BigBang - konec příběhu
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Kdyby si někdo chtěl udělat výlet do Wolfsburgu s námi http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=26&t=347847" onclick="window.open(this.href);return false;
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25.07.2010 13:26
BigBang - konec příběhu
co mas za motor? Ja ARL 110kW a nejde mi sundat viko, musim sundat ten EGR?BigBang píše:Po napružení kontaktů to vypadá, že je závada vyřešena. Diag hlásila elektr. chybu na prvním vstřiku. jenom teda zdrápaný ruce mám solidně. K jednomu šroubu je přístup jak k penězum, ruku na dvakrát zlomit a půlku uříznout. A jenom kvůli posranýmu EGRu...
Nemate někdo navod (dílenskou prirucku) jak sundat EGR?
Potrebuji napružit kontakty a nikdo to nechce udelatz, ze pry az za 14 dni a mam se objednat. Udelam to sam ale zasek jsem se na tom jednom sroubu vika hlavy motoru, který je pod EGR ventilem (
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Mám AUY a EGR jsem nesundaval. Vyřešil jsem to očkoplochým klíčem. Očko jsem nasadil na šroub, levým prsteníkem nebo malíčkem jsem klíč domačkával na šroub a konečky pravého ukazováčku a prostředníčku jsem povoloval. Je to voser, měl jsem sedřený ruce a jednou mi klíč spadl, takže jsem ho musel lovit z deklu => doporučuju si ho přivázat na ruku Ideální by byl asi ráčnovej klíč, ale nevím jestli se vejde do toho výřezu
//EDIT: To evidentně nemáš SAG, však? ARL má EGR oproti AUY otočenej na druhou stranu, takže tam budeš mít nejspíš problém s povolením stejného šroubu (viz obr.) jen zrcadlově obráceně Řešení by mělo být stejné
//EDIT: To evidentně nemáš SAG, však? ARL má EGR oproti AUY otočenej na druhou stranu, takže tam budeš mít nejspíš problém s povolením stejného šroubu (viz obr.) jen zrcadlově obráceně Řešení by mělo být stejné
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Jen tak s menším bráchou a zatím nepoužité foto se Sandrikem
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Dnes proběhlo poslední rozloučení Buď ještě někomu poslouží jako celek či více jako dárce. Čest jeho památce
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club