho zrovna chtělo, ale za chvíli udělá pápá a budu se moci modlkit, aby to s ním neodneslo ještě něco jiného...
dělá s největší pravděpodobností vnitřní homokiněťák na pravé straně. Ačkoliv je manžeta v pořádku a spona pevně sedí, protlačuje se ven vazelína z kloubu. Vůle v kloubu je o trchu větší než na druhé straně, ale spíše v axiálním než v radiálním směru. Ne, že by se mi do toho zrovna chtělo, ale za chvíli udělá pápá a budu se moci modlkit, aby to s ním neodneslo ještě něco jiného...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Tak vnitřní buznakloub vyměněn (nový SKF, mají ho v elitu). Vytlačoval vazelínu
ale po výměně beze změny Takže tam už zbývá vyměnit akorát vnější kloub Nebo někdo nějaký jiný nápad?
Jinak pro doplnění (dám to ještě k poloosám) jsem vyfotil šroub, kterej bude chybět při výměně starýho typu prodloužení za nový. Na tom šroubu byla mimo turba chycena ještě klec. Původní šroub byl asi 70mm dlouhý, bež klece už to je na 30mm
ale po výměně beze změny Takže tam už zbývá vyměnit akorát vnější kloub Nebo někdo nějaký jiný nápad?
Jinak pro doplnění (dám to ještě k poloosám) jsem vyfotil šroub, kterej bude chybět při výměně starýho typu prodloužení za nový. Na tom šroubu byla mimo turba chycena ještě klec. Původní šroub byl asi 70mm dlouhý, bež klece už to je na 30mm
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Tak jsem nahodil letní a při té příležitosti to i ošplouchnul (porpvé od začátku prosince )
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- variantrs
- Jezdec
- Příspěvky: 427
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Pěkné to máte pane kolego
S Volkswagnem na věčné časy!!!!
Tady moje vozítka http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=71661" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=285&t=302751" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady moje vozítka http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=71661" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=285&t=302751" onclick="window.open(this.href);return false;
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
díky, díky, ale ty fotky to trochu zkrášlujou
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Dnes naplněna klima po hodně letech (5 to bude určitě). Chladila jen tak spíš aby se neřeklo. No, nakonec tam bylo 170 g chladiva z původních 750 g. Nebylo se čemu divit
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Včera o půlnoci jsme dorazili z výletu do Polska. Celkem najeto (asi) 2130 km a spotřebováno kulatých 140 l nafty. Suma sumárum 6,6 l/100km. Vcelku hezkej výsledek na to, že veškerý dálnice v DE bez omezení to bylo neustále 160-170 na tacho, obšas úplně plnej, ale ono už to moc přes 170 stejně nelezlo Jinak to bylo max. 10 km/h nad limit (tacho). Podivali jsme se do Gdaňsku, ale foto Sharana sem žádný nedám, protože ho nemám Jen taková otázka do placu, nebo spíš poznatek. Po 2000 km se mi počítadlo vynulovalo, děje se vám to taky nebo je to vlastnost mého auta? Vlastně ani nevím jestli po 2000 km, protože na poslední zastávce svítilo něco přes 1800 km a doma u garáže 130 km, což by odpovídalo tomu vynulování Jo a ještě se „klasicky“ uprostřed intervalu ohlásil olej, tak jsem dolil cca 4 deci a OK
EDIT: kecám, jedna foto s autem existuje
EDIT: kecám, jedna foto s autem existuje
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Tak jsem si včera trochu zprasil jedno kolo u známýho na zahradě o obrubník. Blbec jsem zapomněl na obrubník při otáčení a chytil jsem zrovna „zatáčku“ z dlažebních žilovejch kostek. Jinak zbytek obrubníku je krásnej kulatej beton... Když je někdo blbej
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club